2026-08-13, 07:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 25cm-slak
Den tidigare tråden stängdes för att det blev för mycket skräp. Samtidigt som det fanns en uppmaning att starta en tråd där endast skvaller om henne ska finnas.

Till min förvåning hittade jag ingen ny tråd, så om jag nu inte missade, så får jag väl följa uppmaningen.

En tråd där endast skvaller om henne får finnas.
Greta känns som en skribordpodukt för att tjäna pengar.
Ingen empati för iranska demonstranter direkt.
Vad vad vänstern i Iran på att slå sig ihop med muslimerna?
Inget dom blev mördade!
Citera
2026-08-13, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mikael2
Greta känns som en skribordpodukt för att tjäna pengar.
Ingen empati för iranska demonstranter direkt.
Vad vad vänstern i Iran på att slå sig ihop med muslimerna?
Inget dom blev mördade!
Problemet är att Greta gör samma sak som många andra som säger "jag fördömer attacker mot civila". Hon definierar inte vilka som hon betraktar som civila. Vi har ju tydligt sett att Hamas betraktar alla Israeler, inklusive spädbarn, som legitima militära mål. Ingen har pressat Greta att svara på frågan vilka hon betraktar som civila.

För allt vi vet så kanske hon betraktar demonstranterna i Iran som militär trupp och därmed legitima mål. Och då finns ju ingen anledning att kritisera den Iranska regimen. Den Iranska regimen är desutom allierad med Hamas, och som vi alla har bevittnat står Greta till 100% på Hamas sida i konflikten.

Hon har inte varit knäpptyst angående situationen i Iran, lite försiktig kritik har hon faktiskt kommit med. Annat är det angående Sudan och Jemen, där har inte Greta visat minsta intresse. Där finns inga judar att lägga skulden på, och för en fanatisk antisionist som Greta är dessa konflikter därmed helt utan intresse.
Citera
2026-08-15, 10:48
Medlem
GormDenGamles avatar
Flickebarnet kämpar nu vidare. Nu kämpar hon mot Marockos ockupation av Västsahara.
https://youtu.be/IEd8jQVJWXk
Citera
2026-08-16, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Flickebarnet kämpar nu vidare. Nu kämpar hon mot Marockos ockupation av Västsahara.
https://youtu.be/IEd8jQVJWXk
Ja, självklart tar Greta ställning mot Marocko. Marocko är idag lierat med Israel, och de som är vänner med judar är fiender till Greta. Det är så den lilla antisemiten fungerar.

Greta struntade fullständigt i Västsahara och Polisario så länge som Marocko var fientligt inställt till Israel. Och hon struntar fullständigt i konflikterna i Sudan och Jemen, eftersom det inte går att skylla på judarna.
Citera
2026-08-16, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Flickebarnet

Den vuxna kvinnan
Citera
2026-08-16, 23:27
Medlem
Sculleys avatar
Citat: