2023-10-06, 14:55
Medlem
Stackaren var 95 år. Vilket öde.

Vila i frid.
Citera
2023-10-08, 19:03
Medlem
Jag har riktigt intressanta uppgifter om denna händelse.
Citera
2023-10-12, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av asfalt89
Jag har riktigt intressanta uppgifter om denna händelse.
Vi väntar med spänning att du ska fortsätta. Har utomstående varit inblandade gällande branden?
Citera
2023-10-14, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -ReLoad-
Vi väntar med spänning att du ska fortsätta. Har utomstående varit inblandade gällande branden?

Gubben som brann inne har tillsammans med hans avlidne bror köpt på sig gårdar runtomkring Strängsbo, som har ett sammanlagt värde kring 300 miljoner kronor.

Gubben som brann inne + hans bror har ingen nära familj kvar i livet. Utan 3 kusiner av de 2 bröderna ska ärva allt som finns kvar.
Citera
2023-10-14, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av asfalt89
Gubben som brann inne har tillsammans med hans avlidne bror köpt på sig gårdar runtomkring Strängsbo, som har ett sammanlagt värde kring 300 miljoner kronor.

Gubben som brann inne + hans bror har ingen nära familj kvar i livet. Utan 3 kusiner av de 2 bröderna ska ärva allt som finns kvar.

Jag säger inte att dessa 3 kusiner har något med branden att göra, men det skulle väl inte vara allt för otroligt, speciellt när de skulle få 100 miljoner var.
Citera
2026-03-06, 15:21
Medlem
Kottsmors avatar
Var det gubben som bla. ägde Farmen-gården mellan Vaggeryd och Bondstorp?
Har för mig han hette Josef. Han verkade väldigt trevlig men pratade gärna om hur väldans många gårdar han köpt.

Sent på bollen, jag vet.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in