2023-08-27, 00:32
Medlem
FyFanVadFattigt.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lumbago
Nu skall jag gå och lägga mig, så jag har inte möjlighet att leta artiklar.
Men Bild-artikeln som det hänvisas till tidigare i tråden, är från i juni...
Saker har hänt sedan dess, när det gäller "kroppsundersökningsrum" i Hannover. Myndigheterna har satt ner foten:

Landesjugendamt stoppt geplanten Raum zu Körpererkundung an Kita

Chefen för det aktuella daghemmet i Hannover har sedan dess sagt upp sig.

https://www.ndr.de/nachrichten/niedersachsen/hannover_weser-leinegebiet/Landesjugendamt-stoppt-geplanten-Raum-zu-Koerpererkundung-an-Kita,kita1492.html
Artikeln är inte låst.

Tack för den.
Det hela har alltså aldrig hänt i verkligheten utan var en idé från en enskild förskola vars organisation själva tar avstånd från den enskilda förskolan.

Klassiskt exempel på att göra en höna av en fjäder.
Citera
2023-08-27, 00:39
Medlem
Det finns säkert liknande skit i Sverige. Kan tipsa om Aida Reva som undersöker vad som pågår med hela denna rörelse för sexualisering av barn.

Vad du inte vet om nya läroplanen och agendan för dina barn. Titta från minut 13 och framåt.
https://www.youtube.com/watch?v=I-Qi0TUHPdE
Citera
2023-08-27, 00:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av -DaRude-
Du var, och är, ett freak, förmodligen för att din pappa groomade dig tidigt. Brukade du knulla din farbror? Säkert så. Du började väl knulla redan när du var 10?

Så blir det när man groomas. Tycker synd om dig. Hur mycket tjänar du på din Onlyfans idag eller suger du mest kuk på centralen?

Nä men hörru det leks doktor och gnids mot mjukisdjur bland många barn innan skolåldern, utan att någon vuxen varit där och skadat dem innan.

Det du skriver om att barn helt saknar sexualitet stämmer inte. Vuxna har såklart ingen plats i den, dock.
Senast redigerad av SethPutnam 2023-08-27 kl. 00:45.
Citera
2023-08-27, 00:45
Medlem
enlevandemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redrum.187
4 år jävligt tidigt. Bara för det hände dig betyder det inte att det är normalt. Barnen ska finna sånt själva inte bli påtvingna sexrum? Eller är du för det?

Nä, det är jag faktiskt inte. Jag berättar för personen att barn visst kan vara nyfikna och intresserade av både onani och annat snusk i ung ålder. Men nu förstår jag att han/hon bara trollar och försöker förstöra tråden.

Angående artikeln så tycker jag att ett sexrum på dagis låter väldigt dekadent. Känns lite som en falsk nyhet. Inget som kommer ske i Sverige iaf.
Citera
2023-08-27, 00:46
Medlem
-DaRude-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SethPutnam
Nä men hörru det leks doktor i och gnids mot mjukisdjur bland många barn innan skolåldern, utan att det pillars på barnen av någon vuxen varit där och skadat dem.

Det du skriver om att barn helt saknar sexualitet stämmer inte. Vuxna har såklart ingen plats i den, dock.

Barn behöver inte någon jävla Leffe i deras lekar. De klarar sig utan 58-åriga Leffe och hans fantasier. Fattar du det eller? Att anordna sexrum för barn kräver vuxnas medgivande, vilket per definition innebär pedofiler. Så är det bara. Deal with it. Jag förväntar mig inte mer från svenska föräldrar, ni bryr er inte ens om er 12-åriga dotter gangbangar 5 afrikaner. Det är det ni går igång på. Men vi övriga föräldrar kommer protestera.
Citera
2023-08-27, 00:49
Medlem
FyFanVadFattigt.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Det är du som är peddo som vill sexualisera barn och vill införa sexrum på förskolan.

Det har inte funnits några sådana rum.
Om du ägnat lika mycket tid som du ägnar åt att sprida skit till att läsa tråden hade du insett att det var ett förslag som en förskola ville införa kring rum där barn ifred skulle få utforska sig själva.

Men din pedofila reptilhjärna går i spinn så pass att du inte orkar sätta dig in i saken.
Fakta är inte din grej utan allt för dig som är viktigt är ditt sexualiserande av barn och dina pedofila idéer kring barn.

Du får länken som redan postats en gång till.

https://www.ndr.de/nachrichten/niedersachsen/hannover_weser-leinegebiet/Landesjugendamt-stoppt-geplanten-Raum-zu-Koerpererkundung-an-Kita,kita1492.html
Citera
2023-08-27, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enlevandeman
Nä, det är jag faktiskt inte. Jag berättar för personen att barn visst kan vara nyfikna och intresserade av både onani och annat snusk i ung ålder. Men nu förstår jag att han/hon bara trollar och försöker förstöra tråden.

Angående artikeln så tycker jag att ett sexrum på dagis låter väldigt dekadent. Känns lite som en falsk nyhet. Inget som kommer ske i Sverige iaf.
Ja självklart är/kan barn vara det! Man vet ju hur själv hur man var. Men det ska komma naturligt inte tvingas fram. Det är väl ganska rimligt?. Förstår att pedofilernas dröm är tvärtom.
Citera
2023-08-27, 00:59
Medlem
Sexdrift hänger ihop med könshormoner.
Barn har inte hormoner, det är något annat
än rent sexuellt när barn utforskar varandras
kroppar. Jag tycker det är konstigt att vuxna
lägger så stor vikt vid sådant som barn inte förstår. De blir bara neurotiska av att vuxna ska in och lägga sig i vad de leker
Citera
2023-08-27, 01:29
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -DaRude-
Vad är skillnaden när du försvarade det när du trodde det var sant?
Ni liberaler älskar uppenbarligen såna här förslag. Ni älskar barn och sex, den kombinationen är svår att utmana i era kretsar.

Har väl inte med ens politiska idéer att göra om någon är peddo. Peddos lever dubbelliv och kan ha vilken familj, yrke eller rösta si och så. Det enda är väl att om man ser på USA så vill liberaler att ungdomar ska ha sexualkunskap och skydd så att det inte blir graviditeter, medan konservativa inte vill att ungdomar ska veta hur barn blir till och man låtsas att man kan hålla alla ungdomar sexfria. Och nu talar vi inte barn.
Citera
2023-08-27, 01:31
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FyFanVadFattigt.
Nu var din pedofilhjärna så full av sexuella tankar kring småpojkar och småflickor att du missade att skicka en faktabaserad länk kring ditt påstående att detta verkligen har införts på någon förskola i Tyskland som TS kretsar kring.
Du får gärna posta den.
Har du ingen behöver du inte bemöda dig att skriva något såvidare du inte har en ocd kring att svamla.

Länk finns i TS som citerar tyska medier.
Citera
2023-08-27, 01:39
Medlem
FyFanVadFattigt.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Länk finns i TS som citerar tyska medier.

Som var låsta länkar.
Denna är dock också tysk och inte låst.
Ah just det. Ni pedofiler gillar inte PS media.
Men den motbevisar TS länkar till låsta artiklar.
Citera
2023-08-27, 01:39
Medlem
Mindbusinesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kottkompott
De tyska artiklarna är ju skamlöst korta för att riktigt ha någon bäring.

Har ingen lärt sig googla?

Här är fler och längre artiklar i ämnet
https://reitschuster.de/post/perverse-plaene-kita-raum-fuer-sexuelle-spiele-fuer-kinder/

https://promiwood.de/news/allgemein/kita-raum-sollte-sexuelle-spiele-ermoeglichen-riesen-awo-kindergarten-skandal-in-hannover/

https://www.focus.de/panorama/welt/zehn-regeln-fuer-erkundung-des-koerpers-kita-schockiert-eltern-mit-plaenen-fuer-ruheraum-fuer-sexuel le-spiele_id_197854348.html

Antar att några här behärskar tyska eller vet hur man använder Google translator.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in