Citat:
Ursprungligen postat av
KallemedMos
När jag gick i skolan för 20 år sedan så fick flickorna ta spruta mot livmoderhalscancer orsakat av HPV. Vi män fick spela fotboll istället.
Jag har aldrig någonsin hört att män kan drabbas av cancer i munnen av HPV? Menar du HPV18 och HPV16
Jag har haft oskyddat sex med 108 olika tjejer på 15 års tid. Sen kanske 10-15 tjejer till som gett mig oralt ( jag har inte gjort något med dom)
Och med tanke på hur folk är nu för tiden och ligger med allt och alla vill jag inte tänka på hur många män dom legat med innan mig, och dom männen legat runt innan det osv.
Det är 100 tusentals olika människor nu.
Jag har googlat det. Men hur kan man få cancer i munnen av endast vaginalt sex? Alltså man går inte ner på tjejen?
Michael Douglas fick cancer i halsen och det var hpv virus som smittat via oralsex.
The treatment, he said, lasted five months. In June, Douglas kicked off an animated conversation about the cause of oral cancer when he told The Guardian that he got throat cancer after engaging in oral sex. Oral sex can expose individuals to the human papilloma virus, which can cause cancer
Man har börjat erbjuda pojkar vaccin mot hpv virus. Och det tycker jag är bra.