Citat:
Ursprungligen postat av
Pripps3.5
Något som är glasklart för oss lite äldre är att diagnoser har ökat lavinartat de senaste decennierna. Vaccinerna kan vara en del av detta, men som alltid är de nog bara en del av problemet. Vi äter och lever helt fel idag. Men vaccinerna ges helt klart allt för lättvindigt idag, och har blivit en fråga om pengar, snarare än hälsa.
Ja så är det. Du har rätt.
Vissa diagnoser, de så kallade bokstavsdiagnoserna, har faktiskt ökat lavinartat mycket och det måste bero på något. Det som inte får kritiseras tycker jag man närmare skall titta på, dvs. "vacciner".
Vänta dig dock inte någon konsensus från vaccinligan nu på morgonkulan.
Det är ju klart som i dagen för mig att vaccintillverkarna tillhör det ruffiga gänget, eftersom de de facto sysslar med mycket ljusskygga aktiviteter.
Ett exempel är hur de förmått Biden att censurera Facebook.
Ett annat exempel är hur EU kommissionens ordförande von der Leyen hade hemlig sms-korrespondens med Pfizers VD under plandemin. Det rör sig om affärer i storleken av flera miljarder dollar, gällande det bedrövliga mRNA-vaccinet. Korrespondensen offentliggjordes aldrig, och den här Leyer är ännu ordförande i EU sist jag kollade.
Ett tredje exempel är hur Pfizer ville hålla det fullständiga vaccininnehåll hemligt i 75 år...etc etc.
Så det är inte särskilt svårt för mig att förstå att vaccintillverkarna är kriminella med mycket stor sannolikhet.
Och om vaccintillverkarna troligen är kriminella, ja vad säger det då om deras dåliga produkter som de inte vill betala någon skadestånd för vid biverkningar/död?
Enkel deduktion för mig.