2023-07-30, 15:35
Medlem
Slöjan är en signal som betyder att de endast är tillgängliga för män inom den egna gruppen.

Men visst, i undantagsfall kan en svensk säkert ha ett förhållande med en tjej i slöja. Är han rik kommer hennes familj att acceptera honom. (De tänker nästan bara på pengar och status, på ett barnsligt sätt.) Dock kommer de troligen att kräva att han konverterar till Islam.

Citat:
kvinnor i huckle ses av svenska män som asexuella individer

Håller inte med. Finns många vackra arabiska kvinnor med slöja.

Däremot somaliska kvinnor har du rätt om. De tror jag inte många tänker på som kvinnor över huvud taget.
Citera
2023-07-30, 16:04
Avstängd
DrunkenZealots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av esloveslov
Om jag dajtar en muslimsk kvinna, kommer mina barn med henne, att bli kristna eller muslimer? Kommer hennes manliga släktingar att behandla mig dåligt? Kan / får jag omvända henne till Jesus. Det verkar allt för komplicerat för mig. Jag håller mig till kristendomen.
Du är vek. Stendyrkare behöver en fast hand.
Citera
2023-07-30, 16:22
Medlem
Foliekavajs avatar
Tvek på den, man döljer väl ansiktet i lika delar för att man inte ska se mustaschen. Jag dejtar hellre en 5 liters fryspåse.
Citera
2023-07-30, 16:46
Medlem
Onanikrems avatar
Som att köpa grisen i säcken Bokstavligt talat
Citera
2023-07-30, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kodapan
Bakom varje gardinbärare står dussintals hedersdrivna brushur. Vad vill du göra för närmanden?

detta. är inte supersugen på att bli påhoppad av fem kortvuxna, kränkta araber.

men i övrigt hade jag gärna dejtat en sekulär, antiteistisk arabisk tjej utan en inavlad släkt. mest för att reta gallfeber på troende smutslimer man stöter på på stan, som garanterat hade tagit åt sig och (som vanligt) känt sig kränkta.

när jag tänker på det vet jag ärligt talat inte om jag någonsin sett en svensk man med arabisk tjej. har väl sett en handfull svennar med tjej från iran, men närmare än så vetefan. detta är också varför man aldrig ser svennar med albanska tjejer - de (och deras manliga släktingar) är precis lika skogstokiga och hedersdrivna som araber. albaner kallas ju för "europas inhemska zigenare" av en anledning, liksom.
Citera
2023-07-30, 17:53
Medlem
Christopher.s avatar
Om man ska trolla så vore en sexualisering av burka/slöja bättre.
Citera
2023-07-30, 17:58
Medlem
karlinges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rex144
Dessa kvinnor i huckle ses av svenska män som asexuella individer, man kan säga att svenska män respekterar deras slöja och gör inga närmanden.
(Nu vet vi att svenska män är även återhållsamma vad gäller raggning av svenska kvinnor också)

Men lek med tanken att svenska män skulle börja uppvakta muslimska kvinnor och inte bry sig om deras huckle.
Enligt muslimer beter sig svenska kvinnor som horor så varför skulle svenska män respektera huckle?
Det hade tagit hus i helvete och kanske hade de inte velat bosätta sig i Sverige.

Idag trots att muslimer ser ner på svenskar så litar de muslimska männen mer på en svensk man än en arab om denne ska befinna sig ensam med deras kvinna i egenskap av läkare/sjuksköterska eller hantverkare som utför nåt jobb i deras hem.

De muslimska kvinnor i huckle känner sig säkrare med en svensk man än en arab, då de vet att den svenske mannen kommer inte antasta de eller ens flörta.
I de islamiska samhällen i Mellanöstern litar man inte på de muslimska männen, de ses alla som presumtiva våldtäktsmän och därför måste flickor och kvinnor skyddas.

Tänk om de sjukligt svartsjuka och misstänksamma muslimska männen fick fog för sina misstankar? Då tror jag att de skulle inte längre rekommendera Sverige för sina bekanta i Mellanöstern.
Vad tycker ni?

En kompis raggar och ligger bara med tjejer i slöja för att dom enligt honom är rena och oskulder. Så jag vet inte var dina fördomar om svenska män kommer ifrån?
Citera
2023-07-30, 18:02
Medlem
Intensivtkloks avatar
Hur kvinnorna är sitter ju inte i klädseln, men en del i uppfostran och resten i vilka möjligheter de erbjuds. Har varit med kvinnor som haft det du kallar huckle, från olika muslimska länder, och de har varit precis som vilken annan kvinna som helst när kläderna åkt av...
Citera
2023-07-30, 18:09
Medlem
Sextiopluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av esloveslov
Om jag dajtar en muslimsk kvinna, kommer mina barn med henne, att bli kristna eller muslimer? Kommer hennes manliga släktingar att behandla mig dåligt? Kan / får jag omvända henne till Jesus. Det verkar allt för komplicerat för mig. Jag håller mig till kristendomen.

Inte säkert du hinner skaffa barn med henne. Du kan bli knivad på en buss eller övekörd på ett övergångsställe. Allt utfört av en 14 -åring som får skyddstillsyn.
Citera
2023-07-30, 18:18
Medlem
Kvinnor som är fula brukar ju klä sig säckigt eller försöka dölja sina skavanker. Sannolikt är majoriteten hucklekärringar fula som stryk och sedan är ju problemet om du döljer din kropp så minskar ju intresset att hålla den i form med träning och rätt kost varvid hucklekärringarna blir än fulare och fetare.

Av vad jag har förstått så har iranska hucklekvinnor ägnat sig åt kosmetisk kirurgi riktad mot kinder, haka och främst näsa för att försöka göra sig finare/vackrare. Men, det löser inte det underliggande problemet att de går omkring i en säck, drabbas D-vitaminbrist och tappar intresset att träna.
Citera
2023-07-30, 18:32
Medlem
rex144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robinhoodvarUCsnut
detta. är inte supersugen på att bli påhoppad av fem kortvuxna, kränkta araber.

men i övrigt hade jag gärna dejtat en sekulär, antiteistisk arabisk tjej utan en inavlad släkt. mest för att reta gallfeber på troende smutslimer man stöter på på stan, som garanterat hade tagit åt sig och (som vanligt) känt sig kränkta.

när jag tänker på det vet jag ärligt talat inte om jag någonsin sett en svensk man med arabisk tjej. har väl sett en handfull svennar med tjej från iran, men närmare än så vetefan. detta är också varför man aldrig ser svennar med albanska tjejer - de (och deras manliga släktingar) är precis lika skogstokiga och hedersdrivna som araber. albaner kallas ju för "europas inhemska zigenare" av en anledning, liksom.

Har du sett en neger med en arabisk kvinna? Eller en arab med en svart kvinna?
Citera
2023-07-30, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rex144
Har du sett en neger med en arabisk kvinna? Eller en arab med en svart kvinna?

ja, afrikan med arabisk tjej har jag sett ett par gånger (dock oerhört sällsynt, i paritet med svennar med iranska tjejer). dock aldrig arabisk man med svart tjej, nä. tror det det förekommer bland yngre förmågor i förorten.

borde dock göras en studie över albaner. de har varit här sedan tidigt 90-tal men är fortfarande sjukt ointegrerade med ett tydligt klantänk och "vi är bäst"-mentalitet som mynnar ut i att albaner nästan alltid, exklusivt, dejtar andra albaner. inte för att det stör mig alls, men som fenomen är det intressant. ändå ganska många albaner som är någorlunda svennefierade i övrigt. har sett albanska killar ha svenska tjejer som flickvänner, men oerhört sällan som fruar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in