2023-10-05, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av c0rvuz
Hvilken artikkel i VG opplyser om at det var KV og RF som stod bak skadene på Hulken + kastet stein i Tønsberg? Dette er nytt for meg.

Beklager, det var NRK. Men her er det: https://www.nrk.no/norge/siktet-i-jonas-saken-knytter-seg-til-haerverk-1.16582384
Citera
2023-10-05, 22:56
Medlem
KarateFranks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bitch-1
Mgm2 bor i en vanlig enebolig men veldig øde til med bare tre naboer. Ingen låve eller uthus men vanvittig mye rot og skrammel utenfor. Forøvrig bor jeg i byen i leilighet og har lampeolje til dekorasjonspeisen min. Er ikke straffedømt

Byen er Elverum da eller? Men ja interessant info, takker. Dekorasjonspeis hadde jeg ikke tenkt på. Og selfølgelig går disse på lampeolje. Uten å vite så gjetter jeg på at det finnes flere dekorasjonspeiser i leiligheter i byen enn i fjøsen på landet.

Tenker da at MGM3 bodde i leilighet i "byen" med gamle posters av Arnold Schwarzenegger, xbox, stive sokker og en dekorasjonspeis.

Ting begynner å falle på plass nå.
Senast redigerad av KarateFrank 2023-10-05 kl. 22:58.
Citera
2023-10-05, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KarateFrank
Byen er Elverum da eller? Men ja interessant info, takker. Dekorasjonspeis hadde jeg ikke tenkt på. Og selfølgelig går disse på lampeolje. Uten å vite så gjetter jeg på at det finnes flere dekorasjonspeiser i leiligheter i byen enn i fjøsen på landet.

Tenker da at MGM3 bodde i leilighet i "byen" med gamle posters av Arnold Schwarzenegger, xbox, stive sokker og en dekorasjonspeis.

Ting begynner å falle på plass nå.

Nei jeg bor ikke i Elverum men jeg vet godt hvor mgm2 bor. Poenget med lampeolje (med mindre det er i litervis) er at det har flere bruksområder, feks til sånne bordpeiser og lykter m.m..
haha ingenting er som ei litta dekorasjonspeis og noen stive sokker😂😂😂😂
Citera
2023-10-05, 23:09
Medlem
KarateFranks avatar
Hvor kommer egentlig informasjonen om lampeolja fra? Har vedkommende fortalt selv at politiet beslagla lampeolja hans? Eller har Jonas fortalt dette? Politiet har vel neppe vært ute å bekreftet beslag av lampeolje? Eller?
Citera
2023-10-05, 23:11
Medlem
Spesielt dette med den siste pågrepne RM. Ser at Homo Ma*s Ar*e er inne å kommenterer bildene hans.. Han må ha spilt ett dobbelt spill, dersom han er med på drapet.. Kan noen si noe mer om denne fyrn? Ser han kjører vogntog han også.
Citera
2023-10-05, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honningen
På landet er vel det langt ifra uvanlig vel? Ærlig talt ligger det alt mulig rart i mange låver og garasjer rundt om på bygda. Er i alle fall min erfaring

Veldig uvanlig vil jeg si, litt eldre folk på hytter bruker litt av dette men ingen andre. Jeg har alt mulig av kjemisk stående men lampeolje har jeg aldri eid.
Selger forresten sånt men går ekstremt lite lampeolje og de som evt kjøper er i den gruppen jeg nevnte.
Uansett så er vel ikke dette noe bevis av noe slag men kan jo fundere bruken av det hos den personen som hadde det stående.
Citera
2023-10-05, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ronsangel
Spesielt dette med den siste pågrepne RM. Ser at Homo Ma*s Ar*e er inne å kommenterer bildene hans.. Han må ha spilt ett dobbelt spill, dersom han er med på drapet.. Kan noen si noe mer om denne fyrn? Ser han kjører vogntog han også.

var vel noen her som skrev att han chatta med søster og svoger til J også.. er det tilfelle i senere tid å han er hovedmann er jeg målløs.. men viss ikke politiet juger.. så har de ikke full kontroll.. jeg tror flere skal inn å kanskje noen slipper ut..
Citera
2023-10-05, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KarateFrank
Hvor kommer egentlig informasjonen om lampeolja fra? Har vedkommende fortalt selv at politiet beslagla lampeolja hans? Eller har Jonas fortalt dette? Politiet har vel neppe vært ute å bekreftet beslag av lampeolje? Eller?
Avhørt ep 2, ca 12-16 minutter uti. Motorsykkel og bil forsøkt påtent. Det var brannvesnet som mente det var brukt lampeolje.
Citera
2023-10-05, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bitch-1
Mgm2 bor i en vanlig enebolig men veldig øde til med bare tre naboer. Ingen låve eller uthus men vanvittig mye rot og skrammel utenfor. Forøvrig bor jeg i byen i leilighet og har lampeolje til dekorasjonspeisen min. Er ikke straffedømt

Sikker på at det er lampeolje du har? Bare nyskjerrig 😉
Citera
2023-10-05, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ronsangel
NRK har bekreftet at han spilte et dobbeltspill.

Stod i artikkelen om han siste 48 timer. Stod at familien til Jonas er sjokkert elno. Og at vennene til MGM5 la merke til at han oppførte seg veldig rart.

Edit: fant det. Nederst i artikkelen
https://www.nrk.no/norge/35-aring-pagrepet-i-jonas-saken-1.16581362
Citera
2023-10-05, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tenketanken1
var vel noen her som skrev att han chatta med søster og svoger til J også.. er det tilfelle i senere tid å han er hovedmann er jeg målløs.. men viss ikke politiet juger.. så har de ikke full kontroll.. jeg tror flere skal inn å kanskje noen slipper ut..

Ja, men Homo Ma*s Ar*e er jo netopp svogeren.
Citera
2023-10-05, 23:29
Medlem
[quote=ViNyh|85958289]Sikker på at det er lampeolje du har? Bare nyskjerrig 😉[/

Parafinbasert drivstoff for oljelamper og lanterner. Brenner med klar flamme uten forstyrrende sot eller lukt. Kan brukes både inne og ute. Egnet vekelengde: cirka 2 mm

Jepp, 49kr på Biltema bl A
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in