2023-08-30, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leland1979
Jo, det hade det. Kan du inte ge ett exempel på när en man blivit ofrivilligt kysst av en förbundsordförande?

Killar pussar varandra lite överallt i samhället i lyckorus och eufori.. Kompisar kan till och med jucka av glädje. På skoj.
Citera
2023-08-30, 12:19
Medlem
Citat:
Jo, det hade det. Kan du inte ge ett exempel på när en man blivit ofrivilligt kysst av en förbundsordförande?

Enorm glädje och kärlek till varandra kan inte vara sån skandal med en puss.

Men om det nu är som det sägs att det har varit en lång konflikt och han vet att spelarna känt avsky blir det ju lite annorlunda.
Citera
2023-08-30, 12:24
Medlem
Det var ju satan att skandalerna kom även här. Gubbaj..l
Jag tittade lite på det ..hade inte tänkt det men börjar ändra uppfattning
Tröstar varandra när förlorar Inget gnäll protester en Coach håller ihop det till skillnad från Herrarnas som hamnar i bråk när han spelar fel fotboll med fel lag Tappar det.. i direktsändning för h..e Smockan i luften med reportern Obalanserad tölp Mussolini wannabe.
Stor i käften inga resultat
Om tjejerna bryter sig loss skeppar de lesbiska och har lite piffigare dressar kan jag utan vidare se att detta klassar ut Herrfotbollen Big Time 2x fler tittare.
Jag vet att det är inte politiskt korrekt att säga så men ute i Världen är det så att damernas fria i Konståkningen är det folk vill se . fetaste reklamkontrakten Vintersport ..The name of the game is figure skating bollträna är framme biljetter dyra som vore det Elvis Presleys comeback
Fotbollen har blivit lite bättre .. även den.. även om det inte är avgörande för tittar intresset.
Men jag kan se dom tar över ..om dom vill det..Om tjejerna bryter sig loss
Citera
2023-08-30, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pomfritttillkorven
Killar pussar varandra lite överallt i samhället i lyckorus och eufori.. Kompisar kan till och med jucka av glädje. På skoj.

Jaså? Jag har inte varit med om något sexuellt ofredande hittills. Du kanske umgås i andra kretsar.
Citera
2023-08-30, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pomfritttillkorven
Enorm glädje och kärlek till varandra kan inte vara sån skandal med en puss.

Men om det nu är som det sägs att det har varit en lång konflikt och han vet att spelarna känt avsky blir det ju lite annorlunda.

Tyvärr, Hermoso kände inte "enorm glädje och kärlek" till aset Rubiales.
Citera
2023-08-30, 12:51
Medlem
0Z8Ss avatar
Citat:
Jaså? Jag har inte varit med om något sexuellt ofredande hittills. Du kanske umgås i andra kretsar.
Varför ser du det som sexuella ofredanden från första början?
Citera
2023-08-30, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0Z8S
Varför ser du det som sexuella ofredanden från första början?

Om du läser tråden från början så kommer du kanske på svaret
Citera
2023-08-30, 12:58
Medlem
0Z8Ss avatar
Citat:
Om du läser tråden från början så kommer du kanske på svaret
Bara sluta, ge ett svar istället
Citera
2023-08-30, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0Z8S
Bara sluta, ge ett svar istället

Behöver du verkligen ett svar? Ett barn förstår på vilket sätt Rubiales ofredade Hermoso.

Ledtråd: det finns flera fällande domar om svin som ofrivilligt kysser andra.
Citera
2023-08-30, 13:07
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Haha, vad tycker du man ska göra i den situationen då? Ställa till med en scen mot ens, på sätt och vis, högsta chef? Man har precis vunnit VM och flera miljoner människor tittar.
Visa att man inte uppskattar det om man nu inte gör det såklart.

I övrigt borde han väl ändå avgå, han kan ändå ersättas av vem som helst så varför skulle Spanien ha honom kvar?
Citera
2023-08-30, 13:13
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Visa att man inte uppskattar det om man nu inte gör det såklart.

Men snälla rara, du är alltså oförmögen att kunna sätta dig in i hennes situation? Tecken på låg intelligens.
Citera
2023-08-30, 13:16
Medlem
Kan man tänka sig att den strejkande mamman i kyrkan ber Rubalies att avgå frivilligt för att bespara henne stressen och återvända till hemstaden och hjälpa henne åldras med värdighet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in