2023-09-28, 15:02
Medlem
Okej 👍 har det kommit in nått nytt nån som vet????
Citera
2023-11-23, 15:49
Medlem
Här beskrivs Isa som en så kallad ”nod” som finns med på polisens hemliga lista över de viktigaste att komma åt. Ska ha haft som uppgift att ansvara för ekonomi inom Foxtrot-nätverket.

Ca 7.30 in i inslaget.

https://sverigesradio.se/avsnitt/polisens-hemliga-lista-over-gangkrigets-nyckelpersoner
Citera
2023-11-23, 19:41
Medlem
Man får väl kontakta dessa och fråga hur de kan låta frun till en nod som tagit hand om Foxtrots ekonomi arbeta med bemanning och som anställer okvalificerad personal att ta hand om svårt sjuka patienter och ges tillgång till journaler.

Klinikledning
Verksamhetschef
Mikaela.Lithman@regionstockholm.se

Chefsöverläkare
Aara.Karpio@regionstockholm.se

Verksamhetsstöd och Köket
Angela.Graper@regionstockholm.se

Öppenvård vuxna, Öppenvård vuxna 2, Digital vård
Emma.Morawski@regionstockholm.se

Intervalldagvård, Dagvård vuxna
Karin.Persson@regionstockholm.se

Öppenvård barn och unga, Dagvård barn och unga
Stephanie.Helgesson@regionstockholm.se

Heldygnsvård barn och unga
Silvia.Lisewska-Finnerman@regionstockholm.se

Heldygnsvård vuxna
Marlene.Litzell@regionstockholm.se

Chefssekreterare
Marianne.Wesslén@regionstockholm.se

Även IVO och Stockholms Regionens politiker måste svara på hur man har tillåtit infiltration av kriminella inom sjukvården.
Senast redigerad av BMJ1234 2023-11-23 kl. 20:10.
Citera
2023-11-23, 20:14
Medlem
Börjar bli som bruden på Attunda Tingsrätt som läckte info till sin kriminella pojkvän. Här har vi frun till Foxtrots ekonomi ansvarige fru som kan läcka känslig information från journaler. Perfekt för utpressning.

Dessa politiker borde stå tillsvars för hur Gabruella Elias kunde få anställning inom Stockholms Centrum för Ätstörning.

Namn Uppdrag
Alkurdi, Talla S Ordförande
Lorne, Christine C 1:e vice ordförande
Broberg, Charlotte M 2:e vice ordförande
Sander, Tove S Ledamot
Keleta, Selomon S Ledamot
Hansjons, Elof S Ledamot
Jokio, Hanna S Ledamot
Stymne-Bratt, Hanna S Ledamot
Fälldin, Karin C Ledamot
Ivanovic Rubin, Sandra MP Ledamot
Lindberg, Jonas V Ledamot
Wahlgren, Catarina V Ledamot
Rådén, Lars M Ledamot
Aksöz Lithborn, Soley M Ledamot
Pethrus, Désirée KD Ledamot
Bernhardsson, Edvin KD Ledamot
Tarschys Ingre, Amelie L Ledamot
Canhasi, Britt-Mari SD Ledamot
Karlsson, Tobias SD Ledamot
Senast redigerad av BMJ1234 2023-11-23 kl. 20:18.
Citera
2023-11-23, 20:21
Medlem
Rava Majid får tillgång till allas journaler via sin Nods fru.
Citera
2023-11-26, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BMJ1234
Rava Majid får tillgång till allas journaler via sin Nods fru.

Vet du nåmer vad som händer ? Är han fortsatt häktad ?
Citera
2023-11-27, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cosy1973
Vet du nåmer vad som händer ? Är han fortsatt häktad ?

Båda är la häktade.
Senast redigerad av BMJ1234 2023-11-27 kl. 23:29.
Citera
2023-11-27, 22:55
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Fick nyss veta att hans fru Gabriella Elias arbetar på SCÄ Stockholms Centrum för Ätstörningar för Region Stockholm där hon jobbar med bemanning och tar in okvalificerade invandrarvänner som får jobba med svårt sjuka patienter. I radioinslaget säger de att Jakob Tunc är en nod för Foxnätverket. Så foxnätverket kan nu komma åt alla människors journaler.
Någon journalist borde begära ut cv på all personal på Stockholms centrum för ätstörningar. Hur många är vänner med Gabriella Elias.

Kan inte vem som helst begära ut det om det är en offentligt finansierad arbetsgivare?
Citera
2023-11-27, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bradgardsindianen
Kan inte vem som helst begära ut det om det är en offentligt finansierad arbetsgivare?

Fick brevsvar idag från en politiker jag kontaktat.

Brevsvar:

Med anledning av ditt brev så är jag som politiker förfärad över den information du lämnat. Sjukvården i Stockholm ska inte infiltreras av kriminella eller deras anhöriga. Har SCÄ haft vetskap om detta så bör det utredas. Vi bör också granska med anledning av de uppgifter du lämnat om att G.E anställt vänner som är obehöriga till att vårda svårt sjuka patienter som vårdats med LPT.
Det väcker frågor om hur ansvariga läkare har agerat. Jag kommer begära att man tittar på alla som arbetat under G.E och deras formella kompetens. Har du mer information är jag tacksam om du kontaktar mig igen.
Senast redigerad av BMJ1234 2023-11-28 kl. 00:07.
Citera
2023-11-27, 23:48
Medlem
crocodilelilos avatar
Citat:
Fick nyss veta att hans fru Gabriella Elias arbetar på SCÄ Stockholms Centrum för Ätstörningar för Region Stockholm där hon jobbar med bemanning och tar in okvalificerade invandrarvänner som får jobba med svårt sjuka patienter. I radioinslaget säger de att Jakob Tunc är en nod för Foxnätverket. Så foxnätverket kan nu komma åt alla människors journaler.
Någon journalist borde begära ut cv på all personal på Stockholms centrum för ätstörningar. Hur många är vänner med Gabriella Elias.
Några indikationer att några journaler hamnat på villovägar?
Regionen kan enkelt se om någon obehörig tittat i några patientjournaler.
Citera
2023-11-28, 11:43
Medlem
Citat:
Båda är la häktade.
Menar du att Jakob Tunc fru sitter häktad oxå???
Citera
2023-11-28, 12:26
Medlem
KommisarieSjalvgods avatar
Citat:
Fick brevsvar idag från en politiker jag kontaktat.

Brevsvar:

Med anledning av ditt brev så är jag som politiker förfärad över den information du lämnat. Sjukvården i Stockholm ska inte infiltreras av kriminella eller deras anhöriga. Har SCÄ haft vetskap om detta så bör det utredas. Vi bör också granska med anledning av de uppgifter du lämnat om att G.E anställt vänner som är obehöriga till att vårda svårt sjuka patienter som vårdats med LPT.
Det väcker frågor om hur ansvariga läkare har agerat. Jag kommer begära att man tittar på alla som arbetat under G.E och deras formella kompetens. Har du mer information är jag tacksam om du kontaktar mig igen.

Nu talar du ur stjärten igen. Har läst igenom dina tidigare inlägg och kan inte förstå hur du orkar trolla i varannan tråd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in