2023-07-29, 11:11
Medlem
Loels avatar
Asså så samir är en tjej? Verkar vara en jävla röra.

Är det babbar eller svenska individer, fattar inte.

Och har sebastien våldtagit eller inte, var allt påhittat? Varför? Fattar ingenting
Citera
2023-07-29, 12:49
Medlem
IamSosas avatar
Ok kanske är helt efter, men jag hittar bara aktbilagan gällande S.E’s misshandel då han ska va våldtagit ngn S*mir*? Vart står det om 14-åringen?
Citera
2023-07-29, 13:51
Medlem
Amazon-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IamSosa
Ok kanske är helt efter, men jag hittar bara aktbilagan gällande S.E’s misshandel då han ska va våldtagit ngn S*mir*? Vart står det om 14-åringen?

Det verkar vara två olika händelser, Våldtäkt av 14-åringen och att samme kille åkt på spö:
Så som jag uppfattade det har S.E. idkat intimumgänge med Samira. Men hon tyckte det var våldtäkt, så han åkte på spö av de andra i gänget.
14-åringens namn är maskat till N.N. Detta skedde i tatuerargubbens lägenhet.

Eller?
Citera
2023-07-29, 14:53
Medlem
versalers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IamSosa

I själva domen står det om våldtäkten dessa är dömda för.
Citera
2023-07-29, 15:25
Medlem
Knegares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amazon-mannen
Det verkar vara två olika händelser, Våldtäkt av 14-åringen och att samme kille åkt på spö:
Så som jag uppfattade det har S.E. idkat intimumgänge med Samira. Men hon tyckte det var våldtäkt, så han åkte på spö av de andra i gänget.

Eller?

Killen som våldtog 14åringen i tatuerargubbens lägenhet var med och misshandlade en annan kille (en kompis sedan barndomen) pga en påstådd våldtäkt på Samira som inte verkar ägt rum överhuvudtaget....

En jävla soppa alltihop med drägg, droger några blattar, bokstavskombinationer, utvecklingsstörning etc etc.
Kan rekommendera att läs fupen som finns länkad tidigare i tråden men förbered dig på huvudvärk.
Citera
2023-07-29, 16:03
Medlem
PaaloAaltos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arlagatan
Morsan vet inte för ungdomen smyger med det och tycker det är coolt.

Hon hämtade ju ungen hos gubben?
Citera
2023-07-29, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PaaloAalto
Hon hämtade ju ungen hos gubben?

Det har jag missat. Struntar i att sätta mig in i det här fallet då det finns andra som är mer intressanta.
Citera
2023-07-29, 19:12
Medlem
Stort misslyckande av socialförvaltningen. Varför har inga åtgärder vidtagits för dessa barn tidigare? Det måste ha funnits signaler på att allt inte stått rätt till.
Citera
2023-07-29, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loel
Asså så samir är en tjej? Verkar vara en jävla röra.

Är det babbar eller svenska individer, fattar inte.

Och har sebastien våldtagit eller inte, var allt påhittat? Varför? Fattar ingenting

Citat:
Ursprungligen postat av Amazon-mannen

Eller?

Citat:
Ursprungligen postat av Knegare
Killen som våldtog 14åringen i tatuerargubbens lägenhet var med och misshandlade en annan kille (en kompis sedan barndomen) pga en påstådd våldtäkt på Samira som inte verkar ägt rum överhuvudtaget....

En jävla soppa alltihop med drägg, droger några blattar, bokstavskombinationer, utvecklingsstörning etc etc.
Kan rekommendera att läs fupen som finns länkad tidigare i tråden men förbered dig på huvudvärk.

Citat:
Ursprungligen postat av Personkrets3-1
Stort misslyckande av socialförvaltningen. Varför har inga åtgärder vidtagits för dessa barn tidigare? Det måste ha funnits signaler på att allt inte stått rätt till.

Sebastian hade inte våldtagit, men tvingats erkänna våldtäkt på Samira. Det är en misshandelsdom mot honom där även Simon, som våldtog fjortisen är med och döms för. En serb, resten svenskar (fast från Bjuv då). Samira är tjej men inte den våldtagna fjortisen MM, som inte bor på LSS (eller gjorde då).

Modern till MM verkar mycket riktigt veta att hennes dotter är hemma hos 54-åriga äcklet. Mammans ex?
Citera
2023-07-29, 20:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/helsingborg/minderarig-flicka-tvangstatuerades-och-valdtogs-tva-man-doms

Vad vet Flashback om det här då?

Kanske tom finns tråd?

Stackars flicka som har sådant umgänge. Förmodligen mycket trasig sedan innan och nu blev det inte bättre. Fruktansvärd start på livet.

De båda männen förtjänar repet. Flickan behöver kärlek och omtanke.

(Lämnar tråden, vill inte läsa om eländet.)
Citera
2023-07-29, 21:31
Medlem
Nils SIMON Mikael Fajersson, 20030501-XXXX

Lars TOMAS Christer Rosenberg, 19690714-XXXX
Senast redigerad av Mapping 2023-07-29 kl. 21:53. Anledning: Borttag av del av personnummer.
Citera
2023-07-29, 22:41
Medlem
Fyndigt-namns avatar
Trevliga typer
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in