Citat:
Ursprungligen postat av
PUBG2018
Som sagt det spelar ingen roll vad du säger. För ditt argument håller inte. Varför ska andra folkslag tvingas ge sin mark till Europeiska judar som tyskarna tydligen deporterade från Europa under VK2? Varför ska det vara ok för att bli koloniserad under modern tid? De är av europeisk börd mestadels polacker, ryssar, ukrainare, turk-mongoler etc etc etc??
Är du verkligen trög när jag säger att vi etniska svenskar vill inte heller ha massa utlänningar här som blir snart i majoriteten och ska börjar styra och ställa över vårt land? Kolla bara på kriminaliteten? Varför ska andra folkslag tvingas acceptera att bli koloniserade? Vem ger den rätten??
Hur kan du rationalisera din argument? Berätta för mig?
Menar du att ”palestinierna” hade en nation innan 1948? Ljuger du eller är du bara okunnig?
Visa mig den ”palestinska” historien. Era byggnader, era tempel, era monument, er kultur, ert språk.
Det finns inte och har inte funnits några ”palestinier” förutom i egyptiern Arafats fantasier. Han har försökt rida på det historiska indoeuropeiska folkslaget filistéer som inte har ett skit med några smutsiga araber att göra.
Men muslimer är inte så bra på källkritik.
Judar har funnits där sedan förhistorisk tid, kristna och efter att Islam uppfanns på 600-talet - muslimer.
Ditt ”palestina” finns snart inte längre. Det kommer att vara en historisk parentes man blir generad av att ens prata om.