Citat:
Ursprungligen postat av
Maknedy
Alla män vill ha en brud med snygg ansikte, stora bröst, bra mage, stor rumpa och bra ben. Och tack gode gud så finns dessa brudar, även fast de är EXTREMT EXTREMT EXTREMT få. Så det är ju inte fler än 500 runt om i jorden. Då snackar vi allt är naturligt. Brösten, ansiktet, rumpan osv. ALLT är NATURLIGT. Jag har bara legat med två brudar i mitt liv, och dessa två har haft det ovannämnda. Extremt fina i ansiktet, extremt stora bröst, extremt bra rumpan osv. Det är det enda jag kan gå igång på. JAG ÄLSKAR DET.
Och jag hade turen att träffa dessa utomlands.
MEN eftersom alla inte kan ha det få har så är det ju i princip alla män i hela världen som får gå tomma. Så när gav ni upp jakten på er drömbrud och tog vad ni kunde få istället?
Tack gode gud för att jag är som jag är!!!
Ska tilläggas att brudarna jag låg med är antifeminister! Det är de oftast eftersom de är säkra i deras femininitet.
När gav ni upp jakten på er drömbrud och tog det ni kunde få istället? Hur dåligt liv har ni nu när ni vaknar upp 7, går till jobbet 8, jobbar tills 16, kommer hem till er fula fru (som dessutom är feminist och inte lagat mat, städar osv utan du får också hjälpa till…..) med platt kropp (inga bröst eller myggbett som bröst) och antingen så behöver du laga mat eller så gör hon det och det smakar äckligt som fan, du lägger dig vid 23 (för det är jobb imorgon) och gör samma sak igen.
Du kan inbilla dig att du gillar din fru, men det gör du inte. Du lurar sig själv så att du kan sova om nätterna och titta på dig själv i spegeln utan att få självmordstankar.
Jag nöjde mig aldrig, jag hade tålamodet och väntade in den kvinna som jag var mest attraherad av.
Det tog många år.
Men så nu har jag sedan ett par år en kvinna som är otroligt kåt, perfekt kropp, stora jättesnygga tuttar, supertajt fitta och anal, gör allt jag vill i sängen, och hon gör mat till mig, är rolig att umgås med osv. Otroligt vacker o snygg. Exakt vad jag ville ha.
Om jag nöjt mig så hade jag varit fast med mycket tråkigare kvinnor, som ofta hade både sämre attityd i kombination med fulare kroppar, små tuttar, dålig attityd och allt.
Men det fanns en tid då jag var osäker, och tänkte att jag kanske borde ha nöjt mig med den halvsnygga dejten som ville bli ihop med mig. Men jag är så glad nu att jag inte nöjde mig med tidigare dejter, att jag valde att vänta på bättre.
Det lönar sig att vänta, och slå till när du vet att du prickat rätt!
När du väl träffar THE ONE då vet du, och då är det bara att gå ALL IN.