Citat:
Ursprungligen postat av
mrP4ra
Anna Anka la avsnittets kommentar med typ "Jag har bor i hollywood, jag känner igen när någon skådespelar" hahaha, det är så jävla roligt att se andra människors avundsjuka och komplex bita dom i arslet. Men vad fan håller julia på med, helt ärligt. Det är inte jättesmart av henne att trycka ner och typ håna dom andra trogna när man försöker att få majoritet, trodde hon var bättre och smartare strategiskt efter att ha sett henne gå långt i spelet på svt. Hon är ett tydligt exempel på att bara för att du säger smarta saker så betyder det inte att du är smart.
Tänk om Luay känner på sig att Miriam är förrädare och då tar hennes parti för att han anser att det är bästa sättet för han att komma till endgame...
Och nu med julia ute så är det svårt att tro att dom trogna kommer få ut en trogen i nästa avsnitt, dom är helt enkelt för svaga och dumma för att stå emot känns det som. Det är bara Johan och anna anka kvar som har lite drag i sig och kan prata för sig bland dom trogna, och johan kan inte ha så hög trovärdighet just nu och anna anka verkar inte ens vara med i matchen, det måste till något mirakulöst nästan.
I svenska förrädarna har väl minst en förrädare blivit utröstad varje säsong? rätta mig gärna om jag minns fel. Det kan isåfall bli första gången som alla "original" förrädare går hela vägen tillsammans.
Fast Julia var väl ändå ganska smart? Hon och Gunnar var de enda som var säkra på Miriam genom att fundera över vilka som hade blivit utröstade. Julias miss var att hon blev för högljudd, det funkar aldrig i förrädarna, dessutom blev hon för känslosam på slutet.
Vilken härlig tjej för övrigt, smart, verbal och så jäkla het!