Urk. Men det blir väl så. De bra spelarna ryker ju först. Vinnarna har ju bara röstat fel utom när de gått med i något drev. Men kanske de gör det bara för att framstå som korkade och i så fall är det ju smart.
Edit: Nej, då hade de ju avslöjat det i de där intervjuerna. De är dumma på riktigt.
Senast redigerad av MosterAugusta 2025-06-12 kl. 21:59.
Väntade till slutet precis som sig bör. Inte smart att outa sig för tidigt. Sen om det var flyt eller ej låter jag va osagt. Men att hon backade i sista sekund är cred.
Det har inte slagit dig tanken att hon och Samir gjorde upp om att inte dela pengarna med övriga !
Anklagelserna mot övriga var bara påhittade och dom struntade i vilket om dom var trogna eller inte..
Yanjaa verkar vara en riktigt jobbig person. Gråter, räcker finger, tar spelet personligt osv. Tydligen har hon gråtit ut om att det skulle vara rasism i förrädarna också. Förstår hon inte att det är en lek?
Yanjaa verkar vara en riktigt jobbig person. Gråter, räcker finger, tar spelet personligt osv. Tydligen har hon gråtit ut om att det skulle vara rasism i förrädarna också. Förstår hon inte att det är en lek?
Nej men alltså så instabil? Men köper samtidigt att Sara är förrädare utan vidare. Hon blev ju direkt utnyttjad som sköld där och borde känna sig sviken av henne mer än de andra två? Verkade iofs helt avsomnad i gravkammaren…
Nej men alltså så instabil? Men köper samtidigt att Sara är förrädare utan vidare. Hon blev ju direkt utnyttjad som sköld där och borde känna sig sviken av henne mer än de andra två? Verkade iofs helt avsomnad i gravkammaren…
Hörde att dom fick lugna henne efter End game och hon körde gravkammaren på valium typ..
Det visa sig finnas skilda åsikter om det. Kanske är bättre så som mangodonna säger ändå? Blir ju mer spännande
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Ja, blir mer spännande dock slog mitt hjärta tusen slag när jag såg tre dumma stå kvar med manipulativa Sara. Jag tänkte att det var helt kört för de trogna, men är så glad att Kaeli gjorde som hon gjorde.
Precis som Fonder säger så blir det mer spännande. Tidigare säsonger har jag åtminstone undrat hur tröga de återstående trogna är som inte kan lösa ekvationen ”det är minst en förrädare kvar men alla vi har röstat ut har sagt att dem är trogna, vad innebär det?”. Har som tittare känt att det måste pågå härdsmälta i huvudet på dem när de väljer end game trots att det är HELT UPPENBART att det är en förrädare kvar.