2026-03-22, 17:35
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av virkloppan
Anna Anka!? Helvete så jävligt. Måtte hon åka illa kvickt. Tilda Törnqvist lär vara lika korkad som Isa. Dan Ekborg lär väl göra en Janne Josefsson. Näe, startlistan känns väldigt beige må jag säga.
Så känner jag också när jag ser vilka som ska vara med. Julia kommer att bli bra som förrädare om hon spelar lika bra som hon gjorde i SVTs Spelet.
Citera
2026-03-23, 09:52
Medlem
hazard simpsons avatar
Får fan utslag av orden Youtuber och influencer+ hen
Citera
2026-03-23, 11:03
Medlem
Riksreptilens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hazard simpson
Får fan utslag av orden Youtuber och influencer+ hen
Tilda verkade helmesig i sin presentation i morse.
De två andra kan nog tillföra något för tittarna.
Sport reporter Johan hade inte tid att vara i studion så var på videolänk.

" Nu avslöjar ”Nyhetsmorgon” tre nya namn: Johan Kücükaslan, Tilda Törnqvist och Luay Mohageb. "
Citera
2026-03-27, 18:13
Medlem
-Anna Anka
-Tilda Törnqvist
-Miriam Bryant
-Sebastian Tadros
-Julia Franzén
-Jonna Lundell
-Mona Sahlin
-Johan Kücükaslan
-Elaf Ali
-Torbjörn Averås Skorup
-Bibi Rödö
-Dan Ekborg
-En kvinnlig polis ...

och Luay Mohageb
Citera
2026-03-28, 12:18
Medlem
Abelssuns avatar
Börjar tröttna på Förrädarna. Kändisar och influencers som vill visa upp sig hela tiden och trogna som så gott som aldrig har en chans.
Citera
2026-03-28, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abelssun
Börjar tröttna på Förrädarna. Kändisar och influencers som vill visa upp sig hela tiden och trogna som så gott som aldrig har en chans.
Jag gillar verkligen konceptet men Förrädarna har verkligen en fördel att vinna. Det är inte jämnt på något vis. Sedan hatar jag också alla värdelösa influencers. Ta med lite smarta människor istället. Och roliga.
Citera
2026-03-29, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av martinSigurd
-Anna Anka
-Tilda Törnqvist
-Miriam Bryant
-Sebastian Tadros
-Julia Franzén
-Jonna Lundell
-Mona Sahlin
-Johan Kücükaslan
-Elaf Ali
-Torbjörn Averås Skorup
-Bibi Rödö
-Dan Ekborg
-En kvinnlig polis ...

och Luay Mohageb

Så vilka tror tråden blir originalförrädare i denna samling?
Jag skulle misstänka Kucukaslan,Franzen blivit utsedda till förrädare right off the bat.
Känner fan inte till hälften av de andra.
Mona Sahlin tror jag inte blir förrädare. Det känns som att man inte tar en politiker igen efter Bodströms bravader i rollen.
Citera
2026-03-29, 21:34
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lookalike
Jag skulle misstänka Kucukaslan,Franzen blivit utsedda till förrädare right off the bat.
Mona Sahlin tror jag inte blir förrädare. Det känns som att man inte tar en politiker igen efter Bodströms bravader i rollen.
Man vill ju ha en riktigt brokig och udda skara av förrädare. Jag tror därför på Dan Ekborg, Jonna Lundell och Bibi Rödöö som förrädare.

Anna Anka är ju castad för att ha samma roll som Maria Montazami alltså en galen trogen som kastar ur sig tvärsäkra anklagelser till höger och vänster.

Julia Franzén också castad som en trogen som skall fulspela och försöka pakta så mycket det går.
Citera
2026-03-29, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Man vill ju ha en riktigt brokig och udda skara av förrädare. Jag tror därför på Dan Ekborg, Jonna Lundell och Bibi Rödöö som förrädare.

Anna Anka är ju castad för att ha samma roll som Maria Montazami alltså en galen trogen som kastar ur sig tvärsäkra anklagelser till höger och vänster.

Julia Franzén också castad som en trogen som skall fulspela och försöka pakta så mycket det går.

Och Tilda Törnqvist castad som idioten.
Citera
2026-03-30, 00:04
Medlem
picapicans avatar
Eskort-Julia blir garanterat förrädare. Hon vill få revansch efter "Spelet".
Citera
2026-03-30, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lookalike

Jag tippar på Jonna Lundell, Torbjörn Averås Skorup och Sebastian Tadros. Jag tror inte de sätter Franzen som förrädare. Inte heller Tilda Törnqvist. Sistnämnde är alldeles för korkad för att göra sig bra som förrädare.
Citera
2026-03-30, 01:05
Medlem
Stark magkänsla på att Johan Kücükaslan blir förrädare
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här