2006-07-31, 18:04
Medlem
ja då börar jag idag

tren a 75 mg EOD*40d
t prop 100mg EOD*40d
dbol 50mg ED*40d
nolva 10mg ed
hcg dag 30-40 om de behövs

syfte med kuren komma tillbaks effter ett längre uppehål pga sjukdom

tidigare kur 500mg ena e7d*12v mkt bra resultat

stats
ålder 23
169cm
75kg
bf vetefan men lågt ser bra rippad ut
fyller i mer me tiden

mvh
Citera
2006-07-31, 18:07
Medlem
mmm viken smärta att tryck 2 ml i bicep gör alldrig de igen blir röv o lår fortsätnings viss

passet gick hyfsat bra tar de lungt första veckan för att låta kroppen komma igång effter uppehålet

styrke förlusterna i bänk va inte så hårda som jag trodde gick alldrig på max men va inte så långt ifrån min topp period dena kur borde hjälpa mig att komma tillbaks dit o kanske lite extra hoppas jag

uppdate imorgon..mvh
Citera
2006-08-18, 18:17
Medlem
dag 20

nu börjar trycket bli enormt ådrerna ser ut att explodera och styrkan bara ökar o ökar

vikt + 6 kg

svettningarna är bruttala o jag sover dåligt inga mardrömar allafall

skönt att se att man börjar komma tillbaks till där man va förut..

update dag 40

mvh
Citera
2006-08-18, 20:20
Medlem
Dickens avatar
Dina leder och muskelfästen kommer väl inte bli allt för glada på dig nu när du mosar på med en kur direkt efter ett uppehåll ?
Hade ju varit bra och köra nån månad rent först ?
Visserligen vet jag ju inte hur långt uppehåll du haft, de kanske va ett väldans kort.

Men lycka till och hoppas att du inte drar på dig några skador

Mvh Dicken
Citera
2006-09-07, 12:04
Medlem
Celticas avatar
Dags för en uppdatering?
Citera
2006-09-14, 22:23
Medlem
update

kuren är slut sen en vecka tillbaks
vikten stanade på + 8kg o inge vatten alls så jag är riktigt nöjd = tren i alla mina kommande kurer.

lederna är ganska paj o ömar mkt men de är inget som lite härligt lindande klarar av.

styrkan ökade mkt bra om man jämför med innan men om man jämför me slutet av min föra testo ena kur så ä de knapt nån ökning styrke mässigt men jag är nöjd me att vara tillbaka o toptrim på 40 dagar=)

deffen ä riktigt bra hade postat en bild om de inte vore för alla gaddar o att jag har mkt nära o kära som surfar på desa sidor...

pumpen är fortfarande brutal men på nå annat sett o jag svetas som en gris oxå känns ungefär som nån sorts utmatnings pump eller liknande men grymt skönt allafall.

+ och -
börjar me plus då
musklerna såklart
trycket pumpen o matlusten skumt så hade jag ganska dålig matlust första 15 dagarna sen så explodera de äter fan mig sj ur huset
styrkan o viljan..

o så minus

va sur som ett bi rakt igenom kuren o fortfarande tänder jag ganska enklet så de har varit mkt bråk me käringen..

acnen oo fyfan de bara blomar på axlarna ser ut som en rögul prikig salami eller nå sånt o så exploderar dom helatiden på gymet så man har blodfläckar på tröjan..menmen vafan jag skiter i en sån mild biefekt.

ä nog bara de o så lite bristningar men inte så farligt skinet fans ju redan där så..

nu siter man o planerar nästa kur som kommer se ut så här ungefär lite ändrigar blire nog

500mg testo ew 1-14 kanske 16
400mg deca ew =//=
100mg tren a eod v-1-6 och 10-14 eller 16
dbol 100mg ed v1-2 sen 50mg v2-8
hcg 500iu e3d v1-16
pct
hcg, nolva, 10/60

de va allt jag kom på o skriva några frågor??

mvh
Citera
2006-09-14, 22:23
Medlem
ursäkta stavningen dyxelesi eller nå liknade:P
Citera
2006-09-15, 10:22
Medlem
Alladins avatar
Bra styrkeökningar?
Citera
2006-09-15, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alladin
Bra styrkeökningar?

jaa om man jämför me vart jag låg efter ett långt avbrott så ä de grymma ökningar men

tex bänk + 30kg +10kg gämfört me slutet på testo kuren
mark lyft +45kg + 20 kg =//=
knäböj + 25 har inte kört så mkt ben +5kg=//=

så om man sumerar allt så har de varit stora ökningar i styrka o uthålighet

mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in