2025-07-08, 15:46
Avstängd
Takpapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trille
Infantil nivå i P1.Kvalitetssänkning.

Jag har haft lite tid på eftermiddagarna på sistone. Lyssnat på eländet. Stängt av efter en stund då det varenda dag är helt hjärndöda människor som enbart pratar strunt.

Det är helt otroligt att våra skattepengar går till den här hjärndöda dyngan. Du hittar långt mycket mer kvalitet på vilken annan ljudplattform som helst. Foliehattar på youtube som pratar om palmemordet eller swexit framstår som genier i jämförelse.

Vad i helvete sysslar de med på Valhallavägen? Jobbar de aktivt för att få sparken? Sover cheferna? Det är dina skattepengar!

Lägg ner public service och sparka alla anställda.
Citera
2025-10-24, 10:43
Medlem
Zimmerman är min favorit på radion. Hon säger vad hon tycker och står för det, och oftast har hon också de vettigaste åsikterna. Plus en drömmig röst med ännu drömmigare dialekt.

Igår kom surkuken Per Morberg och hans fru till studion och berättade att de skulle ut och äta på tio restauranger och naturligtvis dokumentera det. Erik Galli svarade något i stil med: "Så otroligt romantiskt".

Sen kommer Zimmerman, spontant och tydligt illa till mods: ”Det låter fruktansvärt! Jag kan inte komma på något mer oromantiskt än att gå på tio restauranger".
Senast redigerad av yobitch123 2025-10-24 kl. 10:46.
Citera
2025-10-26, 21:19
Medlem
Kinaskis avatar
Zimmerman (trivsam röst) är bra, men jag saknar Bonnier. Inte för att han var nån speciell favorit.
Men tyckte de två hade en bra kemi.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in