Taylor Sheridan slängde in sig själv som skådis i de två första. Annars påminner serien mer och mer om Mayor of Kingstown. Dvs extremt jävla orealistiskt. Som i säsong 2 CIA och nya Lioness är och krigar på hemmaplan i USA ibland. Vilket CIA inte får göra. Men realistiskt är ju inte Sheridans uppgift. Den är att göra bra action och spänning.
Den nya Lioness är förövrigt Génesis Rodríguez. Knappt man kände igen henne. Skönhet från bla Man on a Ledge och The Last Stand. Men här är hon 10 år äldre och sliten helikopterpilot.
Är på avsnitt 5 första säsong. Egentligen ganska mot sådana här action serier så ja ofta tlr det saknas röd tråd och karaktärerna är löjliga och ointressanta. Va också emot att det var kvinnor som var special forces (vet att de finns men inte super vanligt). Men ja gav den en chans och blev hooked.
Är det de bästa jag sett? Svar nej. Men den är underhållande. Lagom långa avsnitt, actionscenerna är realistiska. Det gav mig mersmak att hitta fler liknande serier. Brukar annars gilla lite smalare nischade serier😅 vi får se hur dom syr ihop sista säsongen men ser jäkligt mkt fram emot säsong 3 efter att ha kollat lite teasers.
En av de knäppaste amerikanska shitshowsen som pågår.
En Shridiansk katastrof storymässigt precis som Landman, han runkar till sig själv.
I decennier så har vi matats ifrån Hollywood över USA oöverföträflighet, bara för att mötas att de är sämst när det gäller.
Inte dåliga två första men lite väl ADHD klippning. 6/10
Yes, det är väldigt mycket hopp från dåtid, nutid och övriga tillbakablickar. Jag brukar verkligen inte bryr mig, men nja till och med jag tyckte det är lite väl.
Taylor Sheridan slängde in sig själv som skådis i de två första. Annars påminner serien mer och mer om Mayor of Kingstown. Dvs extremt jävla orealistiskt. Som i säsong 2 CIA och nya Lioness är och krigar på hemmaplan i USA ibland. Vilket CIA inte får göra. Men realistiskt är ju inte Sheridans uppgift. Den är att göra bra action och spänning.
Den nya Lioness är förövrigt Génesis Rodríguez. Knappt man kände igen henne. Skönhet från bla Man on a Ledge och The Last Stand. Men här är hon 10 år äldre och sliten helikopterpilot.
Gillade 1an säsong även fast de va lite väl mkt utfyllnad och fett störigt Cruz och araben
skulle ha en kärleksrelation.och vad händer i säsong 2??? Jo såklart ska Cruz ha kärleksrelation med nya tjejen. Så jäkla tröttsamt. Kan man ej va spec ops som tjej om man inte är lesbisk?
iaf såg klart säsong 2 och den va något rörigare än 1an. Såg visserligen serien som sjuk så kanske därför ja hade svårt att hänga med. 1an va bra 2 mja sådär men den bjöd såklart på spänning vilket den är till för. Hoppas säsong 3 är bättre.