[quote=irishrage|85233229]God mat? Gillar de inte sin egen mat? Hur många som kommer hit vidareutbildar sig och gör karriär? Kan de inte göra de i 57 muslimska länder? Är tjejerna i muslimska länder inte snygga?[/QUOTE]
Nu tror jag att du trollar, men självklart går det inte att jämföra mustaschaktiga kroknäsor med lakan över huvudet och plattfeta arselen och svartkrulligt hår från fittan, över röven och långt upp på ryggen.
Kolla hur jävla sjukt det är. De killar som har blonda svenska tjejer här skulle inte vara aktuella för giftermål ens i sina egna länder! Det är helt omöjligt att sätta ord på hur mycket större möjligheter du får som blatte här. Varför i hela helvete tror ni att man riskerar allt? Det går bra att bli yrkeskriminell, tjäna FETA STÅLARS. Dom är inte diskreta direkt så om du inte fattar vad som pågår när Afghan Kebab sitter i en 900 000kr Chevrolet borde du ta och kolla din IQ. Det finns hjälp att få.
Det är så fruktansvärt äckligt att se det som pågår. Vad fan ska man göra åt detta? Bara massa negrer och araber som skriker. Hela samhället dör. Alla sitter och glor, skriker, ska ha. Inget av värde skapas. Förfallet fortsätter och dessa djur bara fortsätter beta ända till dess att man står på en sandyta med neger och ser ut över inget alls annat än neger och arab kebab. JAG JAG JAG. Grilla och ta över varje allmän plats. Skrika skrika gapa!!!! JAG. Bror. Jag. NEGER. Stopp stopp... Jag. JAG! Den ska jag ta. Kebab!!! KEBAB. Jag.
Höga bidrag
Låga till obefintliga krav
Generös välfärd
Socialen betalar resa och uppehälle för semester i hemlandet man flydde ifrån
Inga krav eller skäl till att integrera sig i Sverige
Låga straff
Klart att parasiter dras hit som flugor till en sockerbit, förr i världen kunde man cyanväte röka mot vägglöss. En liknande lösning börjar bli nödvändig i Sverige idag så att vi blir av med alla parasiter
De hade knappast kommit i den utsträckning om de hade inte haft gratis pengar som morot. Massinvandringen från MENA har drivits på mycket medvetet utan kostnadstak.
Frågan är väldigt intressant faktiskt, jag har inte kollat om någon muslim svarat i tråden,,om jag emigrerat så tror jag inte att jag hade nedvärderat befolkningen med typ svenne hora och även mycket värre brottsliga saker, men är man född utan att få följa sina drömmar och tankar och blir styrd av en familj som styrts i årtusenden på det viset så blir det på detta vis, Sverige är väl det naivaste och godtrogna landet i världen som trodde att de kunde vända detta partikalat, tacka feminister sossar och vänstern för våran framtid.
Sverige är ateistiskt och därmed oemotståndligt för den expansiva muslimen. De som jagar bidrag är inga riktiga muslimer, snarare misslyckade och socialt missanpassade i sina hemländer.