2024-03-10, 08:52
Medlem
SmartSkalles avatar
Förjävligt att två feta presumtiva Muslimska självmordsbombare blev tvåa.
Citera
2024-03-10, 09:06
Medlem
Statsminister2030s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olikafarger
Anna Bergdendahl? Enda gången Sverige missat en eurovision final pga hennes dåliga låt

Låten var ju en av de bästa sen det blev delfinaler. Va som däremot va dåligt va bakgrundssången när hon uppträdde.( På studioversionen är den helt suverän) och själva numret som var skittråkigt. I en tävling med så många artister kan du inte ha ett så intetsägande nummer.
Senast redigerad av Statsminister2030 2024-03-10 kl. 09:18.
Citera
2024-03-10, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
Tycker tvärtom att det var mycket bättre än någonsin, iaf de senaste 30 åren. Ett tag var det bara skitdåliga bidrag från Måns Zelmerlöv, Danny, Erik Saade, Charlotte Perelli och sån skit. Glad att vi inte är där längre. Medina, Cassi Opeia och Jay Smith tror jag alla hade haft en chans att vinna Eurovision men håller med om vinnarlåten, jag tror inte på den. Och det är 100% låtskrivarnas fel, för Markus och Martinus är karismatiska, sjunger och showar bra och är charmiga osv. Men låten är ingen hit, gör en inte glad, har inget driv, passar inte alls i ett sånt här sammanhang. Det låter som spår nummer 5 på en Justin Timberlake-skiva år 2002. Ett spår alla skippade.

Spår nummer 5 på Justin Timberlakes album Justified (2002) var "Cry me a river", en av hans största hits någonsin så knappast ett spår som alla skippade.

Sorry, men var tvungen.
Citera
2024-03-10, 09:14
Medlem
Nicholassarkozys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drommar
Varför gillar du inte fröken snusk? Är du emot A-traktorer?
Min smak rimmar tyvärr inte med hennes musikaliska färdigheter. Är du för A-traktorer?
Citera
2024-03-10, 09:16
Medlem
bissensess avatar
Melodifestivalen 2024

Det var ett jäkla tjat om Dotter här !
Norge segrade och det var dom värda, med råge.
Senast redigerad av bissenses 2024-03-10 kl. 09:18. Anledning: Stavfel
Citera
2024-03-10, 09:28
Medlem
De här norrbaggarna har ju i alla fall mer gemensamt med svenskar än den här marockanska couscous-tanten som sprang runt och trallade om en tatuering.
Citera
2024-03-10, 09:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Menlonson
Spår nummer 5 på Justin Timberlakes album Justified (2002) var "Cry me a river", en av hans största hits någonsin så knappast ett spår som alla skippade.

Sorry, men var tvungen.

Hahahaha, kollade du upp det eller har du hans skiva från 2002? Jag tänkte på att det kanske var en hit som nummer 5 men orkade inte googla ;D.
Citera
2024-03-10, 09:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av bissenses
Det var ett jäkla tjat om Dotter här !
Norge segrade och det var dom värda, med råge.

Sverige segrade, dom ”landsförrådde” Norge och tävlade för oss, riktigt fint. Känns helt ok, har kollat numret igen, väldigt snygg scenografi och framträdande, helt ok låt men hade personligen hellre haft en gladare powerlåt som Que sera sera eller Back to my roots.
Citera
2024-03-10, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
Hahahaha, kollade du upp det eller har du hans skiva från 2002? Jag tänkte på att det kanske var en hit som nummer 5 men orkade inte googla ;D.

Jag kollade upp det och satt och höll tummarna för att det dels fanns ett 2002 album, och dels att nummer fem skulle vara en hit, så det vart jackpot för hela slanten!
Citera
2024-03-10, 09:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Menlonson
Jag kollade upp det och satt och höll tummarna för att det dels fanns ett 2002 album, och dels att nummer fem skulle vara en hit, så det vart jackpot för hela slanten!

Hahaha, underbart.
Citera
2024-03-10, 09:48
Medlem
vitapumpss avatar
Melodifestivalen var absolut inte någon höjdare i år. Orkade knappt med en timme av melodieländet. Suck!
Citera
2024-03-10, 09:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Fappy11
Aldrig sett eller hört talas om killarna men blir nog bra. Trodde dock man behövde iaf vaea svensk medborgare för att tävla för sverige?

Minns att en av ”Barnen i Bullerbyn”-stjärnorna tävlade för Estland ett år. Anna Sahlene.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in