2023-07-29, 01:16
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maknedy
Du kände dig träffad.

Du är en fucking idiot som försöker intala dig själv att dina val och ditt liv är bra genom att ifrågasätta andras livsval. Good luck
Citera
2023-07-29, 01:16
Medlem
kansascityshuffles avatar
Citat:
Alla män vill ha en brud med snygg ansikte, stora bröst, bra mage, stor rumpa och bra ben. Och tack gode gud så finns dessa brudar, även fast de är EXTREMT EXTREMT EXTREMT få. Så det är ju inte fler än 500 runt om i jorden. Då snackar vi allt är naturligt. Brösten, ansiktet, rumpan osv. ALLT är NATURLIGT. Jag har bara legat med två brudar i mitt liv, och dessa två har haft det ovannämnda. Extremt fina i ansiktet, extremt stora bröst, extremt bra rumpan osv. Det är det enda jag kan gå igång på. JAG ÄLSKAR DET.

Och jag hade turen att träffa dessa utomlands.

MEN eftersom alla inte kan ha det få har så är det ju i princip alla män i hela världen som får gå tomma. Så när gav ni upp jakten på er drömbrud och tog vad ni kunde få istället?

Tack gode gud för att jag är som jag är!!!

Ska tilläggas att brudarna jag låg med är antifeminister! Det är de oftast eftersom de är säkra i deras femininitet.

När gav ni upp jakten på er drömbrud och tog det ni kunde få istället? Hur dåligt liv har ni nu när ni vaknar upp 7, går till jobbet 8, jobbar tills 16, kommer hem till er fula fru (som dessutom är feminist och inte lagat mat, städar osv utan du får också hjälpa till…..) med platt kropp (inga bröst eller myggbett som bröst) och antingen så behöver du laga mat eller så gör hon det och det smakar äckligt som fan, du lägger dig vid 23 (för det är jobb imorgon) och gör samma sak igen.

Du kan inbilla dig att du gillar din fru, men det gör du inte. Du lurar sig själv så att du kan sova om nätterna och titta på dig själv i spegeln utan att få självmordstankar.
Var tillsammans med en tjej som hade enorma pattar. Hennes mamma hade också det. Opererade dem mindre. Fan vilka schysta gener. Inte hittat nån annan som har lika stora så jag fick sänka ribban. Det gör ont.
Citera
2023-07-29, 01:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kansascityshuffle
Var tillsammans med en tjej som hade enorma pattar. Hennes mamma hade också det. Opererade dem mindre. Fan vilka schysta gener. Inte hittat nån annan som har lika stora så jag fick sänka ribban. Det gör ont.

Hur länge sedan var detta? Varför avrådde du henne inte att inte operera de? Var hon snygg i ansiktet? Hur gamla var ni och har du kontakt med henne idag/lever hon?

Varför lät du henne gå för? Varför släppa taget om en sådan brud?

Skulle aldrig sänka ribban.
Citera
2023-07-29, 01:27
Medlem
Små bröst och liten rumpa kan ju vara snyggare än det motsatta.
Citera
2023-07-29, 01:28
Medlem
Citat:
Hur länge sedan var detta? Varför avrådde du henne inte att inte operera de? Var hon snygg i ansiktet? Hur gamla var ni och har du kontakt med henne idag/lever hon?

Varför lät du henne gå för? Varför släppa taget om en sådan brud?

Skulle aldrig sänka ribban.
Det var några år sedan och vi bodde ihop i ett år.
Hon såg bra ut. Vi var båda 25.
Hon hade för stora bröst och klagade hela tiden på att hon hade ont i ryggen. Hon ville göra bröstförminskning och det tyckte jag också. (Sanningen behöll jag för mig själv)

Efter några månader var hon inte så snäll mot mig. Kontrollerade och hett temperament. Inte värt det. Men det var en speciell upplevelse med henne. Tillfredsställande.

Det slutade inte bra och vi kapade kontakten när jag flyttade. Kommer aldrig glömma bort henne. Tyvärr så påverkar det en eftersom det inte går att hitta en tjej med en likadan kropp. Det är just där skon klämmer.
Citera
2023-07-29, 01:37
Bannlyst
Citat:
Det var några år sedan och vi bodde ihop i ett år.
Hon såg bra ut. Vi var båda 25.
Hon hade för stora bröst och klagade hela tiden på att hon hade ont i ryggen. Hon ville göra bröstförminskning och det tyckte jag också. (Sanningen behöll jag för mig själv)

Efter några månader var hon inte så snäll mot mig. Kontrollerade och hett temperament. Inte värt det. Men det var en speciell upplevelse med henne. Tillfredsställande.

Det slutade inte bra och vi kapade kontakten när jag flyttade. Kommer aldrig glömma bort henne. Tyvärr så påverkar det en eftersom det inte går att hitta en tjej med en likadan kropp. Det är just där skon klämmer.

Det skedde nog just för att hon minskade på brösten. Du borde sagt vad du egentligen tyckte.

Tråkigt att hon förstörde sin kropp, vad gör du nu? Har du fru nu? Fan skulle aldrig kunna leva så. Men det är ditt liv mannen.

Förresten hur lång är du?
Citera
2023-07-29, 01:41
Medlem
Citat:
Det skedde nog just för att hon minskade på brösten. Du borde sagt vad du egentligen tyckte.

Tråkigt att hon förstörde sin kropp, vad gör du nu? Har du fru nu? Fan skulle aldrig kunna leva så. Men det är ditt liv mannen.

Förresten hur lång är du?
Jag kanske har skrivit fel men hon minskade inte brösten.
Blir väldigt frustrerad inombords när tjejer har mindre eller små bröst.
Hittade iofs en tjej som hade stora bröst.
En jävla personlighet där också. De tror att de de bestämmer allt.
Nu vill jag ha en tjej med personlighet men jag tittar för mkt på deras för bröst tyvärr. En stor förbannelse!!

Var försiktig. Hittar du nån som är extraordinär så nöjer man sig oftast inte med mindre. Jag är tvungen med det.

Jag är 185. Om det är relevant så var hon 170.
Hade inte spelat nån roll om jag var 175. Hon var verkligen kär i mig. Inte min längd.
Senast redigerad av kansascityshuffle 2023-07-29 kl. 01:43.
Citera
2023-07-29, 03:30
Bannlyst
Citat:
Jag kanske har skrivit fel men hon minskade inte brösten.
Blir väldigt frustrerad inombords när tjejer har mindre eller små bröst.
Hittade iofs en tjej som hade stora bröst.
En jävla personlighet där också. De tror att de de bestämmer allt.
Nu vill jag ha en tjej med personlighet men jag tittar för mkt på deras för bröst tyvärr. En stor förbannelse!!

Var försiktig. Hittar du nån som är extraordinär så nöjer man sig oftast inte med mindre. Jag är tvungen med det.

Jag är 185. Om det är relevant så var hon 170.
Hade inte spelat nån roll om jag var 175. Hon var verkligen kär i mig. Inte min längd.

Vad gjorde hon då?

Jag hatar brudar med små/myggbetsbröst.
Vad för storlek på brösten hade hon?

FORTSÄTT JAGA EFTER BRÖSTEN!

Jag har bara haft sex med två brudar och de har båda haft stora bröst.

Att du är 185 hjälpte nog, är själv 190.

Hur gammal är du nu? Har du barn?

Fan vad tråkigt mannen.
Citera
2023-07-29, 06:24
Bannlyst
Citat:
Alla män vill ha en brud med snygg ansikte, stora bröst, bra mage, stor rumpa och bra ben. Och tack gode gud så finns dessa brudar, även fast de är EXTREMT EXTREMT EXTREMT få. Så det är ju inte fler än 500 runt om i jorden. Då snackar vi allt är naturligt. Brösten, ansiktet, rumpan osv. ALLT är NATURLIGT. Jag har bara legat med två brudar i mitt liv, och dessa två har haft det ovannämnda. Extremt fina i ansiktet, extremt stora bröst, extremt bra rumpan osv. Det är det enda jag kan gå igång på. JAG ÄLSKAR DET.

MEN eftersom alla inte kan ha det få har så är det ju i princip alla män i hela världen som får gå tomma. Så när gav ni upp jakten på er drömbrud och tog vad ni kunde få istället?

Ska tilläggas att brudarna jag låg med är antifeminister! Det är de oftast eftersom de är säkra i deras femininitet.

När gav ni upp jakten på er drömbrud och tog det ni kunde få istället? Hur dåligt liv har ni nu när ni vaknar upp 7, går till jobbet 8, jobbar tills 16, kommer hem till er fula fru (som dessutom är feminist och inte lagat mat, städar osv utan du får också hjälpa till…..) med platt kropp (inga bröst eller myggbett som bröst) och antingen så behöver du laga mat eller så gör hon det och det smakar äckligt som fan, du lägger dig vid 23 (för det är jobb imorgon) och gör samma sak igen.

Du kan inbilla dig att du gillar din fru, men det gör du inte. Du lurar sig själv så att du kan sova om nätterna och titta på dig själv i spegeln utan att få självmordstankar.

Av 500 brudar av viss typ på jorden låg du med 2 av dem. Sannolikheten måste vara minimal men men. Jag vill ta första raden i åtanke:

Alla män vill ha en brud med snygg ansikte, stora bröst, bra mage, stor rumpa och bra ben.

Jag tänker på två. Den ena hade bara stora bröst. Den andra hade snyggt ansikte och stora bröst. Bägge hade passerat 50 år. Den ena hade inte snyggt ansikte men vackert hår. Det där håret....Vad jag menar är att det finns saker som kompenserar ibland och att jag kan förbise avsaknaden av annat. Sammanfattat:

Kvinna ett: stora bröst och bra ben
Kvinna två: stora bröst och snyggt ansikte. Inga snygga ben alls. Ben som morsan har.

Jag vet att vad jag uppskattat hos bägge två var det där håret. Den ena hade tjockt blont hår. Den andra svart rakt hår. Bägge hade fylligt hår. Bägge hade/har en personlighet också som lockar fast det kriteriet har du inte med. Inte det där med håret heller och det är konstigt.

Såhär är det. Jag var desperat i sena 20-årsåldern. Sedan gick det över. Har aldrig varit på jakt i hela mitt liv. Har tittat mig omkring istället. Ibland finns någon i ens närhet som man blir nyfiken på. Vet om en nu som jag borde kunna träffa igen. Men alla kvinnor har något minus, den här senaste kan vara lite skör.

För att komma till skott och svara på din fråga. Tidigt faktiskt fast utan att göra någonting åt det. Och det var dumt.
Citera
2026-09-18, 22:52
Medlem
Citat:

Jag nöjde mig aldrig, jag hade tålamodet och väntade in den kvinna som jag var mest attraherad av.
Det tog många år.
Men så nu har jag sedan ett par år en kvinna som är otroligt kåt, perfekt kropp, stora jättesnygga tuttar, supertajt fitta och anal, gör allt jag vill i sängen, och hon gör mat till mig, är rolig att umgås med osv. Otroligt vacker o snygg. Exakt vad jag ville ha.

Om jag nöjt mig så hade jag varit fast med mycket tråkigare kvinnor, som ofta hade både sämre attityd i kombination med fulare kroppar, små tuttar, dålig attityd och allt.
Men det fanns en tid då jag var osäker, och tänkte att jag kanske borde ha nöjt mig med den halvsnygga dejten som ville bli ihop med mig. Men jag är så glad nu att jag inte nöjde mig med tidigare dejter, att jag valde att vänta på bättre.

Det lönar sig att vänta, och slå till när du vet att du prickat rätt!
När du väl träffar THE ONE då vet du, och då är det bara att gå ALL IN.
Citera
2026-09-19, 06:50
Medlem
halaltarzans avatar

Jaha, och vad gör 10-poängaren när du hänger på Flashen en fredagskvällen då, på fotojobb i Milano eller ute på stan med "tjejerna"?

Dessutom, hur går tankarna om att skönheten inte är beständig, tänker du byta ut henne mot en yngre och snyggare modell snart?

Sen är jag förundrad över att det inte är helt ovanligt att många storknullare sitter uppe mitt i nätterna. Inget som har med tråden att göra, utan mer bara en reflektion från min sida.
Senast redigerad av halaltarzan 2026-09-19 kl. 06:56.
Citera
2026-09-19, 08:08
Medlem
Svempass avatar
Fula brudar går inte ens att tända på. Så en vanlig brud. Att få dom snyggaste är inte lätt. Haft en tia sen har det varit vanliga svenskor femmor till sjuor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in