Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-10-09, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OsamaBinLaden
Han stampade in skallen på en kvinna, träffat henne några gånger och fått en del berättat för mig, killen är inte friskj i huvudet. Är troligen den domen.
Seriöst? Men sin egen bror?
Har du hört ngt om den äldre misstänkte?
Citera
2023-10-09, 14:01
Medlem
Cp-Spasmers avatar
Äldre misstänkte 38 år.

https://www.tiktok.com/@alexanderlinderos?_t=8gMmVM6CVF3&_r=1
Citera
2023-10-09, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jahre30
Verkar snarare vara familje-relaterat

När man ser ovan länkade TikTok konto känns det definitivt som att droger är inblandat.
Citera
2023-10-09, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DetSaJagInte
När man ser ovan länkade TikTok konto känns det definitivt som att droger är inblandat.
Varför???? Drar du den slutsatsen??
Citera
2023-10-12, 13:54
Medlem
Någon som vet mer om händelsen?
Eller fått reda på något nytt?
Citera
2023-10-12, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Linderosmom
Någon som vet mer om händelsen?
Eller fått reda på något nytt?

https://www.alingsastidning.se/nyheter/alingsas/haktad-efter-dodsmisshandel-slappt-pa-fri-fot.d961d2dd-ef31-47c4-9e05-632e491e4b22
Citera
2023-10-15, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TinHe
I över 45 minuter slog och sparkade de på offret, sen står idioterna kvar när polisen går in. Hade nån ringt tidigare så kanske han överlevt. Blir spännande läsa FUP i detta fall....
Jag tycker att du kolla upp fakta innan du skriver som du skriver, å du skriver idioterna, en av dom du kallar idioter försökte rädda hans liv genom hlr så snälla du, ta reda på fakta!!!!
Citera
2023-10-15, 21:46
Medlem
Cp-Spasmers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sannakajsachilla
Jag tycker att du kolla upp fakta innan du skriver som du skriver, å du skriver idioterna, en av dom du kallar idioter försökte rädda hans liv genom hlr så snälla du, ta reda på fakta!!!!

Så först är man med och misshandlar någon så svårt att den avlider, sedan försöker man ändå rädda livet på honom?
Låter inte som en människa värd att försvara.
Citera
2023-10-16, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sannakajsachilla

Vet du mer än mig så dela gärna med dig istället för att kritisera mitt inlägg. Jag vet de facto att 3 personer var i lägenheten, att BO skrek i 30 minuter. Polisen kom efter 45 minuter. Att de nu släppte den äldre men hans 25 åriga kusin nu häktats för mord. Vet du mer så vänligen dela..
Citera
2023-10-17, 13:58
Medlem
Citat:
Vet du mer än mig så dela gärna med dig istället för att kritisera mitt inlägg. Jag vet de facto att 3 personer var i lägenheten, att BO skrek i 30 minuter. Polisen kom efter 45 minuter. Att de nu släppte den äldre men hans 25 åriga kusin nu häktats för mord. Vet du mer så vänligen dela..
Nu tycker jag att ni kan fortsätta med era spekulationer om både de ena å de andra
Citera
2023-10-17, 15:32
Medlem
Citat:
Du vet på de fakta?Å vem e du då? Den 3 dje typ. Nä de räcker för mig nu....
Citera
2023-10-28, 00:13
Medlem
Så bara för att den äldre gärningsmannen är släppt så slutar ni bry er? Min vän är fortfarande död. Jag kommer aldrig mer få se och prata med han. Var på hans begravning i torsdags.

Ni brydde er bara om brottsoffret och hur det gick i utredningen när båda gärningsmännen var häktade. Nu när han är ute så kan ni inte ens svara på inlägg. Vad säger det om er som människor egentligen?
Senast redigerad av Duvetintevemjagar 2023-10-28 kl. 00:17.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in