2023-09-17, 21:55
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Araben kommer släppas mot borgen av samma rättssystem som med näbbar och klor försöker fängsla Trump så han inte kan ställa upp i nästa val.

Lycka till, mamma. Men du har onda globalister emot dig.
Citera
2023-09-17, 22:46
Medlem
tram123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sharmut4
Han kommer bli släppt enbart för att hålla god ton mellan UAE och USA.

Varför ska man kräva av andra länder det inte ens hemland kan lösa (sätta araber bakom galler när dom förtjänar deT)

Citat:
Ursprungligen postat av KaktusFlaktus
Araben kommer släppas mot borgen av samma rättssystem som med näbbar och klor försöker fängsla Trump så han inte kan ställa upp i nästa val.

Lycka till, mamma. Men du har onda globalister emot dig.

Rätt säker jag med på att han blir släppt och försvinner omgående.
Familjen är sjukt rik, pengar löser det mesta.
Citera
2023-09-17, 22:49
Medlem
Han sitter snart och pruttar i sin BMW igen i något förlorat arabland. Gud finns inte.
Citera
2023-09-17, 23:01
Medlem
Yinool0401s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rrpiper
Fyfan ett jävla unibrow smuts kör ihjäl en vacker och intelligent svensk tjej. Bara att hoppas att det amerikanska rättssystemet levererar som det kan när det vill till skillnad mot det svenska.

Du skämtar va? Stenrik farsa har han, hon var väl inte ens amerikansk medborgare? Han sitter på nästa plan ✈ hem till pappa. Fetaste advokaterna plockar isär allt och alla och han går fri.

Dom skiter i henne stenhårt, var så säkra.
Senast redigerad av Yinool0401 2023-09-17 kl. 23:03.
Citera
2023-09-17, 23:58
Medlem
JymdKjams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av folkgemenskap
Hon hade kunnat få väldigt smarta barn som kunnat bidra massor till mänskligheten och hon själv också, men istället valde väst att släppa in araber.

Ja, en stor förlust. Hon läste teknisk fysik. Med inriktning på rymden, vad jag förstår.
Citera
2023-09-18, 00:04
Medlem
ZtarZcreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredag2010
Svenska Lovisa kördes ihjäl av vansinnesföraren Ahmad i sin BMW M3 (USA sept-2023)

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/O87jal/svenska-lovisa-25-ihjalkord-i-usa-familjens-kamp-for-rattvisa
På tisdagskvällen var Lovisa Arnesson-Cronhamre, 25, ute och joggade på universitetsområdet Penn State.

Men när Lovisa sprang längs Park Avenue kom en BMW M3 i hög hastighet på den blöta vägbanan. Övervakningskamerorna visar att bilen färdades i fel fil och gjorde en skarp vänstersväng upp på trottoaren.

Lovisa fördes till sjukhus med allvarliga skador i hjärnan och nacken, men hennes liv gick inte att rädda.

Föraren Ahmed Alqubaisi, 20, greps och häktades misstänkt för mord, dråp och vårdslöshet i trafik. Han saknade körkort och var avstängd från universitetet

Mamman skriver på Facebook:
Please help. Vi kommer aldrig att få vår Lovisa tillbaka men den här unge mannen (och hans väldigt rika far) får bara inte vistas i frihet. Han skulle sticka direkt. Jag tar tacksamt emot alla brev till den domare som snart ska ta ny ställning till om han ska släppas mot borgen. Påtryckningarna från Förenade Arabemiraten är enorma. Så många advokater som trycker på. Jag är så liten. Men jag är lejon-mamma. Och så tacksam för all hjälp jag kan få nu. Varje brev räknas. På riktigt. Snälla alla, hjälp mig genom att skriva några ord om Lovisa och varför han inte får släppas. Han har alla pengar i världen. Jag har bara mitt hjärta. 🙏🏻💔❤️

Vet någon mer?

Att Aftonbladet går ut med namn på gärningsmannen hör till ovanligheterna. Varför gör Aftonbladet så denna gång?

Skriva några ord? Vafan kan det hjälpa till med?
Citera
2023-09-18, 00:16
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Hade hon musik i öronen?
Citera
2023-09-18, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Hade hon musik i öronen?

Vad spelar det för roll? Det var ju knappast hennes fel, eller hur?
Citera
2023-09-18, 00:32
Medlem
peterpanps avatar
Var muslimen påverkad av droger, eller bara dålig arab-omdöme?
Citera
2023-09-18, 00:57
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av folkgemenskap
Hon hade kunnat få väldigt smarta barn som kunnat bidra massor till mänskligheten och hon själv också, men istället valde väst att släppa in araber.

Det är inte speciellt smart alls att jogga som hon gjorde vid olyckstillfället, tror du överskattar betydelsen av intelligens där.

Man kan dessutom bara spekulera i om hon sprang med hörlurar och lyssnade på musik, är det något unga tjejer inte är medvetna om så är det faror i trafiken.

Finns filmen på nätet som visar den unge mannens framfart?

Polisen verkar även ha en agenda här. Man kan ana en viss rasism, antingen kör man för fort eller inte enligt gällande lagstiftning.

"– Han körde i en högre hastighet än vad som anses säkert i området, säger polisen i ett uttalande"

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/O87jal/svenska-lovisa-25-ihjalkord-i-usa-familjens-kamp-for-rattvisa
Citera
2023-09-18, 01:03
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av imnotyourdude
Vad spelar det för roll? Det var ju knappast hennes fel, eller hur?

Media vinklar ofta saker och ting, tids nog får vi se hur händelseförloppet såg ut.

Hon kan ha haft hörlurar på sig eller inte, det vet inte vi just nu.
Citera
2023-09-18, 01:30
Medlem

Varför är det rasism? Tycker det låter sunt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in