2023-09-25, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 13stryket
Det är verkligen inte omöjligt.

Men blir man skjuten i knäet så har jag väldigt svårt att se att man kryper fram till någon som också är skjuten och försöker rädda denna, hon borde varit i svår chock och ha extremt ont.

Men jag kan ha helt fel och tjejen kan va helt oskyldig.Men det känns som något är skumt här.

Har det kommit fram uppgifter hur många som befann sig på Mulligans när det började smälla?

Jag har varit med om en trafikolycka och överlevde, kände inte att muskler var avslitna ens. Läkaren sa att mitt egna adrenalin bedövade mig. Nog det som hände tjejen. Hon hade sinnesnärvaro att agera och det är starkt i denna situation.
Citera
2023-09-25, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skorpan-1
Jag har varit med om en trafikolycka och överlevde, kände inte att muskler var avslitna ens. Läkaren sa att mitt egna adrenalin bedövade mig. Nog det som hände tjejen. Hon hade sinnesnärvaro att agera och det är starkt i denna situation.

Det är absolut starkt, och jag har inga problem med det heller.

MEN det jag inte får ihop är att det står att hon blev skjuten när hon skulle rädda mannen. DVS efter all skjutning är över så går hon fram till mannen och SEN blir hon skjuten?

Jag vill inte fylla denna tråd med samma meningar hela tider så tänker inte skriva mer om ni inte förstår
Citera
2023-09-25, 00:11
Medlem
Citat:

MEN det jag inte får ihop är att det står att hon blev skjuten när hon skulle rädda mannen. DVS efter all skjutning är över så går hon fram till mannen och SEN blir hon skjuten?

Jag vill inte fylla denna tråd med samma meningar hela tider så tänker inte skriva mer om ni inte förstår

Jag tror hon vart skjuten efter måltavlan, om hon skulle försöka rädda honom och skjuts i benet, sen farbrorn som var blind kunde inte försvara sig och hon hamnar emellan och ser att mannen lever och påbörjar livräddande insatser? Varför skulle skytten skjuta en äldre för? Tror det var precis tvärtom att hon sköts först.
Citera
2023-09-25, 00:16
Medlem
Citat:
Jag tror hon vart skjuten efter måltavlan, om hon skulle försöka rädda honom och skjuts i benet, sen farbrorn som var blind kunde inte försvara sig och hon hamnar emellan och ser att mannen lever och påbörjar livräddande insatser? Varför skulle skytten skjuta en äldre för? Tror det var precis tvärtom att hon sköts först.

håller tummarna att hon blir återställd. troligtvis en trådsanning att hon hade "knarkskulder", hon förtjänar i vilket fall som helst inte att bli skjuten medans hon arbetar på den lokala krogen.
Citera
2023-09-25, 00:18
Medlem
Citat:
håller tummarna att hon blir återställd. troligtvis en trådsanning att hon hade "knarkskulder", hon förtjänar i vilket fall som helst inte att bli skjuten medans hon arbetar på den lokala krogen.

Det skrevs också tidigt i tråden att alla som jobbade på puben kände alla offren, så de vet vilken måltavlan är med andra ord.
Citera
2023-09-25, 00:26
Medlem
"Skjutna av misstag" Ja, buhuuu gärningsmannen gråter säkert.

"På fel plats vid fel tillfälle" Ja gud ja, fan vad dumt av offren att vara där just då! Dom får ju nästan skylla sig själva.
Citera
2023-09-25, 00:30
Medlem
Kungsgardens avatar
Citat:
Har det kommit fram uppgifter hur många som befann sig på Mulligans när det började smälla?

Jag har också sökt den uppgiften. På pk:n sa kvinnan i mitten att det var "väldigt mycket folk" den torsdagen före lön. Jag undrar vad det innebär i sandvikenmått? Det var ett ovanligt missvisande sätt att uttrycka sig. Majoriteten journalister på pk:n var storstadsbor från Stockholm.
Citera
2023-09-25, 00:40
Avslutad
Citat:

Om både BO och servitrisen hade knarkskulder, avrättas BO av GM med ett antal skott, då ryker olyckligtvis även Stevie Wonder med, sen sätter GM en kula i benet på servitrisen och drar sen från krogen, job done!
Citera
2023-09-25, 00:51
Avslutad
Hela Sverige har Stockholms syndrom. Helt lamslagna.
Inget kommer att göras.
Tänk att sånt här kan hända i lilla Sandviken.
Citera
2023-09-25, 01:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sickmyduck
Jag läste det oxå

Super, så inte alla tror jag trollar.!

I samma veva skrevs att alla som jobbar på puben kände samtliga offer.
Citera
2023-09-25, 01:27
Medlem
karlsoons avatar
Att han skulle mördas just här kan ju ingen ha planerat längre än från tiden han slog sig ner därinne. Om han inte satt där varje vecka vid samma tid förstås. Eller blivit dit lurad av någon ett visst klockslag, men någon måste bekräftat att han var där åtminstone.
Citera
2023-09-25, 01:51
Medlem
Kiddieoxos avatar
Citat:

Är det ovanligt att de skriver fel i tidningar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in