Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-09-01, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Braskamin58
Det kan også være at det er han som har drept JAH men med en oppdragsgiver bak.

Du føler det er normal modus operandi å først knerte noen for så å gi vedkommendes firma én stjerne på Google etterpå?
Citera
2023-09-01, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gutzi
Du føler det er normal modus operandi å først knerte noen for så å gi vedkommendes firma én stjerne på Google etterpå?

Nei, det er galskap å gjøre det. Han må ha syntes det var morsomt at nå er den djevelen død. Type han må ha tenkt sånn: Ha ha der fikk du for gammel ost.
Citera
2023-09-01, 15:04
Medlem
drsniffers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Atal
Det kan jo bare være at han endelig forsto hvordan det framstår.. folk har jo kontaktet han.

….Eller klaget inn til Google 🥳
Citera
2023-09-01, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drsniffer
….Eller klaget inn til Google 🥳
Bytta profilbilde også, kan det være en grunn til det?
Bli gjenkjent eller noe.
Citera
2023-09-01, 15:23
Medlem
Kan jo hende politiet kontaktet han også ..jeg tipset politiet om han.
Citera
2023-09-01, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Braskamin58
Nei, det er galskap å gjøre det. Han må ha syntes det var morsomt at nå er den djevelen død. Type han må ha tenkt sånn: Ha ha der fikk du for gammel ost.

Det lukter psykiatri lang vei. Og han er visst glad i å legge igjen firma-anmeldelser. Har ikke sjekka selv, men det var folk her som gjorde det mener jeg.
Citera
2023-09-01, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Atal
Det lukter psykiatri lang vei. Og han er visst glad i å legge igjen firma-anmeldelser. Har ikke sjekka selv, men det var folk her som gjorde det mener jeg.
Det var 8-9 énstjerners ja med syrlige kritikk eller utskjelling
Citera
2023-09-01, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alsagio
Er det han som heter "R*shid R*shid" i parantes i sitt FB-navn?

Ja, men han kalte seg inntil nylig R*shid (Balkan) A*dull*h..
Citera
2023-09-01, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Villvandrer
Det er én ting som plager meg, vedrørende JAHs forklaring om overfallet. Han forteller, mot slutten av forklaringen om den episoden, at han løp inn igjen fordi telefonen lå igjen inne.

Han var egentlig på vei til jobb. Da stusser jeg over at han forteller at telefonen lå igjen inne, som den mest naturlige ting i verden. "Og da oppdaget jeg at jeg hadde glemt telefonen inne" burde han sagt. Men han sier ikke det. Han sier "for telefonen lå jo inne".

Noen detaljer fra forklaringen stemmer nok. Mens enkelte andre skurrer veldig.

Helt vanlig å glemme igjen telefonen på vei til jobb, selv har jeg ikke telling på hvor mange ganger det har skjedd.
Citera
2023-09-01, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Helt vanlig å glemme igjen telefonen på vei til jobb, selv har jeg ikke telling på hvor mange ganger det har skjedd.
Husker ikke helt men skulle han ikke bare ut å fyre opp bilen? Mulig jeg husker feil her.
Citera
2023-09-01, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ronsangel
Selvfølgelig MÅ pilitiet undersøke dette.
Men de kommer nok ikke til å finne noe. Ser Avhørt journalistene skriver på insta at "saken er langt mer omfattende en først antatt".. Det burde gi en pekepinn till alle å enhver.

Helt ut av det blå.. Men ser på bildet i vg om disse sementbilene som var på tur fra Norge til Tyrkia med 40 mill i trommelen.. Bilen som er avbildet har "NorBetong" dekor på trommel.. Avdøde hadde vel på ett tidspungt kjøring for NorBetong.. Bare noe jeg la merke til.

På videoer til JAH så kan du se betongbil på betongblanderiet som er prikk lik den som det ble smuglet penger i.
Citera
2023-09-01, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Formann

Det er så sin sak. Jeg reagerer på måten han forteller om det på. Det ville vært naturlig å bemerke at man i den skremmende situasjonen som brått oppstod, plutselig ble klar over at telefonen manglet. Men derimot forteller han om det på en måte som får det til å høres ut som at han allerede var klar over at telefonen lå igjen inne, da han ble angrepet.

Det kan selvsagt hende at det er fordi han har fortalt historien så mange ganger. At den høres så innøvd ut, og at det mangler info om på hvilket tidspunkt han ble klar over at han hadde glemt telefonen inne. Det er ingenting i forklaringen hans, i podcasten, som får det til å høres ut som om telefonen har blitt glemt - det høres derimot ut som om den er lagt igjen med vilje, av en eller annen grunn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in