Resultat: Vilket lag håller du på/kommer du att följa denna säsongen?
Atalanta
4,05%
3 röster
Bologna
0%
0 röster
Cagliari
5,41%
4 röster
Empoli
1,35%
1 röster
Hellas Verona
4,05%
3 röster
Inter
16,22%
12 röster
Juventus
5,41%
4 röster
Lazio
6,76%
5 röster
Lecce
0%
0 röster
AC Milan
10,81%
8 röster
Monza
0%
0 röster
Napoli
6,76%
5 röster
Roma
16,22%
12 röster
Salernitana
1,35%
1 röster
Frosinone
0%
0 röster
Cagliari
1,35%
1 röster
Sassuolo
0%
0 röster
Torino
2,70%
2 röster
Udinese
0%
0 röster
Parma
5,41%
4 röster
Fiorentina
4,05%
3 röster
Genoa
0%
0 röster
Ett annat lag i lägre divisioner
4,05%
3 röster
Håller inte på något lag - Älskar italiensk fotboll helt enkelt
4,05%
3 röster
2024-05-13, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magica-Lazio
Scamacca i Atalanta känns given EM gjort en mycket fin säsong. Verkar vara en humörspelare som behöver rätt omgivning runt sig för att blomma ut för har inte tidigare lyckats i säsongen innan i westham.

Retegui är rätt så okänd för många men har dom senaste åren i princip startat alla matcher tror jag när han varit fit for fight.

Immobile blir också uttagen är jag rätt så säker på.

Tycker ege inga av dom tre är en skräll men jag kanske har missat någon
Jag håller med om Scamacca. Även Retegui bör vara med i truppen. Han spelar bra i gli Azzurri och har byggt sin karriär för att spela för Italien. Immobile däremot känns som att piska en död häst. Han är fantastisk i Lazio, men inte i gli Azzurri.
2024-05-13, 21:16
Medlem
Ja Scama och Retgui känns säkra val,men som Brille säger,ciro är dött kött i truppen.
Vilka under 21 år har presterat i serie A i år?
Inte många fått sina chanser va,kan inte komma på nån i mitt huvud just nu.
Senast redigerad av drhasch81 2024-05-13 kl. 21:48.
2024-05-13, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Ja Scama och Retgui känns säkra val,men som Brille säger,ciro är dött kött i truppen.
Det stora problemet är att nya unga spelare inte slagit igenom. Inför förra EM så hade man unga spelare som nu börjar nå sin bästa ålder för att kunna peaka 2026, typ Donnarumma, Bastoni, Barella, Tonali och Chiesa. Men flera av dem har inte utvecklats till världsstjärnor
2024-05-13, 21:56
Medlem
Det har inte skrivits så mycket om att Como är klart för Serie A. Den i särklass rikaste ägaren, som har ett intressant projekt med Wise och Fabregas.
2024-05-13, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brille68
Det stora problemet är att nya unga spelare inte slagit igenom. Inför förra EM så hade man unga spelare som nu börjar nå sin bästa ålder för att kunna peaka 2026, typ Donnarumma, Bastoni, Barella, Tonali och Chiesa. Men flera av dem har inte utvecklats till världsstjärnor
Får tonali spela EM ens?
En spelare jag tycker ser jäkligt intressant ut,var gång Monza spelat känna hans som en av planens bättre,Colpani.
En offensiv spelare
2024-05-13, 22:17
Medlem
Magica-Lazios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brille68
Jag håller med om Scamacca. Även Retegui bör vara med i truppen. Han spelar bra i gli Azzurri och har byggt sin karriär för att spela för Italien. Immobile däremot känns som att piska en död häst. Han är fantastisk i Lazio, men inte i gli Azzurri.

Hur kunde jag glömma chiesa! Problemet i Juventus är att han spelar forward och försvinner ur matcherna. Däremot i landslaget om han får vara skadefri och lira som en av två yttrar i 4-3-3 eller 4-2-3-1 så är han given. En spelare jag kom och tänka på är berardi men han har dragit korsbandet och inte spelat på flera månader, är tillbaka i september tyvärr
2024-05-13, 22:20
Medlem
Magica-Lazios avatar
Citat:

Även chiesa säkert val. Hade helt glömt bort hur Italien formerar sig. Dom spelar ju med en spjutspets kom jag på. Fast dom kan ju också spela med scamacca och retegui från start som två anfallare i 3-5-2. Är väl brist på yttrar eftersom berardi har dragit korsbandet. Så förutom chiesa vet jag inte vem som ska lira på andra kanten

Ja Ciro är rätt död lyckas aldrig i landslaget, men bra slänga in för att lufta
Senast redigerad av Magica-Lazio 2024-05-13 kl. 22:23.
2024-05-14, 00:39
Medlem
Crociatis avatar
Omgång 29
Nytt datum för Atalanta - Fiorentina, kommer spelas söndag 2 Juni klockan 18:00
2024-05-14, 14:53
Avslutad
Varane lämnar UTD gratis Milan borde bara plocka in honom så har dom ett stadigt mittbackslås utan att behöva spendera alt kunna sälja av Tomori dyrt för Buongiorno, Scalvini eller Calafiori.

Läste förövrigt något om att Conte är på gång bakom kulisserna peppar peppar ta i trä.
2024-05-14, 17:30
Medlem
Helt sjukt hur de blossat upp i Italien när en flicka på 8år säger Juve merda när kameran sveper förbi henne när hon står framför en spelare utför helgens match.
2024-05-14, 18:43
Medlem
Bloodzeeds avatar
Citat:
Helt sjukt hur de blossat upp i Italien när en flicka på 8år säger Juve merda när kameran sveper förbi henne när hon står framför en spelare utför helgens match.
Ännu roligare att kameramannen väljer att gå tillbaka och pausa framför henne så hon kan säga det helt i fokus en gång till.

- Fick mig att tänka på den här från Tyskland
https://youtu.be/jXB1S7hNw7c?si=-zx4-foJL_aW5yeS
2024-05-14, 18:56
Avslutad
Citat:

En sådan supporter borde fan hyllas.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in