Citat:
Ursprungligen postat av
Karl970
Undrar hur namnet Hitler får användas idag? Var Hitlers syster den sista tysken som fick använda namnet legalt i Tyskland? Vet att Hitler har släktingar i USA som lever men osäker på om de brukar efternamnet.
OnT: Segerhäll är ju inte provocerande, ingen tänker väl knappast på kopplingen "hell seger" vid användning av Segerhäll.
Det är lite offtopic men jag tror inte att Hitlers sista levande släktingar i USA brukar namnet då de lever under skyddad identitet.
Det gjordes en jävligt bra dokumentär om Hitlers släkt som åtminstone förr låg uppe på YouTube.
Hitler hade en bror (Alois jr Hitler) och en syster (Paula Hitler) eller rättare sagt halvsyskon. En brorson dog på östfronten och en annan dvs Willy Hitler drog till USA och gick med i marinen för att bekämpa sin farbror, vilket den amerikanska marinen gjorde en PR video om dvs Hitler vs Hitler.
Det var så jävla länge sedan jag såg den och jag är osäker på om systern fick några barn men några bror / dotter barn drog till USA efter kriget och gick under jorden eller om det var avkommor efter Willy Hitler.
Reportern lyckades efter mycket research luska reda på dem men de vägrade ställa upp på intervjuer och ville bli lämnade ifred.
Det enda han nämnde var att de levde tillbakadragna liv i frivillig celibat då de inte ville föra Hitlers gener vidare.
Edit:
Efter lite research så var Hitlers halvsyster Paula barnlös och hon dog 1960 och är begravd under namnet Paula Hitler.
Det är Willy Hitlers tre söner Alexander, Brian och Louis som idag heter Stuart Houston i efternamn som fortfarande lever i USA.
Willy Hitlers fjärde son dog i en bilolycka.