2023-09-05, 13:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Talking-Donkey
Haha. Och varför tror du på sådana sagor?
Det finns väldigt många artiklar skrivna om Savile och att han våldtog barn även i svensk 'etablerad media'. Dagens Nyheter (DN) har publicerat artikeln på svenska https://www.dn.se/nyheter/varlden/over-500-anmalningar-mot-jimmy-savile/

https://www.dailymail.co.uk/news/article-9929425/We-knew-Jimmy-Savile-abusing-girls-Hospital-worker-says-obvious-DJ-girls.html
https://www.theguardian.com/media/2014/jun/26/jimmy-savile-sexual-abuse-timeline

Att det brittiska kungahuset våldtar barn och prisar lika evigt onda av inavel och våldtäkt är definitivt bevisat med Savile.
Citera
2023-09-05, 13:03
Medlem
Talking-Donkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torteras78
Du har kanske missat att prins Andrew var kompis med Epstein och en kvinna har trätt fram och anklagad Andrew för våldtäkt när hon var tonåring.
Nä jag har inte missat det.
Jag har sett tramset och häpnar över att folk mumsar i sig sådana saker.
Citera
2023-09-05, 13:04
Medlem
Talking-Donkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bovelen
Det finns väldigt många artiklar skrivna om Savile och att han våldtog barn även i svensk 'etablerad media'. Dagens Nyheter (DN) har publicerat artikeln på svenska https://www.dn.se/nyheter/varlden/over-500-anmalningar-mot-jimmy-savile/

https://www.dailymail.co.uk/news/article-9929425/We-knew-Jimmy-Savile-abusing-girls-Hospital-worker-says-obvious-DJ-girls.html
https://www.theguardian.com/media/2014/jun/26/jimmy-savile-sexual-abuse-timeline

Att det brittiska kungahuset våldtar barn och prisar lika evigt onda av inavel och våldtäkt är definitivt bevisat med Savile.
Det finns inga bevis.
Det är bara absurda påståenden.
Citera
2023-09-05, 14:55
Medlem
Elon-Fiskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Ja det låter som trollfabriken varit framme med ett dåligt jobb igen. Att Andrew inte representerar kungahuset är vida känt av alla utom möjligen ryssar.
Hur jävla lättlurad är man om man tror på detta dravel?

Snacka om foliehatt!
Citera
2023-09-05, 15:37
Medlem
AlligatorMans avatar
Citat:
Och det låter rimligt, tycker du?

Kanske Moder Teresa våldtog och torterade småbarn och åt upp dom levande också?

Du jämför Prins Andrew med Moder Teresa?
Citera
2023-09-05, 15:40
Medlem
Talking-Donkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlligatorMan
Du jämför Prins Andrew med Moder Teresa?
Vi människor älskar att korsfästa kändisar och det vackra folket.
Att få korsfästa kungligheter är det bästa av allt.
Bara att korsfästa Gud själv kan vara bättre.
Citera
2023-09-05, 15:46
Medlem
DrOutlaws avatar
Citat:

Vad är det som låter orimligt? Han är ju en känd pedofil?

Citat:
Nätet myllrar av bevis för att jorden är platt som en pannkaka också.

Nej det gör det inte. Det finns massa efterblivna påståenden att jorden är platt, men det finns inte ett enda bevis. Det låter som att du behöver lära dig lite källkritik.
Citera
2023-09-05, 15:54
Medlem
Talking-Donkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrOutlaw
Vad är det som låter orimligt? Han är ju en känd pedofil?

Nej det gör det inte. Det finns massa efterblivna påståenden att jorden är platt, men det finns inte ett enda bevis. Det låter som att du behöver lära dig lite källkritik.
Du behöver nog också lära dig att vara kritisk. Varför skulle Prins Andrew vara pedofil och om han vore det, varför våldta så alla kan få reda på det?
Citera
2023-09-05, 16:22
Medlem
Citat:

Hon torterade ju människor iallafall, hon hade ställen där folk kom för att dö pga ålder eller sjukdom utan bedövning eller nån lindring överhuvudtaget, för dom kom närmare gud då påstod hon, men sen när det var dags för heene själv så tog hon in på sjukhus, sen finns det rykten om att hon höll på med trafficking ihop med killary, om det är sant eller inte vet jag inte.

Ont, eliten kan få vad dom vill när dom vill, barn, kvinnor, droger jag precis allt dom önskar, försvinner många miljoner barn varje år, och jag tror inte det finns så många ensamma gubbar som kidnappar dom och låser in dom i källaren.
Senast redigerad av aryans 2023-09-05 kl. 16:24.
Citera
2023-09-05, 16:23
Medlem
DrOutlaws avatar
Citat:
Du behöver nog också lära dig att vara kritisk. Varför skulle Prins Andrew vara pedofil och om han vore det, varför våldta så alla kan få reda på det?

Förstår du vad ordet kritisk betyder? Om han inte är pedofil, varför var han VIP-gäst på Epsteins pedofil-ö? Varför finns han på bild med underåriga flickor?
Citera
2023-09-05, 16:44
Medlem
vittbruss avatar
Hahahaha Ingen lär gå på denna i alla fall. Trovärdigare att Jorden är platt och att Australien inte finns.
Den enda anledningen att jag kommenterar är att denna var osedvanligt korkad hahaha
Citera
2023-09-05, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nasserasse45
Ändå intressant att många idioter härinne försöker att försvara en våldtäktsman. Ibland tror jag helt ärligt att vissa personer härinne jobbar för tidningar eller dylikt, då de alltid hittar på en massa trams för att misskreditera en.

Man ser det tydligt på tråden som handlar om kriget mellan Ukraina och Ryssland. Riktiga troll är de.
Jag vet inte vad jag ska tro om saken - det kan lika gärna vara illasinnat skvaller.
Att det förekommer trafficking med barn i Ukraina är ingen nyhet och det har säkert inte blivit bättre med tanke på situationen landet är i nu. Det är det sorgliga i historien.
Hade någon påstått att det var Putin istf prinsen hade alla trollen direkt nappat på det och broderat ut historien.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in