2023-07-07, 01:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kanblikul
Och Ryssland kommer förhoppningsvis skicka nazisterna i graven, även denna gång.

Japp. De skickar sina nazister till Ukraina för att dö.
Citera
2023-07-07, 01:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HasseVonKlasse
Längtar verkligen tills ni när ni feega avskum, som sitter och hejar på kriget och önskar oskyldiga ryssars död, får er välförtjänta karma.

Åk ner och strid själv om du är så jävla stursk. Eller föredrar du att vara en cheerleader till de stackars Ukrainarna som tvingas dö och offras pga västs proxykrig?

Ryska militärer är oskyldiga? Driver du med mig?
Om Putin inte vill riskera ryssars liv så kan han lämna Ukraina. Men det vill han inte, jhan vill att den ryska populationen ska utplånas verkar det som.
Citera
2023-07-07, 01:59
Medlem
Neroxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HasseVonKlasse
Självklart är de oskyldiga. De tvingas i många fall kriga precis som Ukrainarna gör.

De enda som vinner på detta är eliten, vapenindustrin och globalisterna.

Sedan sitter idioter här och önskar död åt vanliga ryssar som används som kanonfoder. På samma sätt som sker med vanliga Ukrainare.

Äckliga fega avskum är vad ni är.

Jag håller med om att majoriteten av soldaterna på båda sidor endast gör sin plikt (vilket i sig är hederligt) det är i detta fall Rysslands ledning som är den man ska klaga på som startade kriget. Sen finns det förstås soldater som begår vedervärdiga handlingar (och dessa bör få sitt straff) men överlag gör soldater endast sin plikt för sin nation. Jag hoppas ju att Ryssland avbryter detta krig så snabbt som möjligt (är väl tyvärr inte troligt) .

Att länder hjälper den som försvarar sig är inte konstigt är fel, som det ser ut nu så står Ukr och Ryssland så långt ifrån varandra så ett fredsavtal känns galet avlägset. Nu sker ett av de värsta alternativen, utnötningskrig... betyder inte sällan höga antal offer på båda sidor.

I alla krig och konflikter är det alltid soldater som tar den stora smällen, det vore konstigt ifall man satte in militärledningen först i fronten. Det som man dock måste göra när röken har lagt sig är att utvärdera ledningen och hålla dessa ansvariga för eventuella felaktigheter.
Senast redigerad av Neroxx 2023-07-07 kl. 02:04.
Citera
2023-07-07, 02:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ekorrex
Fuck of med dina kärnvapen hot, ni kommer dö som vi.

Jag kommer inte med några kärnvapenhot, vilka vi och ni? Kärnvapen är väl ett hot i sig. Att de existerar.
Citera
2023-07-07, 02:07
Medlem
kanblikuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kratatch
Jag läser inte AB om inte någon länkar till den och ämnnet är intressant, men tack för din input.

Du tror jag gått igenom din inläggshistorik? Main Character Syndrom?

Det var inte jag som var ryssvänlig för några år sen, det va mainstream att vara ryssvänlig. herregud va dum du är, men underhållande XD lika är det mainstream att vara ukrinavänlig nu men för några år sen va det tabu.

Du vet att Ukraina inte fick gå med i EU pga största korruptionstaten... men av någon anledning MÅSTE vi bevara dedras korruption.... just ja, mainstream nu...
Senast redigerad av kanblikul 2023-07-07 kl. 02:10.
Citera
2023-07-07, 02:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GustavAnder
Din inställning tas tacksamt emot av kreml, hoppas du inser det? nyttig idiot.

Och kvinnliga ledare är inga fredsduvor, vem har inbillat dig det?
Golda Meir. Indira Ghandi.
Margareth Thatcher.

Vad är då din lösning? Fortsätta kriga? Tills alla är döda?

Nej kvinnliga ledare måste inte vara bra. Men det känns onekligen som att män är mer fokuserade på krig.
Citera
2023-07-07, 02:08
Medlem
Inkommers avatar
Sjukt att Sverige kan stötta Ukraina i det här kriget. Ryssar och ukrainare är samma skitfolk. Korrupta jävla as som inte bryr sig om människoliv överhuvudtaget.
Några atombomber över båda länderna hade varit bäst.
Citera
2023-07-07, 02:37
Medlem
GoranPongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grantoppen2
Vad är då din lösning? Fortsätta kriga? Tills alla är döda?

Nej kvinnliga ledare måste inte vara bra. Men det känns onekligen som att män är mer fokuserade på krig.
Det är tragiskt att många tror att mer krig och död skapar fred och det är lika bra att folk inser att det här kriget kommer aldrig ta slut om det inte blir fredsförhandlingar.
Citera
2023-07-07, 03:09
Medlem
Conjurings avatar
Citat:
Förlåt bot#3, jag har glömt att läsa senaste testamentet av din bibel Aftonbladet. Trodde man fortfarande hatade Ukraina och älskade Ryssland. Man har bytt plats och jag har missat det, my bad =/

EDIT: Jag kommer ihåg 2018 när Ryssland hade fotbolls VM och alla stöttade Rysk Energi. Ukraina ansågs som Europas mest korrupta skurkstat som nekades EU inträde....
Det är ingen som hatar Ukraina förutom ryssar och psykopater.

Där ser du att Putin kopierar Hitler rakt igenom och det är så ruttet att man börjar tycka bättre om Hitler.
https://youtube.com/shorts/TIX2-9yyeN0?feature=share
Du är riktigt WT om du skulle vara svensk.
Smutsig hjärna!
Citera
2023-07-07, 03:17
Medlem
Citat:
Det var inte jag som var ryssvänlig för några år sen, det va mainstream att vara ryssvänlig. herregud va dum du är, men underhållande XD lika är det mainstream att vara ukrinavänlig nu men för några år sen va det tabu.

Du vet att Ukraina inte fick gå med i EU pga största korruptionstaten... men av någon anledning MÅSTE vi bevara dedras korruption.... just ja, mainstream nu...

"största" jag tror du får läsa på lite.
Lustigt hur ett land kan ändras på ~10år, allt som behövdes var ett nytt ledarskap. Men om du tror att Ukraina kommer fortsätta vara lika korrupt efter kriget som innan så får det stå för dig.
Men att kläcka ur sig idioti som att Ukraina består av Nazister och därför ger det Ryssarna rätt att invadera är bara något en extrem lågpanna kan acceptera.
Citera
2023-07-07, 03:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoranPong
Det är tragiskt att många tror att mer krig och död skapar fred och det är lika bra att folk inser att det här kriget kommer aldrig ta slut om det inte blir fredsförhandlingar.

Ryssarna kan lämna Ukraina vilken dag som helst.
Citera
2023-07-07, 03:23
Medlem
Conjurings avatar
Citat:
ONEJ va osäker jag blir, jag bara måste se på pro-usa ge mig två länkar!!!... Jag tar inte åt mig av plåpord på internet från hjärntvättade personer... och nej, jag har inget att tillägga
Skillnaden mellan din ledare och Hitler är att han inte kan invadera ett land.

Man måste inte tycka om USA för att vara emot Ryzzland. Pajas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in