Citat:
Ursprungligen postat av
Klinke
Ja! Jeg hadde bare så vidt vært inne og sett på bildet uten å lese alle kommentarene tidligere, men gikk inn og leste alt nå. Å legge ut et fint familiebilde er selvfølgelig ikke noe galt. Men når du begynner selv med å blande inn Jonas-saken med en gang i forhold til bildet, for så å komme med noe sånt som "jeg ville bare legge ut et bilde av bla, bla, bla," og oi det er så synd på meg fordi jeg ikke en gang kan legge ut et fint bilde. Legg ut bilder av familien UTEN å prøve å være morsom eller ironisk i forhold til en så alvorlig sak!
Det var så mange av de kommentarene som var "way out," og folk sitter og sender latteremojier, motbydelig!!! Ikke høy IQ-faktor der i gården, tenker jeg. Har de ikke tatt innover seg hva han har innrømmet å ha gjort? Hvem for svarte vil ha noe med folk som holder på på den måten å gjøre?
Da KØS slo ned og knuste kinnbeinet til sin tidligere samboer, mente han at det var hennes feil. Og det sier i grunn alt om hvem/hva han er. De som er på hans side nå er enten redde, skylder han penger, eller er like skakkjørte som han. Sannsynligvis en kombinasjon. Etter han ble avhengig av smertestillende, og senere av sterkere stoffer, har han vært Jekyll/Hyde.
Når det gjelder MM er det vanskelig å si om hun blir i frykt, eller fordi hun rett og slett synes det er greit å være sammen med han. Når du først har fått barn med en psykopat kan det være vanskelig å komme seg ut. Hun blir bare mer og mer isolert, og ser verre og verre ut. Skikkelig trist.