Resultat: Vem vinner Serie A?
Napoli
11,11%
2 röster
Roma
5,56%
1 röster
Inter
33,33%
6 röster
Lazio
16,67%
3 röster
Juventus
11,11%
2 röster
Milan
22,22%
4 röster
Atalanta
0%
0 röster
Inget av ovanstående lag
0%
0 röster
2023-09-01, 20:58
Medlem
Ezzelinos avatar
Fortsatt tungt för Roma, men straffen var korrekt dömd, och Giroud gör inget misstag.
Citera
2023-09-01, 21:20
Medlem
Lukaku på bänken. Om Roma ligger under i början av andra halvlek lär han komma in.
Citera
2023-09-01, 21:37
Medlem
Ezzelinos avatar
Svag halvlek av Roma, inget driv, de förlorar mittfältet, inga skott på mål och bara 31% i bollinnehav.

Vackert mål av Leão...Roma får inget med sig i den här matchen, säsongen håller på att kapsejsa, även om det bara är tredje omgången.
Senast redigerad av Ezzelino 2023-09-01 kl. 21:59.
Citera
2023-09-01, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
Svag halvlek av Roma, inget driv, de förlorar mittfältet, inga skott på mål och bara 31% i bollinnehav.

Milan dominerar och leder nu med 0-2. Svårt att se hur Roma ska kunna vända detta. Även om Lukaku kommer in.
Citera
2023-09-02, 15:33
Avslutad
Det tog mig till 47e minuten att inse att Cristante var på plan. xG innan Tomoris andra gula kort var på 0.02(!). Pelle har gett upp, borde inte ens ha kaptemsbindeln längre. Rui är en skitmålvakt. Noll taktik, noll rörelse, kan inte etablera ett passningsspel trots en man mer. Man behövde byta in Pagano och Bove för att försöka få till ett anfall(noll skillnad). Celik blev totalt bortgjord av Leao gång på gång OCH han stod bakom Leao hela tiden vid hans fina mål...

Belotti får godkänt och.....ja det är det enda positiva fan ta mig utöver Lukakus inhopp.

Ja vi saknade Dybala, so what? Är det så det ska se ut utan Dybala??

Pinsamt illa. Kan vara den sämsta prestationen under mina år jag någonsin skådat. Skönt med uppehåll nu.
Citera
2023-09-02, 19:14
Medlem
NixYOs avatar
Casteddu leder med ett mål i sin bortamatch mot Bologna.
Citera
2023-09-02, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NixYO
Casteddu leder med ett mål i sin bortamatch mot Bologna.

Blir spännande att följa Luvumbos karriär. Han kommer med all sannolikhet att lämna, men jag tror att han är en dem som slocknar när han lämnar den vackra ön.

Men jag vill honom väl, och njuter av hans insatser i Cagliari.
Citera
2023-09-02, 19:25
Medlem
NixYOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brille68
Blir spännande att följa Luvumbos karriär. Han kommer med all sannolikhet att lämna, men jag tror att han är en dem som slocknar när han lämnar den vackra ön.

Men jag vill honom väl, och njuter av hans insatser i Cagliari.
Det sabbar det för mig i Serie A-tipset, fast å andra sidan så har flertalet tippat på vinst för Bologna, medan några av oss har tippat på oavgjort, men ingen på en Ranieri-skräll, så det är väl ingen katastrof.

Det går i alla fall ganska bra för mig där, till skillnad för hur det går för mig i Premier League-tipset.
Citera
2023-09-02, 21:20
Medlem
Ezzelinos avatar
Snöpligt mål för Provedel att släppa bakom sig, men det är bara typ två meter snett framför honom som Luis Alberto klackar in Felipe Andersons korta passning. Snabb kvittering av Zielinski, skottet touchar på en Lazioförsvarare. Våldsam Napolidominans vad gäller bollinnehav och avslut.

Edit: 1-2, Kamada, efter bolltapp på mittfältet och backande, tvehågset försvar. Juan Jesus är ingen fullgod ersättare för koreanen som mittback. Napoli på väg att förlora mot Lazio hemma igen, likt förra säsongen.

Två Laziomål bortdömda för offside.
Senast redigerad av Ezzelino 2023-09-02 kl. 22:20.
Citera
2023-09-02, 22:15
Medlem
Tydlig offside i den reprisen man fick se, kan jag tycka.
Citera
2023-09-03, 19:03
Medlem
Ezzelinos avatar
Marcus Thuram nickar in sitt första mål för Inter. En lång och stark spelare (192 cm) med god arbetsmoral, kommer nog att vara mycket nyttig som ersättare till Lukaku och Dzeko. Härdad av några säsonger i Bundesliga.
Citera
2023-09-03, 19:45
Medlem
Inter spelar bra. Rakt och fint för att komma till avslut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in