Citat:
Det allra första en nödställd ska göra är att hitta vatten. När man har gjort det så kan man börja bygga ett skydd och sen göra upp eld (för att få värme). Det borde du känna till, du som är en självutnämnd överlevnadsexpert.
Det finns paneltuppar som är lika bedrövliga och som inte besitter den minsta lilla överlevnadsfärdigheten. Lönnfeta, otränade killar som redan efter ett ganska lättjefullt dygn på den öde ön saknar gejmandet i sitt rum hemma hos morsan. De gråter av hemlängtan och avbryter självmant. För att sedan återgå till morsans trygga vrå och fortsätta gejma överlevnadsspel på sin PlayStation. Dygnet runt med sina energidrycker.
https://movieweb.com/best-survivor-winners/
Bästa kvinnorna i Survivor (av sammanlagt de 10 bästa varav 4 kvinnor och 6 män):
7. Natalie Anderson (San Juan del Sur)
5. Parvati Shallow (Micronesia)
3. Kim Spradlin (One World)
2. Sandra Diaz-Twine (Pearl Islands, Heroes vs. Villains)
Jag håller mig till fakta så får du fortsätta titta på de Survivor-episoder där männen till synes utklassar kvinnorna i överlevnad. Du verkar ha ett selektivt minne, du minns bara delar av Survivor där kvinnorna är som mest hjälplösa och männen som mest handlingskraftiga. Men jag kan lova dig att det faktiskt finns killar som inte vet ett dugg om hur man klarar livhanken på en obebodd, tropisk ö. Visst kommer du ihåg dem? Såvida du inte trängt bort dem ur ditt minne.
Har du ännu inte läst de fyra länkade artiklarna om säsongerna med men vs kvinnor? Läs dem i stället för att svamla.
Det finns paneltuppar som är lika bedrövliga och som inte besitter den minsta lilla överlevnadsfärdigheten. Lönnfeta, otränade killar som redan efter ett ganska lättjefullt dygn på den öde ön saknar gejmandet i sitt rum hemma hos morsan. De gråter av hemlängtan och avbryter självmant. För att sedan återgå till morsans trygga vrå och fortsätta gejma överlevnadsspel på sin PlayStation. Dygnet runt med sina energidrycker.
https://movieweb.com/best-survivor-winners/
Bästa kvinnorna i Survivor (av sammanlagt de 10 bästa varav 4 kvinnor och 6 män):
7. Natalie Anderson (San Juan del Sur)
5. Parvati Shallow (Micronesia)
3. Kim Spradlin (One World)
2. Sandra Diaz-Twine (Pearl Islands, Heroes vs. Villains)
Jag håller mig till fakta så får du fortsätta titta på de Survivor-episoder där männen till synes utklassar kvinnorna i överlevnad. Du verkar ha ett selektivt minne, du minns bara delar av Survivor där kvinnorna är som mest hjälplösa och männen som mest handlingskraftiga. Men jag kan lova dig att det faktiskt finns killar som inte vet ett dugg om hur man klarar livhanken på en obebodd, tropisk ö. Visst kommer du ihåg dem? Såvida du inte trängt bort dem ur ditt minne.
Har du ännu inte läst de fyra länkade artiklarna om säsongerna med men vs kvinnor? Läs dem i stället för att svamla.
Ja jag har pratat om vatten flera gånger med bimbosarna i tråden och frågat dom om vilket vatten, bakterier i vattnet, stillastående eller rinnande vatten? Osv. För du har nämligen fel, eld är det viktigaste om du inte har rent vatten och därmed direkt måste koka. Otroligt många dör i dessa scenarion för att dom dricker kontaminerat stillastående vatten.
Visst finns dom männen men för varje sådan man går det 1000 likadana kvinnor. Ge upp är ett karaktärsdrag som går igen i allt kvinnor gör nämligen, jobbet, sjukskrivningar, skilsmässor osv.
Eftersom jag redan förklarat vad som hände för dig minst två gånger så känns en tredje gång rätt meningslös. Hade man hållit fast vid konceptet man vs women så hade ingen kvinna vunnit dessa säsonger, punkt jävla slut. Alla som sett säsongerna vet detta.