Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2023-09-17, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpeedMax
Jeg tror KV var den gale narkomane som var ukjent for JAH. Han er jo tydeligvis ukjent for de fleste. Utifra informasjon så langt hvis jeg hører rett i podkast og forstår rett her inne at ER kan være en av 2 som satt i varetekt. Hvis det stemmer at hevntanker ble formulert i skarpe ordelag etter varetekt så hadde jeg vært mest redd for den rolige av de 2.

Alt blir jo bare spekulasjoner, men det stemte jo at han hadde grunn til å frykte en gal narkoman.

på generelt grunnlag kan de like fort være den som ikke roper å skriker.. som er farligst ja!
har det jo ofte bare i kjeften..
Citera
2023-09-17, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tenketanken1
på generelt grunnlag kan de like fort være den som ikke roper å skriker.. som er farligst ja!
har det jo ofte bare i kjeften..

Jeg begynner å tenke mer og mer på at det kan ha vært et uhell at han ble drept.

Det må ha vært en betydelig sum. Enten sletting av gjeld, eller betaling, hvis det var et bestillingsdrap.
I Sverige så betaler gangsterene opp til 1 million for et attentat. Og da er det jo ofte mindreårige som slipper ut etter 3 år, hvis de blir tatt.

Tipper at SA og ER ikke har den type midler...

Hvis det er noen av de, så har jeg vanskelig for å tro at det var et planlagt drap.
Om det var på bestilling, så ser jeg for meg at det er en annen historie, og at det er for godt til å være sant at det ikke har noen sammenheng med brannene.
Citera
2023-09-17, 22:23
Medlem
Bibss avatar
Citat:
vi skulle hatt et bra bilde av han, er vel han i teltet sikkert.. den andre profilen på face er borte..
noen som har en ide på hvem som kan ha slettet den? ( var ikke han i bilen å dama, samme person som han i teltet? jeg syns de ligna..
tror ikke folk på flashback er så feige att de ikke kommer med litt info dersom MGM er sett på Hønefoss før.. ( er jo bare å lage en ekstra profil, dersom man er redd)
Her er det bildet, jeg tror dette er EA, kompisen og dama.
Ps. Fjerner bildet om 15 min.
https://imgur.com/a/haov73j
Edit; så det allerede var lagt ut, så da fjerner jeg det.
Citera
2023-09-17, 22:49
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jocturnal
Ja... noen vet, noe. Kan se den, at folk ikke prater så høyt... og de som vet noe forteller det ikke på det forumet her.

Men det har jo vært interessant å følge med på. Og lese hva lokale folk tenker om saken. Og alle hypoteser som dukker opp. Tar jo det meste med en klype salt her.

Til sammenligning, men uten sammenligning forøvrig sakene imellom, så var det
flere lokale i Lørenskog som skrev i Hagen-tråden der de la ut opplysninger tidlig, men
da Hagen ble siktet og mye av det de tidligere hadde skrevet viste seg å stemme, så
forsvant disse brukerne fra tråden.

Det er vel slik at det kan være mulig å gjette hvem som skriver hvis opplysningene de
legger ut kun kan stamme fra et fåtalls mennesker. Gitt at vi snakker om en drapssak
så er det selvfølgelig lett å forstå at det kanskje ikke er så lurt å stikke nesen for langt ut.
Citera
2023-09-17, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jocturnal
Ok. Så KV har en følger og det er Bard, altså deg. Så du søkte på navnet på tiktok etter at det ble kjent her på forumet da? Også følgte du han?
Ja det stemmer.
Citera
2023-09-17, 22:55
Medlem
Bibss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av horge
Ja det stemmer.
Hvorfor har du ikke fjerna "Bard"-profilen på TikTok?
Citera
2023-09-17, 23:00
Medlem
Bibss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av horge
Ja det stemmer.

Citat:
Ursprungligen postat av Bibs
Hvorfor har du ikke fjerna "Bard"-profilen på TikTok?
Unfollow 2 stk. da, så vi vet det er du
https://imgur.com/a/2eI5WBF
Citera
2023-09-17, 23:04
Medlem
Citat:
er det samme person som i teltet? ( er vel noen som er dyktige på ansikt som ser..)
var noen som sa att dette var en av vennene hans på insta som hadde åpen profil..
men er det samme som telt mannen.. så er det vel han der..

Det er samme ja. Samme dama (eksen hans) har kommentert på begge bildene
Citera
2023-09-17, 23:07
Medlem
Bibss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mycroftholmes12
Det er samme ja. Samme dama (eksen hans) har kommentert på begge bildene
Ok, da forstår jeg. Takk for svar.
Citera
2023-09-17, 23:11
Medlem
Den brannen vakke første gang Jonas var involvert i svindel..Om du sjekker litt rundt på ett kjent Norsk/svensk steroide forum så var det flere som hadde blitt svindla av han,men det er noen år tilbake.
Citera
2023-09-17, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thapimp90
Den brannen vakke første gang Jonas var involvert i svindel..Om du sjekker litt rundt på ett kjent Norsk/svensk steroide forum så var det flere som hadde blitt svindla av han,men det er noen år tilbake.
Link? Jonas er ikke tatt svindel for øvrig.
Citera
2023-09-17, 23:30
Medlem
Bibss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thapimp90
Finner det ikke på h*shtalk, har du en link?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in