NA skriver att det skjutne mannen tidigare drivit ett företag med ca 100 anställda som gick i konkurs för ett par år sedan. Någon som vet vilket företag det var? https://www.na.se/2023-07-20/uppgift...are-foretagare
NA skriver att det skjutne mannen tidigare drivit ett företag med ca 100 anställda som gick i konkurs för ett par år sedan. Någon som vet vilket företag det var? https://www.na.se/2023-07-20/uppgift...are-foretagare
Varför läser du inte tråden? Den är inte ens stor och står vad för typ av företag samt namn i tidigare inlägg.
Men för din skull och för att jag känner mig trevlig och snäll idag så hette företaget Diasales AB som sysslade med telefonförsäljning.
yes, o nu har även Hassan skrivit på sin FB att det är hans bror Hussein
"Akhhhh ya albi min bästa vän mitt egna kött o blod min älskade lillebror du lämnade 3barn som dog för dig men du dog för dom ist.. Allahs qadr din tid var inne men jag längtar tills o få hålla om dig igen o säga att jag älskar dig min andra halva Hussein💔 du var den godaste människan jag sett vandra på denna jord jag älskar dig och du vet vad jag alltid lovat dig😭"
Jag arbetade på hans firma en kort period och sålde en jädrans massa abonnemang. BO spetsade många av oss anställdas kaffekoppar med amfetamin vid frukostrasten så att vi skulle jobba effektivare och bli pratgladare, säger väl rätt mycket om vilken typ utav businessman han var Hade det varit en bra månad med mycket sälj så bjöds det på frysta hårda praliner som han hade importerat från hemlandet, sägs även att en del av dessa ollades och gneds i skinkorna.. De ollade pralinerna ska de som var mindre omtyckta på firman ha fått. Jag knullade även mannens tjej en fredagseftermiddag på kontoret efter avslutat arbetspass när han låg i sjukbädden, en smocka i plytet fick hon som tack för samlaget
Så nu vet ni på ett ungefär vad för typ utav för firma det var som bedrevs av BO, media försöker förfina det hela. Har en hel del anekdoter från min tid tillsammans med BO.
Oavsett troll eller inte, menar du att du satte på Shipall, dvs Husseins fru?
Många i Örebro känner till BO. En person vilken rört sig i olika gäng med tvivelaktiga affärer.
Det skulle inte förvåna om anledningen till mordet berodde på att någon eller några till slut tröttnat på att driva in en skuld. Bo lär ha haft en del större skulder.
Många i Örebro känner till BO. En person vilken rört sig i olika gäng med tvivelaktiga affärer.
Det skulle inte förvåna om anledningen till mordet berodde på att någon eller några till slut tröttnat på att driva in en skuld. Bo lär ha haft en del större skulder.
Någon skrev i tråden han skulle råna / driva in en skuld och personen hade gun och släckte husse.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!