Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-10-17, 21:06
Medlem
Det er mulig jeg har oversett tidligere kommentar om dette altså, men det står i Østlendingen i kveld at politiet har utvidet søkeområdet rundt funnstedet/hytta.
Citera
2023-10-17, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kir.Ex.48
Det er mulig jeg har oversett tidligere kommentar om dette altså, men det står i Østlendingen i kveld at politiet har utvidet søkeområdet rundt funnstedet/hytta.

https://www.ringblad.no/soker-i-et-storre-omrade-der-jonas-ble-funnet-drept/s/5-45-1744342

Det står bare at de ikke er ferdig med søket rundt hytta og har utvidet søksområdet.
Pluss bla dette:

"Tirsdag fikk politiet endelig avhøre 32-åringen fra Ringerike, som ble pågrepet på Noresund 30. september.

Roller ikke avklart
– Har dere en klar formening om hvem som hadde hvilke roller i forbindelse med drapet?

– Nei, det har vi ikke. Det er hevdet i VG at vi har det, men det er i hvert fall ikke noen av oss i ledelsen som har sagt noe om det. Så det jobber vi videre med. Det er sentralt å avklare, og det er vi ikke ferdige med. Alle er jo ikke avhørt enda heller, og det er mye etterforskning som gjenstår før vi kommer dit.

– Har det gjennom avhør dukket opp nye opplysninger eller navn av interesse for saken?

– Gjennom avhør og annet forskning får vi identifisert stadig nye vitner som er interessant å avhøre. Så vi avhører stadig vitner. Det kommer til å pågå en god stund framover."
Senast redigerad av Atal 2023-10-17 kl. 21:18.
Citera
2023-10-17, 21:18
Medlem
Bibss avatar
Citat:
Ikke sett, så takk!

"Utvider
– Det er fordi vi ikke er ferdige med å søke der. Vi utvider søket til et litt større søksområde enn det vi har gjort tidligere, forklarer politiinspektør Odd Skei Kostveit.

– Skyldes det opplysninger som er kommet i avhør?

– Det kan jeg ikke si noe om. Men vi har valgt å søke over et større område der for å være sikre.

– Har dere funnet Jonas' telefon?

– Det kan jeg ikke si noe om. Jeg kan ikke si noe om noen av beslagene eller de tekniske sporene.
Tirsdag fikk politiet endelig avhøre 32-åringen fra Ringerike, som ble pågrepet på Noresund 30. september".

"Roller ikke avklart
– Har dere en klar formening om hvem som hadde hvilke roller i forbindelse med drapet?

– Nei, det har vi ikke. Det er hevdet i VG at vi har det, men det er i hvert fall ikke noen av oss i ledelsen som har sagt noe om det. Så det jobber vi videre med. Det er sentralt å avklare, og det er vi ikke ferdige med. Alle er jo ikke avhørt enda heller, og det er mye etterforskning som gjenstår før vi kommer dit.

– Har det gjennom avhør dukket opp nye opplysninger eller navn av interesse for saken?

– Gjennom avhør og annet forskning får vi identifisert stadig nye vitner som er interessant å avhøre. Så vi avhører stadig vitner. Det kommer til å pågå en god stund framover."

https://www.ostlendingen.no/soker-i-et-storre-omrade-der-jonas-ble-funnet-drept/s/5-69-1584047
Citera
2023-10-17, 21:19
Medlem
Citat:

Fått nye opplysninger i avhør da
Citera
2023-10-17, 21:22
Medlem
Bibss avatar
Tydelig at de ønsker å ta avstand fra VG's opplysninger/ VG's artikler om saken:
"Roller ikke avklart

– Nei, det har vi ikke. Det er hevdet i VG at vi har det, men det er i hvert fall ikke noen av oss i ledelsen som har sagt noe om det. Så det jobber vi videre med. Det er sentralt å avklare, og det er vi ikke ferdige med. Alle er jo ikke avhørt enda heller, og det er mye etterforskning som gjenstår før vi kommer dit".
https://www.ringblad.no/soker-i-et-storre-omrade-der-jonas-ble-funnet-drept/s/5-45-1744342
Citera
2023-10-17, 21:23
Medlem
Bibss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Fått nye opplysninger i avhør da
Ja, det tror jeg også!
Citera
2023-10-17, 21:51
Medlem
KØS kom over gammel mobil som MM eide. Finner masse intime bilder der på mobilen fra tiden MM JAH var sammen. Og siden har KØS vært forbannet. Rykter i høneføss.
Citera
2023-10-17, 21:59
Medlem
Bibss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SjultM
KØS kom over gammel mobil som MM eide. Finner masse intime bilder der på mobilen fra tiden MM JAH var sammen. Og siden har KØS vært forbannet. Rykter i høneføss.
Vet du når de skulle hatt et forhold? Er det lenger tilbake enn 2021, siden det var snakk om mobil som var gammel?
På JAH sin facebook står det at han var "i et forhold" 23.mai, 2021. Kan dette ha vært henne?

Ps. Ellers lurer jeg på hva dama til RF heter, det er ikke hun siste som han har lista på FB. Noen som vet hvem han tok med til Anker Hotell, da han også hadde sagt at han lå og sov hjemme?

Edit: nei, det var Kr*stina. 23.mai 2021-forholdet.
Senast redigerad av Bibs 2023-10-17 kl. 22:02.
Citera
2023-10-17, 22:26
Medlem
JAH og MM var sammen. Går fra hverandre. JAH til kr*stin* og etterhvert til pern*ll*. MM blir sammen med KØS etter tiden med JAH.
Citera
2023-10-17, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Samtlige, de hadde satt fyr på og ødelagt for millioner

Ja og da i tillegg så visste JAH for mye om ting ryktes det. Kan dette ha noe med bruktbilbutikker i HF å gjøre tro?
Citera
2023-10-17, 22:45
Medlem
Bibss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SjultM
JAH og MM var sammen. Går fra hverandre. JAH til kr*stin* og etterhvert til pern*ll*. MM blir sammen med KØS etter tiden med JAH.
Ok, takk for svar. Dersom dette stemmer, så kan man da eliminere all sladder om farskapet til barnet
Citera
2023-10-18, 00:20
Medlem
Ikke helt, jeg er usikker på om JAH og MM traff hverandre i det skjulte, hvergang KØS og MM gikk fra hverandre eller hadde pause i forholdet. Høneføss er liten plass, og man finner fort ut om trøbbel i forhold hos noen i same sirkel motvillig. KØS og MM hadde blant annet ei preride med lang avbrekk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in