2023-08-24, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Medievalchurch
Tycker ni är för hårda mot snubben. Säkert pissfull och ville bara upp och sova och kunde inte räkna ut nåt bättre sätt. Sparkade in massor av rutor i min alkoholiserade ungdom så kan relate men jag lär väl ha talang för aldrig gjort mig illa. Antagligen har han stått med ryggen till och sparkat bakåt men för långt så nån stor skärva giljotinerat hans vad.

Varför har du sparkat in massor av rutor? Är du slut i huvudet eller?
Citera
2023-08-24, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lakritsfabriken
Varför har du sparkat in massor av rutor? Är du slut i huvudet eller?

Jag kom väl för fan inte in på nåt annat sätt. Jag behövde komma in till olika saker. Precis som den här döda personen. Fler färskingfrågor?
Citera
2023-08-24, 20:49
Medlem
Sopa, Stoppa blödningen är det första man tänker på. Fattar man inte det så kan man få förblöda
Citera
2023-08-24, 22:05
Medlem
-DaRude-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mercede
Brukar hotell ha obemannade lobbys? Är inte dörrarna olåsta dygnet runt?
Han kan ju inte va den första som nattetid tappar nyckel/glömmer koder m.m

Det kan röra sig om ett lägenhetshotell, de brukar vara obemannade om natten. Dessutom populära tillhåll för många inhyrda byggarbetare på uppdrag som har för vana att supa. Är det då ett fyllo som sumpat nyckeln/koden och denne blir mer och mer uppriven och irriterad att inte kunna komma in, kanske han då försöker sparka sönder fönstret för att ta sig in. Enbart spekulationer naturligtvis. Tragiskt utfall vilket som.
Citera
2023-08-24, 22:20
Medlem
BrorGertruds avatar
Väldigt mycket blod i spegelbilden i den här bilden.

Måste ha träffat jäkligt olyckligt med vaden. Man vet ju att låret är jäkligt riskabelt men trodde inte vaden hade lika stora blodkärl.
Citera
2023-08-24, 22:31
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Tycker inte det är ett dugg konstigt. Nu vet vi inte de exakta detaljerna men om jag hade tappat bort inpasseringskortet och inte lyckas få tag på hotellpersonalen genom journumret hade jag kunnat göra samma sak.

Du blir väl inte kvar länge till då, tack för den här tiden och gå i frid
Citera
2023-08-24, 22:33
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrorGertrud

Måste ha träffat jäkligt olyckligt med vaden. Man vet ju att låret är jäkligt riskabelt men trodde inte vaden hade lika stora blodkärl.

Ja det får man säga, det är rejält rött
Citera
2023-08-24, 22:46
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Du blir väl inte kvar länge till då, tack för den här tiden och gå i frid

Jag har dock lärt mig den hårda vägen att ska man krossa ett fönster ska man göra det med ett tillhygge som är tillräckligt långt så att din kropp aldrig kommer i kontakt med glaset.
Citera
2023-08-24, 22:51
Medlem
Molekyl3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Bill Hicks:
He’s a moron, he’s dead—good, we lost a moron, fuckin’ celebrate. Wow, I just felt the world get lighter. We lost a moron!

Var en sann hjälte!
Citera
2023-08-24, 23:22
Avslutad
Man märker ju att majoriteten av personerna i denna tråd har noll koll på vad dom pratar om.

Citat:
Använd / gör bara en tourniquet
Citat:
Varför stoppade man inte blödningen?

Inte riktigt så det funkar när man skurit upp en pulsåder och du förblöder på dryga 30 sekunder till 1 minut. Har sätt fall där det gått mycket snabbare och även långsammare.
Du hinner varken konstruera en torniquet eller stoppa blödningen på annat vis när du förblöder.
Och... förmodligen var han full och ensam vilket försämrar chanserna ännu mer.
Senast redigerad av SegPanda 2023-08-24 kl. 23:24.
Citera
2023-08-24, 23:24
Medlem
C.H.Ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrorGertrud

Lårartären går ner under vaden och från strax under knäskålen så har du tre ärtärer som går ner till foten.

Så klipper du dom så är du lika illa ute mer eller mindre.

Med tanke på färgen och mängden så är det ju ingen jättevild chansning att det är just en skada på en eller flera artärer som inträffat.
Citera
2023-08-24, 23:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av paggan
Påminner säkert om detta (mycket blod)

https://theync.com/thief-trapped-in-pharmacy-cut-his-leg-and-died-fro-blood-loss.htm

Rätt sjukt att klippet är så pass nytt, dock har man ju sett flertalet liknande innan.
Speglar nog rätt bra hur resultatet blev för mannen vid hotellet, förmodligen skärskada i samma område (precis över vaden) också, där 2 artärer möts, då blir förblödningen väldigt snabb.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in