2023-08-16, 22:33
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XxDrag0N-Sl4y3RxX
Vilket givetvis inte stämmer. Det här var mycket större än så, handlade inte om några 5-6000kr på krita

Kan så vara. Men av uppgifterna så var det 5-6000kr därav hans kommentar om låna pengar.
Citera
2023-08-16, 23:04
Medlem
zaphiros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av captainalex
Fan man hade ju inte tackat nej till att ligga med henne. ontopic: Har pappa adali sagt något om hans dotters dom?

Jobbade med han för ett par år sen och minns att han pratade väldigt fint om sin dotter då.

Jag själv undrar också, men jag vågar inte direkt ringa han efter ett par år.

Läst hela fupen. Tog mig ca 4 timmar av min tid…. Är kurdiska räven animal eller dr Phil?
Citera
2023-08-16, 23:11
Medlem
Citat:
Han sitter ej?. Han sitter och postar på instagram dagligen

Nej det har varit helt tyst i 4-5 dagar, sen han va på sjukhuset. O till o med då postade han flera gånger om dagen men sen helt dött. Vilket inte är likt honom. Tidigt imorse kom nån citatbild på story, sen helt tyst… så absolut inte hans vanliga mönster…
Citera
2023-08-17, 00:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Nej det har varit helt tyst i 4-5 dagar, sen han va på sjukhuset. O till o med då postade han flera gånger om dagen men sen helt dött. Vilket inte är likt honom. Tidigt imorse kom nån citatbild på story, sen helt tyst… så absolut inte hans vanliga mönster…

Spännande.

Vet man anledning varför han gick till sjukhus?
Är han kvar där? eller är han i Turkiet kanske nu?
Är han helt obevakad? Ingen boja? inget? Fri röra sig ute? Ganska stört isåfall.

Jag tänkte att om han har nån device på sig. Och tog in på sjukhus, så har han kunnat
lämna spårningen, eller bojan där, och smitit bakvägen och är på frifot i turkiet eventuellt?

Eller hur fungerar det när en såhär pass grovt kriminell inte sitter häktad och det gäller såpass många år. Han måste ha pengar utomlands, och vara jättekåt på hamna i Turkiet?

Sjukhus kunde varit en smart grej låtsas ligga inne på om man vill bli fri.
Nu spekulerar jag bara

Angående Sanna.
Domen blev 6.5år. Hur länge ska hon sitta? Typ 5år eller?
Senast redigerad av brittafittans 2023-08-17 kl. 00:31.
Citera
2023-08-17, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brittafittans
Spännande.

Angående Sanna.

Du sitter "bara" två tredjedelar av straffet om du inte har extremt mycket som pekar på att du kommer begå grova brott igen.
Citera
2023-08-17, 01:05
Bannlyst
Citat:
Du sitter "bara" två tredjedelar av straffet om du inte har extremt mycket som pekar på att du kommer begå grova brott igen.

Okey, så med andra ord kommer pappan Anders Adali få sitta alla dagar han blir dömd för sen?
För alla vet att han inte kan hålla fingrarna i styr.
Han kanske är redan i Turkiet nu?

Vet inte varför jag har sån känsla.

Sanna kommer vi säkert höra mer om i framtiden med. Hon hann inte bli ens varm i kläderna nu.
Det kommer mera ska ni se.
Citera
2023-08-17, 01:18
Medlem
Citat:
Okey, så med andra ord kommer pappan Anders Adali få sitta alla dagar han blir dömd för sen?
För alla vet att han inte kan hålla fingrarna i styr.
Han kanske är redan i Turkiet nu?

Vet inte varför jag har sån känsla.

Sanna kommer vi säkert höra mer om i framtiden med. Hon hann inte bli ens varm i kläderna nu.
Det kommer mera ska ni se.
Jag tror nog sanna kan dra igång en of om turkfarsan tillåter det xd. Tror nog sanna håller sig till det lagliga livet efter hennes volta, Finns även en chans att hon sanna blir friad i hovrätten. Men mr Anders vettefan om han klarar sig
Citera
2023-08-17, 01:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zaphiro
Jobbade med han för ett par år sen och minns att han pratade väldigt fint om sin dotter då.

Jag själv undrar också, men jag vågar inte direkt ringa han efter ett par år.

Läst hela fupen. Tog mig ca 4 timmar av min tid…. Är kurdiska räven animal eller dr Phil?

animal är kurden ja,
Citera
2023-08-17, 01:21
Medlem
Citat:
Spännande.

Vet man anledning varför han gick till sjukhus?
Är han kvar där? eller är han i Turkiet kanske nu?
Är han helt obevakad? Ingen boja? inget? Fri röra sig ute? Ganska stört isåfall.

Jag tänkte att om han har nån device på sig. Och tog in på sjukhus, så har han kunnat
lämna spårningen, eller bojan där, och smitit bakvägen och är på frifot i turkiet eventuellt?

Eller hur fungerar det när en såhär pass grovt kriminell inte sitter häktad och det gäller såpass många år. Han måste ha pengar utomlands, och vara jättekåt på hamna i Turkiet?

Sjukhus kunde varit en smart grej låtsas ligga inne på om man vill bli fri.
Nu spekulerar jag bara

Angående Sanna.
Hon har cirka 4år kvar 2/3 -häktningstiden. Så det blir 2 år Ystad sen förflyttas hon till Ekerö. Har hon Ica jobbet kvar och pappa Anders betalar hennes hyra så blir det bojja och ganska fritt sista 2 åren.
Citera
2023-08-17, 01:58
Medlem
hahaha aktbil 76. Sidan 711, haha tror någon var lite sugen på att snaska kotte
Citera
2023-08-17, 03:23
Medlem
Hon jobbade alltså på ICA, där hon var omtyckt, och tjänade knappt nåt på det här(ekonomiskt) och tycks ha försökt lägga detta bakom sig innan hon blev tagen?

Verkar som hon ville göra det bara för att det är coolt, nåt hon hade i sin bucket list pga farsan.

Generna som styrde, eller omgivningens påverkan pga hennes farsas bakgrund?
Var och varannan ungdom fascineras av Scarface, gangstrar, Hip-Hop osv. Även skötsamma sådana.
Hennes farsa var en välkänd rånare. Tänk vad cool alla skulle tycka att hon är om de fick reda på att även hon har levt farligt ett tag!

Typ som när mulatter uppväxta med den vita morsan och morföräldrarna i en fin villaförort, med smågrodorna, surströmming, knäck och allt vad det heter, helt plötsligt börjar låta som nigga from da hood i senare tonåren för att det är vad som förväntas av hans ras.
Var och varannan svensk tonåring är en wigger.
Men mulatten eller den adopterade afrikanen har faktiskt utseendet för att framstå som "legit" och många av dem utnyttjar det.
Citera
2023-08-17, 04:59
Medlem
Måste man gå flera gånger för att lasta i bilen är det inga dåliga mängder.

Det står att en del förvarades i förrådet, ganska vågat om det var ett vanligt förråd till lägenheten på vinden eller i källaren. Vilken grej om en tjackis pundat runt och brutit upp källsrföråd och hittat 48kg amfetamin.

Citat:
Nu är det såhär, att en Adali vet värdet och vad det gäller 100%.
Men att en nybörjare får börja lågt, även om man går hårt in i början. All in.
För om det lyckas. Så blir det nästa gång extremt bra belönat.
I början är det tester bara typ såklart.

Den inställningen tror jag inte alls att hon hade, hon skriver ju att det blev alldeles för mycket, mer än hon trodde och därför vill sluta pga tid inte finns till hund, pappa och att mamma undrar vad hon håller på med.

Söt hund för övrigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in