Omgång 21 - OBS spelas i februari - pga 4 lag ska spela Italienska Super Cupen denna vecka i Saudiarabien.
14/2
19:00 Bologna - Fiorentina (/)
————————————————————
22/2
20:45 Torino - Lazio (/)
————————————————————
28/2
18:00 Sassuolo - Napoli (/)
20:45 Inter - Atalanta (/)
Tar dessa när det är dags, tänker jag.
Enligt reglerna 6. Vi kör med olika spelstopp. Skulle du missa exempel lördagens matcherna, kan du tippa övriga matcher i omgången. Tippar du första matchen så måste du tippa hela omgången.
Vill spelledaren ändra är det upp till honom. Det ger extra jobb för alla kanske vill ändra sina tips, samtidigt är din tanke fullt rimlig.
Omgång 21 - OBS spelas i februari - pga 4 lag ska spela Italienska Super Cupen denna vecka i Saudiarabien.
14/2
19:00 Bologna - Fiorentina (/)
————————————————————
22/2
20:45 Torino - Lazio (/)
————————————————————
28/2
18:00 Sassuolo - Napoli (/)
20:45 Inter - Atalanta (/)
Tar dessa när det är dags, tänker jag.
Jag kommer godkänna ditt tips. De övriga matcherna spelas om en månad.
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Enligt reglerna 6. Vi kör med olika spelstopp. Skulle du missa exempel lördagens matcherna, kan du tippa övriga matcher i omgången. Tippar du första matchen så måste du tippa hela omgången.
Vill spelledaren ändra är det upp till honom. Det ger extra jobb för alla kanske vill ändra sina tips, samtidigt är din tanke fullt rimlig.
Det var 2 semifinaler i Italienska Super Cupen som spelades mitt i veckan och igår var finalen.
Jag vet att det står i reglerna och jag brukar vara stenhård. Men jag kommer göra ett undantag här, efter som övriga matcherna spelas om en månad.
För att göra det rättvist för er andra, så kommer jag spara era rader, men ni som har tippat hela omgången får ändra, men bara en gång får man ändra.