Citat:
Ursprungligen postat av
Husam-al-din
Oskyldige Ghazale tar det nog lugnt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Husam-al-din
Regelöverträdelse? Nej, inte om man ser till åklagarens nedläggningsbeslut.
Citat:
Ursprungligen postat av
Husam-al-din
Inte så konstigt att Ghazale reagerar. Mycket rasism mot Nadde. Glöm inte att han är oskyldig , om man ser till åklagarbeslutet.
Så jävla pantad är du alltså, så att du tror att en nedlagd förundersökning betyder samma sak som att en person inte har gjort nåt brottsligt.
Och att du genast drar rasismkortet, du skämmer ut dig som en pinsam cry-baby.
Jag kan säga att jag har aldrig hört talas om den här Nadim Ghazale, så det är inte så att jag har nån särskild åsikt om honom. Men du verkar verkligen pinsamt korkad som bara maler på om ”oskyldig” och hänvisar till bevis i form av åklagarens beslut.
Det fattar du väl själv stt han kan ha kört hur jävla fort som helst men om datan raderats av kollegor eller automatiskt (för att man ej plockat ut den tillräckligt fort ur mätinstrumentet) så betyder det ju inte stt karln inte kört för fort. Det betyder bara att det saknas teknisk bevisning vilket gör det svårt att väcka åtal och få det prövat i tingsrätten.
Hoppas inte att du också jobbar som polis. I såna fall fattar man ju ännu varför det går så jävla dåligt för Polismyndigheten. Folk som istället borde vara knutna till Samhall har tydligen kvoterats in…