2023-08-02, 10:17
Medlem
Tja,
Har lite funderingar.
Kör testo året runt 250mg ew. Nästa kur startas om en månad och behöver lite tips om hur jag ska dosera eventuellt hcg och ai.
Testo e 750mg ew
Deca 375mg ew
Tren 400mg ew
Eventuellt oxar beroende på hur jag känner under kuren.
Hcg?
Arimidex?
Tänkte köra upp mot 20 veckor.
Hur skulle ni lägga upp kuren?
Har kurat en del innan, använt mig av testo tren deca mast geno dbollar oxar.
30år 103kg 193cm
Vältränad men har inga mått osv.
Citera
2023-11-13, 06:12
Medlem
Ett hett tips!! GE FAN I TREN!! Har själv gått på det under tre längre Cykler, Totalt pajjade blodvärden med skyhöga blodfetter, blodtrycket låg på över 200/90 och då är det inte långt kvar innan pumpen smäller, delvis uttorkade njurar. Mitt endokrina system vill inte komma igång efter alla år med en spruta i skinkan, har en egenproduktion utav Testo i dag på endast 7.5 nmol.... ligger under utredning och skall snart få Nebidoinjectioner och resan dig har pågått i två års tid.
Tren gjorde mig för övrigt helt Personlighetsförändrad så du grabben, ta inte risken, du vet inte vad du leker med!
Citera
2023-11-21, 23:51
Medlem
JuicyBrahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BIGHAL
Ett hett tips!! GE FAN I TREN!! Har själv gått på det under tre längre Cykler, Totalt pajjade blodvärden med skyhöga blodfetter, blodtrycket låg på över 200/90 och då är det inte långt kvar innan pumpen smäller, delvis uttorkade njurar. Mitt endokrina system vill inte komma igång efter alla år med en spruta i skinkan, har en egenproduktion utav Testo i dag på endast 7.5 nmol.... ligger under utredning och skall snart få Nebidoinjectioner och resan dig har pågått i två års tid.
Tren gjorde mig för övrigt helt Personlighetsförändrad så du grabben, ta inte risken, du vet inte vad du leker med!

Därför man ska ha cabergoline/Cabaser eller pramipexole samt högdos vitamin b6 500mg ed. Bara för att du fick sånna biverkningar betyder inte att alla får de.
Och klart du blir personlighetsförändrad när du har höga prolaktin nivåer som en gravid kvinna xD därför ta caber i förebyggande syfte.

Till ts, så hade jag hoppat av Deca, kör testo tren o oxar, med arimidex, caber, hcg under kuren, sen ordentligt PCT. O alltid ha Letrozole till hands o allt annat som behövs
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in