2024-02-04, 13:47
Avslutad
Tänker varje dag dämpar bort sorgen med vodkan och jag trycker i mig benzona ändå har jag dom.
Citera
2024-02-09, 13:50
Medlem
Mer eller mindre varje dag på senaste. Inte speciellt ingående eller så, hur jag skulle gå tillväga osv. Mer en känsla utav att vilja upphöra att existera.
Jag har en sådan enorm existensiell ångest så det finns inte. Har haft det halva livet.
Citera
2024-02-09, 19:06
Medlem
Hur ofta? Oj, nästan dagligen.

Va väl ungefär 2 månader sedan jag försökte ta mitt liv också. Man vet efter den gången att man egentligen inte har något att vara rädd för, även fast det kan komma krypande.

En konstig känsla. Men ack så fridfullt det var i skallen. Massa tabletter, lite Tom Waits i lurarna. Sen minns jag inget mer föränn jag vaknade upp på sjukhus 3 dagar senare.
Citera
2024-02-10, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-Shee
Hur ofta? Oj, nästan dagligen.

Va väl ungefär 2 månader sedan jag försökte ta mitt liv också. Man vet efter den gången att man egentligen inte har något att vara rädd för, även fast det kan komma krypande.

En konstig känsla. Men ack så fridfullt det var i skallen. Massa tabletter, lite Tom Waits i lurarna. Sen minns jag inget mer föränn jag vaknade upp på sjukhus 3 dagar senare.

Ingen smärta? Vad fick du för fysiska skador efter?

Var du hemma och någon hittade dig?
Senast redigerad av Tandan 2024-02-10 kl. 18:16.
Citera
2024-02-10, 19:10
Medlem
Flera ggr varje dag sista månaden, redan gjort ett försök men ambulansen stoppade mig. Mina tabletter ligger här på sängbordet, det är bara att svälja och somna. Jag är inte längre rädd för döden, den skrämmer inte, känns bara fridfullt.
I våran kommun bedriver psykiatrin ingen vård, det är enbart förvaring. Men även om det vore någon vård hos dom så skulle jag iaf inte gå dit. Jag lever med depression och sorg sen 20 år tillbaka, och sorg går inte att bota bara lindra. Jag ser ingen mening att fortsätta leva, jag har gjort allt jag velat göra i livet och har nått min slutpunkt.
Citera
2024-02-10, 19:11
Medlem
Svarta-Skatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knas3an
Flera ggr varje dag sista månaden, redan gjort ett försök men ambulansen stoppade mig. Mina tabletter ligger här på sängbordet, det är bara att svälja och somna. Jag är inte längre rädd för döden, den skrämmer inte, känns bara fridfullt.
I våran kommun bedriver psykiatrin ingen vård, det är enbart förvaring. Men även om det vore någon vård hos dom så skulle jag iaf inte gå dit. Jag lever med depression och sorg sen 20 år tillbaka, och sorg går inte att bota bara lindra. Jag ser ingen mening att fortsätta leva, jag har gjort allt jag velat göra i livet och har nått min slutpunkt.

Får man fråga hur gammal du är?
Citera
2024-02-10, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svarta-Skatan
Får man fråga hur gammal du är?

34
Citera
2024-02-10, 19:18
Moderator
Psilosophers avatar
I stort sett varje morgon när jag vaknar.
Citera
2024-02-10, 19:23
Medlem
Svarta-Skatans avatar
Citat:
34

Okej, det är svårt att ge råd när man själv tampas med liknande tankar rätt ofta. Men jag hoppas du orkar kämpa på så länge som möjligt.
Citera
2024-02-10, 22:03
Medlem
Citat:

Va det smärtsamt?
Citera
2024-02-10, 22:24
Medlem
Det finns varken hopp eller tröst i den här skitvärlden. Psykisk och fysisk tortyr har den dock mycket av att erbjuda.
Citera
2024-02-11, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tandan
Va det smärtsamt?

Nej 😐
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto