2023-07-29, 10:20
Medlem
LKKINGENs avatar
Frågan är hur man skulle kunna få en sådan handling att bli en handling som många följer.
Någon med psykologiska kunskaper som kunde skapa en sådan företeelse genom att elda på beteendet online för vidare spridning.
Citera
2023-07-29, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gp12
Era grisar jag ska ingenstans, ni kan bränna ner vilka böcker ni vill. Är inte religiös så bryr mig inte.

Hm, hur menar du nu? Vilka böcker? Vilka är grisar menar du? Kvinnan som bränner "passet"?
Citera
2023-07-29, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LKKINGEN
Frågan är hur man skulle kunna få en sådan handling att bli en handling som många följer.
Någon med psykologiska kunskaper som kunde skapa en sådan företeelse genom att elda på beteendet online för vidare spridning.

Hörde från någon att ett islamistiskt land betalade de muslimer som återvände. Minns inte vilket land det var frågan om. Inte heller när och varifrån jag hörde det, men det var ett bra tag sedan. Osäker på om någon nappat på den belöningen.
Citera
2023-07-29, 21:15
Medlem
najah-al-shammaris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MagisterBister
Likaså att olika svenska bidrag inte dyker upp hos henne hemma i Irak. Glöm aldrig Najah al-Shammari som var försvarsminister i Irak samtidigt som han uppbar bidrag från Sverige.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Najah_al-Shammari

Hur ser hans liv ut idag?
Citera
2023-07-30, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEF1
Hm, hur menar du nu? Vilka böcker? Vilka är grisar menar du? Kvinnan som bränner "passet"?

Nej menar de som skriver fler borde utvandra som hon tjejen gjorde. Jag kommer stanna kvat här tills det går. Spelar ingen roll vad rasist grisar tycker eller om de bränner ner koranen. Kommer ändå stanna för det är här jag känner mig hemma. Jag är heller inte muslim för den delen.
Citera
2023-07-30, 11:27
Medlem
MagisterBisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av najah-al-shammari
Hur ser hans liv ut idag?
Jag vet inte. Men av vad jag i en hast googlat fram är det ingenting som tyder på annat än han fortfarande är försvarsminister i Irak, fortfarande är efterlyst för folkmord, forfarande är svensk medborgare och forfarande emottar svenska bidrag.
Citera
2023-07-30, 11:31
Medlem
MagisterBisters avatar
Citat:
Nej menar de som skriver fler borde utvandra som hon tjejen gjorde. Jag kommer stanna kvat här tills det går. Spelar ingen roll vad rasist grisar tycker eller om de bränner ner koranen. Kommer ändå stanna för det är här jag känner mig hemma. Jag är heller inte muslim för den delen.
Ja, kärleken vinner över hatet. Kärleken till de svenska bidragen är starkare än hatet mot svenskarna själva.
Citera
2023-07-30, 13:36
Medlem
Citat:
Ja, kärleken vinner över hatet. Kärleken till de svenska bidragen är starkare än hatet mot svenskarna själva.

Njae, fast jag jobbar och jag har inget hat mot svenskar. De är snarare några rasister som hatar mig.
Citera
2023-08-01, 12:46
Medlem
Citat:

Du är välkommen för gissar att du hör till de laglydiga. Väldigt många som jobbar inom hemtjänst och vård har rötter från andra länder än Sverige.
Citera
2023-08-01, 12:54
Medlem
Citat:
Jag vet inte. Men av vad jag i en hast googlat fram är det ingenting som tyder på annat än han fortfarande är försvarsminister i Irak, fortfarande är efterlyst för folkmord, forfarande är svensk medborgare och forfarande emottar svenska bidrag.

Fortfarande svensk medborgare och mottar bidrag? Är det sant?
Någon journalist borde gräva djupare i det!
Citera
2023-10-21, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustTrolling
Shaymaa Gahdhbah

födelsedatum 19970630

Skriven i Spånga.

Bredbyplan 19 lgh 0902
163 71 Spånga

https://www.ratsit.se/19970630-Shaymaa_Gahdhbah_Spanga/OW2TNAc5HlYUaFJv7A2TmEf1Qo5SjRkXc-UejjRku28

Hur ser vi till att muslimhoran blir av med bidragen?

Hon ska knappast ha svenska bidrag när hon flyttat hem till Irak.

Borde gå att anmäla falskskrivningen också.

Samtliga videos på tiktok är uppenbarligen inte tagna i Sverige.

Och hon ska ju tydligen inte tillbaka...

Jaha snart har det gått tre månader och hon står fortfarande kvar på adressen med reservation om tre månaders uppsägningstid på lgh så kanske vi får avakta lite till.

Någon som kan följa hennes medier för att se om hon brytit mot det hon lovade?
Citera
2023-10-22, 15:55
Medlem
Hon har väl minst tre identiteter till som kan göra det, besöka Sverige alltså, så hennes tilltag gör ingen skillnad.

Sverige horar ju ut medborgarskap likt muslimer horar ut koraner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in