2023-12-04, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AutumnInNewYork
Lugna ner dig nu din jävla idiot. Det var ju knappt ens en svepning med klubban. Fan så mycket värre när Kvinnomin med full kraft försökte svinga flera gånger mot Granbergs ansikte.

Ja stackars Granberg, kan inte vara lätt att åka på 3e raka torsken varav man blivit nollade i två raka och dessutom råka ut för ett sådant vidrigt mordförsök.
Citera
2023-12-04, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BallaKlava
Är du bitter? Filmas inget nuförtiden. Kul att ditt äckliga böglag vann en match i serielunken.

Glöm inte senaste slutspelet mot filmarna i Lule.
Är väldigt nöjd med Lakers serielunk, med tanke på mängden skador och billigare trupp än många andra lag på övre halvan, så är Lakers säsong inget annat än magnifik. Laget börjar komma samman och spela som enhet och kommer kanske inte hinna utmana Färjestad, men kanske slåss om en slutspelsplats är inte orealistiskt i en jämn tabell.

Som vanligt skämmer skoterraggarena ut sig, både här och i gruvan, så gå och trimma skotern istället. Kom tillbaka när du lugnat ner dig och mognat.
Senast redigerad av MitchRapp 2023-12-04 kl. 12:49.
Citera
2023-12-04, 14:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MitchRapp
Ja, skjuter man 0 skott på mål i första perioden och 3 efter lite mer än halv matchen på hemmaplan, bör man nog se över sin spelidé. Växjö skapade inte heller fantastiskt mycket, men hade ändå klart fler lägen.

Leksand var tydligen inte intressant längre. Mycket medgångångare där.
Att jag väljer att inte diskutera Leksand här längre beror på den låga nivån denna tråd håller, där det mest handlar om påhopp. Försökte på ett ödmjukt sätt via PM få dig att sluta, men där blev det 0 gehör. Så här är inget forum jag längre kommer husera i.
Citera
2023-12-04, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av james b
Att jag väljer att inte diskutera Leksand här längre beror på den låga nivån denna tråd håller, där det mest handlar om påhopp. Försökte på ett ödmjukt sätt via PM få dig att sluta, men där blev det 0 gehör. Så här är inget forum jag längre kommer husera i.

Det första där är vi helt eniga om, och inget nytt, påhopp på Lakers sedan de gick upp och än mer sedan de började vinna mycket.

Det enda påhoppet i ämnet Leksand är att du sa att mina inlägg var ofattbart enögda, vilket det är i många fall, precis övrigas. Men ändå ett klart påhopp. Vill du bara diskutera Leksand när de vinner mot Växjö så blir det märkligt, för säsongen är lång, adjö.
Senast redigerad av MitchRapp 2023-12-04 kl. 15:45.
Citera
2023-12-04, 16:27
Medlem
Citat:
Det första där är vi helt eniga om, och inget nytt, påhopp på Lakers sedan de gick upp och än mer sedan de började vinna mycket.

Det enda påhoppet i ämnet Leksand är att du sa att mina inlägg var ofattbart enögda, vilket det är i många fall, precis övrigas. Men ändå ett klart påhopp. Vill du bara diskutera Leksand när de vinner mot Växjö så blir det märkligt, för säsongen är lång, adjö.

"Påhoppen" på Lakers beror inte på Lakers. De beror på DIG!
Citera
2023-12-04, 16:34
Medlem
Erki122s avatar
Citat:
Glöm inte senaste slutspelet mot filmarna i Lule..

Alla minns bara att hockeysverige fick skratta åt Växjö - föreningen där plastkulturen verkligen sitter i väggarna.
Ni la era ben på ryggen för att gå och se
PAPILJOTT-BANDY mitt i ett brinnande slutspel och det kan bara hända i en plastklubb.
Citera
2023-12-04, 17:27
Medlem
karlsoons avatar
Varje gång jag ska åka och slänga plast på återbruket blir jag förundrad över över varför det inte står Växjö på sopkärlet. - Karlsson 2023
Citera
2023-12-04, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Varje gång jag ska åka och slänga plast på återbruket blir jag förundrad över över varför det inte står Växjö på sopkärlet. - Karlsson 2023

Och så lyssnar du på när guldet blev till sand. Minns du hur det är att vinna? Bättre du sparar plasten och kör till Växjö och slänger den, så den blir till guld.

Klurigt motstånd på torsdag. Borde komma ett bakslag för Lakers snart efter en stark period, kanske på torsdag eller lördag.
Senast redigerad av MitchRapp 2023-12-04 kl. 17:54.
Citera
2023-12-05, 09:29
Medlem
Två saker kan man konstatera

1. Systrarna Abbotts är fullständigt värdelösa i sina roller i Rögle.

2. Bitchen förstör forumet helt på egen hand.
(kan inte alla bara ge fan i att ge nollan luft? Sluta citera bitchen)
Citera
2023-12-05, 14:53
Medlem
Filip Berglund uttagen till tre kronor.

Stefan Klockare fortsätter få igenom sina kompisuttagningar, Granberg sist o nu denna. Berglund är typ 4:e bästa backen i Örebro men hittar ändå in i truppen.
Citera
2023-12-07, 13:06
Medlem
Vad ska man säga om att Logan Hutsko är klar för MoDo? Han såg bra ut på försäsongen men har varit ganska blek under seriespelet. https://hockeysverige.se/2023/12/07/logan-hutsko-klar-for-modo
Citera
2023-12-07, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Korvboxen
Vad ska man säga om att Logan Hutsko är klar för MoDo? Han såg bra ut på försäsongen men har varit ganska blek under seriespelet. https://hockeysverige.se/2023/12/07/logan-hutsko-klar-for-modo
Bra fråga. Chansvärvning med tanke på att han inte passat in i IKO.

I Charlotte Checkers verkar han ha befunnit sig snäppet under Aleksi Heponiemi, i hierarkin, men ändå gjort det bra utifrån sin roll. Hade vi tagit in Heponiemi hade samtliga MoDoiter jublat. Han var lite av en trollkarl på HA-nivå så definitivt en spelare av SHL-kaliber.

Hutsko lite mer tveksamt då, men fortfarande ung och driven så det kan nog falla väl ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in