2023-04-22, 21:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av haschkalle
Vad är en granna? Eller menar du granne? Eller hittar du bara på ord som en ursäkt för att få va med?

Sut min tissemand og slik mit numsehul!

"Jag har även sett ett stort antal andra kukar i mitt liv, och utifrån observationer av omgivningen"

Du är helt klart besatt av andra mäns penisar. Din dator är förmodligen full av bilder på dem. Kom ut ur garderoben istället för att leva ditt liv på en lögn!
2023-04-22, 21:31
Medlem
haschkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ButtButter
Sut min tissemand og slik mit numsehul!

"Jag har även sett ett stort antal andra kukar i mitt liv, och utifrån observationer av omgivningen"

Du är helt klart besatt av andra mäns penisar. Din dator är förmodligen full av bilder på dem. Kom ut ur garderoben istället för att leva ditt liv på en lögn!

Om du har sån bögnoja att du inte kan erkänna att du har sett en annan kuk så är du antingen smygbög själv, eller så prenumererar du på Gnuttarna. Höj nivån, tack
2023-04-22, 21:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av haschkalle
Om du har sån bögnoja att du inte kan erkänna att du har sett en annan kuk så är du antingen smygbög själv, eller så prenumererar du på Gnuttarna. Höj nivån, tack

Till skillnad från dig är jag inte besatt av andra mäns könsorgan och jag har aldrig "observerat" dem. Jag bryr mig inte ett dugg om mina kompisar har en liten eller stor. Du är böööööög get over it!
2023-04-22, 21:42
Medlem
haschkalles avatar
Till mod: Låt gärna Buttfuckers inlägg stå kvar så kanske andra ufon avskräcks från att landa, när de ser hur pinsamt det blir
2023-04-22, 21:48
Medlem
Jag skulle vilja påstå att män idag från åldern 15-25 har det absolut värst när de kommer till penisstorlek och de förväntningar som ställs på en man.
Eftersom porren idag är så utbredd och lättillgänglig så är i princip alla ungdomar totalt hjärntvättade.
En penis i medelstorlek anses idag vara liten tyvärr.
Jag lider med de män som mår dåligt över detta.
2023-04-22, 21:49
Medlem
Tillbakablickens avatar
1. Har alltid gillat den och mätte den faktiskt inte förrän rätt sent i livet. Har helt enkelt inte varit så brydd över den och tyckt att den är ståtlig. Men den mäter 16,5 mot roten iaf.

Jag har dock alltid haft en genomsnittlig slak längd, och därför utgått från att jag varit medel även vid stånd. Även om det inte är särskilt mycket över svenskt medel på 14,5-15 cm. Men det verkar vara precis vad honorna föredrar! https://lustfyllt.se/dejting/hur-stor-kuk-penis-vill-tjejer-ha/

Citat:
För ett one night stand föredrog kvinnorna en penis som var 16,2cm lång och 12,7cm i omkrets. Den bästa penisstorleken för en långvarig partner var i snitt 16cm och 12cm i omkrets (eller tjocklek). Tjejerna föredrog med andra ord en aningen större kuk under engångsligg.

2. Nej. Annat än en lättande bekräftelse av att jag åtminstone inte var under medel när jag mätte.

3. De växer så det knakar världen över. På gott och ont? https://www.gp.se/nyheter/v%C3%A4rlden/ny-studie-visar-att-v%C3%A4rldens-penisar-blivit-l%C3%A4ngre-1.92509386

Citat:
En ny studie från Stanford University visar att världens genomsnittliga penis var 24 procent längre 2021 jämfört med bara 29 år tidigare.

Det är fortfarande oklart vad det är som ligger bakom trenden med allt större penisar, men forskarna bakom studien har en del teorier. De lyfter bland annat människors allt mer stillasittande livsstil som något som skulle kunna leda till hormonella förändringar.

Andra teorier inkluderar att både flickor och pojkar går igenom puberteten allt tidigare och exponering för kemikalier som interagerar med hormonsystemet.
Senast redigerad av Tillbakablicken 2023-04-22 kl. 21:53.
2023-04-22, 21:56
Medlem
Dr.skalmanskis avatar
Jag har en stor kuk, en jätte stor kuk!
En kuk så stor å grann ja på en riktig man, jag har en stor kuk.
Den bara hänger under min buk, en stor å stadigt svällande kuk.
Den liknar en batong när ja har jätte fjång, ja har en stor kuk.
De e den största som ni har sett, så styv å jätte hårt som ett spett.
När ja runkar min stora ball, spruter de me en jävla knall.
Å ja kan hugga ner en tall, så jävla hård är min stora kuk.
Å när brudarna kuken ser, vill dom bara har mer å mer.
Ja får knulla me allihop, för de finns ingen som säger nej.
Å varje kvinna blir knullesjuk, när ja tar fram min stora kuk.
Fast den är hård så känns den ju mjuk. Min stora, styva, stöddiga, kuk.
Den är så jävla stor, så ja kan knulla kor. Jag har en stor kuk!
När ja tar fram min tomtumarej, då ligger alla andra i lä.
Å när ja kör den in i lilla fittan din, då får du stor kuk.
Å när du kommer hörs de ett vrål, när du får smaka kuken av stål.
Vill du knulla så får du de, många meter har ja å ge.
Tills din fitta blir som gele, när du får smaka på min stora kuk.
Du får suga den om du vill, sen så knullar vi lite till.
Du blir urlakad som en sill, när du har smakat min stora kuk.
En kuk så stor å grann ja på en riktig man, jag har en stor kuk.
Jag har en stor kuk, en riktigt mastig styv herr kuk.
Den hänger under min buk, de rimmar på kuk. Yeah haha.
Jag har en stor kuk! Yeah! Jag har en stor kuk!
2023-04-22, 21:57
Medlem
Min är väl relativt normal skulle jag tro när den står upp men jag är mer av en "grower" än en "shower" vilket ibland kan kännas olyckligt. I slakt tillstånd är den ganska patetisk(de flesta som likt dig spanar inte andras snoppar skulle nog göra bedömningen att den är liten) men i givakt så duger den i krig, undrar om inte det går igen lite i hela min person.

När jag är på gång så är jag runt genomsnittlig men i vardagen så är jag en patetisk ursäkt till människa, om det är så att kuken är skälet vet jag förstås inte men den kan åtminstone tjäna som allegori. I övrigt används den väl mest, för tillfället, till att slå en drill när det trycker på.
Senast redigerad av Periodic 2023-04-22 kl. 22:05.
2023-04-22, 22:01
Avslutad
Är i stort sett nöjd trots att man inte har ett monster. Blev lite förvånad att jag mäktade ligga med frugan och komma runt 10 gånger på en 12 dagars semester trots jag fyllt 55. Aldrig använt potenshöjande.
2023-04-22, 22:27
Medlem
Dystert (medel)

Fler fläskberg hade haft en till sexpartner på listan

Att vettig kukförstoring inte går att köpa för pengar 2023 är ett underbetyg åt hela mänskligheten.
2023-04-22, 22:36
Medlem
Karmans avatar
Jag är lite äldre än TS och jag har alltid varit nöjd med min kuk, inte tänkt så mycket på den faktiskt, utan bara "kört på". Inga kvinnor har heller klagat, utan varit mestadels nöjda och har de varit missnöjda någon gång så har det varit av helt andra orsaker... Jag skulle säga att kukens betydelse är ytterst övervärderad i mannens medvetande. Andra kvaliteter är mycket mera viktiga för framgång i det sexuella livet.
2023-04-22, 23:12
Moderator
T-80Us avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karman
Jag är lite äldre än TS och jag har alltid varit nöjd med min kuk, inte tänkt så mycket på den faktiskt, utan bara "kört på". Inga kvinnor har heller klagat, utan varit mestadels nöjda och har de varit missnöjda någon gång så har det varit av helt andra orsaker... Jag skulle säga att kukens betydelse är ytterst övervärderad i mannens medvetande. Andra kvaliteter är mycket mera viktiga för framgång i det sexuella livet.

Så är det, men jag tror inte att man ska undervärdera det psykologiska i att vara bärare av något som även andra män påpekar är stort som fasen i tid och otid. Sådant går runt (särskilt om man lever i en småstad), flickor/kvinnors intresse ökar, ens egen självbild påverkas, o.s.v.

Personligen har jag en i runt normallängd, 14-16 cm någonstans, även om det var många år sedan jag sysslade med sådant som att mäta kuken. Jag har inte haft några problem med sex p.g.a. storleken.
Senast redigerad av T-80U 2023-04-22 kl. 23:12. Anledning: fel ord

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in