Citat:
Ursprungligen postat av
BIGHAL
Ett hett tips!! GE FAN I TREN!! Har själv gått på det under tre längre Cykler, Totalt pajjade blodvärden med skyhöga blodfetter, blodtrycket låg på över 200/90 och då är det inte långt kvar innan pumpen smäller, delvis uttorkade njurar. Mitt endokrina system vill inte komma igång efter alla år med en spruta i skinkan, har en egenproduktion utav Testo i dag på endast 7.5 nmol.... ligger under utredning och skall snart få Nebidoinjectioner och resan dig har pågått i två års tid.
Tren gjorde mig för övrigt helt Personlighetsförändrad så du grabben, ta inte risken, du vet inte vad du leker med!
Därför man ska ha cabergoline/Cabaser eller pramipexole samt högdos vitamin b6 500mg ed. Bara för att du fick sånna biverkningar betyder inte att alla får de.
Och klart du blir personlighetsförändrad när du har höga prolaktin nivåer som en gravid kvinna xD därför ta caber i förebyggande syfte.
Till ts, så hade jag hoppat av Deca, kör testo tren o oxar, med arimidex, caber, hcg under kuren, sen ordentligt PCT. O alltid ha Letrozole till hands o allt annat som behövs