Citat:
Ursprungligen postat av
ConspiracyHunter
Vi börjar med att du skriver saker du inte minns
Dåligt närminne kan vara begynnande demens så det kanske du bör kolla upp.
Gör dig inte till, du drar runt med alla härskartekniker själv men är inte medveten om det, trots att jag påpekat det. Ett exempel kan vi tydligt se ovan. Är du blind?
Citat:
Men vänta nu, ni har ju bevis så varför ska ni hämta resultat från internet?
Vad pratar du om, är du schizofren också? Jag är inte "ni" utan jag är bara jag.
Citat:
Ni är alltså inte säkra på skiten ni kastar ur er, hur ska man annars förklara er ovilja att betala forskning själva?
Försök inte, forskning kostar stora pengar, och varför skall vi som är skeptisk till vaccin betala för skadeverkningarna som dina rika vänner orsakar oskyldiga människor?
Citat:
Sen eftersom ni inte litar på några som helst forskningsresultat som finns idag så föreslår jag att ni gör detta från grunden och sen presenterar era fynd. Har ni torrt på fötterna kommer konsensus att ändras, men undvik då tramsiga bortförklaringar.
Se ovan.
Citat:
Så eftersom ni inte gör en ansats att förändra konsensus får man helt enkelt anta att ni inte kan. Då gäller nuvarande konsensus och vad organisationerna ställer sig bakom.
Löjligt och ovanligt korkat påstående av dig. Det är de som tillför något till samhället (kemiska ämnen, strålning, bilar,.. etc.) som har den självklara bevisbördan på sig att visa att deras produkter inte orsakar skador. Du är dum på riktigt kan jag konstatera.