2023-08-20, 18:11
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonkochKnoll
Det är ganska uppenbart om du inte var i total förnekelse, det är lätt att kolla upp vad de heter och vad namnen har för ursprung. Bara får att du slutat vara rasist så måste du inte vara totalt efterbliven, det finns en medelväg där man inte gör skillnad på folk baserat på etnicitet eller religion utan att vara totalt faktaresistent. Sluta vara så extrem i vilken sida du väljer.

Istället för att skriva trams, har du överhuvudtaget något att anmärka på det jag skrev?

Finns det ens sådan statistik? Av de senaste morden lär en stor andel vara inom den kriminella världen, den organiserade brottsligheten, och dess medlemmar lär ärligt talat skita i allt vad religion heter.

Skulle nog säga att det är 100% korrekt, varje ord. Vad är det du inte håller med om?
Citera
2023-08-20, 19:10
Medlem
Jävligt märkligt att svenska nyhetsmedier rensats totalt på rubriker om den nya hotnivån.
De finns arkiverade och går att googla fram, men det står inte ett ord på "framsidan". 🧐
Citera
2023-08-20, 19:26
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CandyWarhol
Jävligt märkligt att svenska nyhetsmedier rensats totalt på rubriker om den nya hotnivån.
De finns arkiverade och går att googla fram, men det står inte ett ord på "framsidan". 🧐

Var det inte förra veckans nyhet? De har även "rensats" från artiklar om Sveriges förlust mot Spanien i VM-fotbollen. De finns arkiverade och går att googla fram, men det står inte ett ord på "framsidan". 🧐
Citera
2023-08-20, 19:41
Medlem
Perfekt när eurovision är i Sverige nästa gång ... man blir ju mörkrädd när de inte tar i med all kraft och stänger ute detta folkslag.
Citera
2023-08-20, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Istället för att skriva trams, har du överhuvudtaget något att anmärka på det jag skrev?

Finns det ens sådan statistik? Av de senaste morden lär en stor andel vara inom den kriminella världen, den organiserade brottsligheten, och dess medlemmar lär ärligt talat skita i allt vad religion heter.

Skulle nog säga att det är 100% korrekt, varje ord. Vad är det du inte håller med om?

Kan du sluta skriva massa trams? Jag skrev precis att dessa är muslimer. Tror de skulle bli jävligt kränkta av att du påstår att de skiter I religion. Jävla rasist.
Citera
2023-08-20, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niggers
Vad gör man vid nivå 5? Allmän mobilisering och låter stridsvagn S rulla in i orten eller vad då?

Vid nivå 5 tar vi i med hårdhandskarna - säger FY, och drar in lördagsgodiset...
Citera
2023-08-20, 21:52
Medlem
-Ines-s avatar
Citat:
Jag känner inte många högerextrema personer, men dessa är ju de som ofta har stenåldern/medeltiden som förebild och hyllar gamla krigarkungar och liknande.

Det är många nördiga vänstermänniskor som är intresserade av vikingatiden.
Citera
2023-08-20, 21:57
Avslutad
Citat:
Du säger inga, jag säger ca en i veckan:

https://www.svt.se/nyheter/inrikes/en-moske-attackeras-i-snitt-varje-vecka

Det var som fan. Jag erkänner mig besegrad. Jag har helt missat detta.
Citera
2023-08-20, 22:27
Medlem
MSM gör inte sitt jobb. När de intervjuar företrädare för muslimska föreningar blir det inga eller få kritiska frågor.
Varför frågar de inte företrädarna om de tagit avstånd eller fördömt attentatshoten från Al qaida i media? Finns det ett tyst medgivande för ett attentat?
Efter påskupploppen förra året kan man ju fundera på var de står.

De mesta inom MSM handlar om vilka inskränkningar som ska göras från svensk sida pga hoten.
Citera
2023-08-20, 22:53
Medlem
Citat:
Skulle för övrigt vara intressant att se siffror på antalet radikaliserade islamister respektive högerextrema i Sverige. Kanske några tusen av varje grupp.

Troligtvis fler högerextrema eftersom de står för den överväldigande delen av terrorattentat i Sverige.

Skillnaden är väsentlig. Högerexreimism, som du kallar normal höger för, är åsikter som ryms inom den svenska myllan. Inget nytt här. I Sverige har vi olika grader av höger och vänster inom den demokratiska åsiktsfriheten. Vi har allmänna val; där vi hamnar i mellanmjölken.

Radikala islamister är ett importerat problem där vi nu står inför utomparlamentariska krafter som hotar med random våld mot svenskar. Det är islamister som hatar demokrati och civilisation, som nu riktar sin ilska mot vanliga medborgare i vardagen. Hotet är fega terrordåd.

Svenskar som knegar ihop till alla de bostäder och bidrag dessa islamister får, möts av hat i stället för tacksamhet. Reaktionen på koranbränningar är likt ockupanter i ett heligt krig, där alla muslimer står enade mor det sekulära samhället.

Varför riktar dessa vidriga terrorister inte sin ilska mot koranbrännarna och gör oss alla en tjänst?
Senast redigerad av Vresrosen 2023-08-20 kl. 23:51.
Citera
2023-08-20, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lofiboy
HAHA! MFFklacken brände en AIK flagga och de gick bananas för 1 månad sedan.

Hur många dog i efterföljande terrordåd av AIK och hur många planerade terrorbrott av AIK stoppade SÄPO?
Citera
2023-08-20, 23:35
Medlem
Citat:
Faktiskt; ja på riktigt.

AIK-supportrar är fanatiska inom vårt område, har enbart existerat i 150 år och inte spritt sig så länge. Antalet fanatiska supporters är mycket litet jämfört med en världsreligions mest fanatiska anhängare.

Men effekten om man bränner deras symboler inom det område de verkar i, är exakt detsamma.

Du blir slicead till någon sorts köttmassa.

Hur många har dödats av AIK supportrar? Hur många terrordåd av AIK supportrar har SÄPO lyckats stoppa de senaste 10 åren?

Varför tar inte SÄPO den allmäna idrottsklubben på större allvar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in