Jag har nu använt deras CBD olja och Dronabinol olja mot min Epilepsi och min smärta efter anfallen i flera månader men de hjälper endast 30% mot smärtan efter anfall och tar dessutom alldeles för lång tid på sig att verka. Det jag behöver är Bedrocan eller något liknande med hög THC halt då det inte är CBD som hjälper mig och som jag kan använda regelbundet men även vid behov, dvs när jag känner att ett anfall är påväg vilket jag gör i ca 50% av fallen. För då skulle jag kunna ha min Vape nära till hands hela tiden och snabbt kunna ta min Vape och dra några bloss när jag känner att ett anfall kommer.
Ska det verkligen vara så förbannat svårt att få utskrivet i Sverige? Jag brukar vanligtvis få 2 - 4 potentiellt dödliga Grand Mal anfall i veckan, men var tidigare helt anfallsfri i strax över ett år när jag Vapeade Cannabis.
Så jag har en tydlig bild av att det är vad jag behöver.
Och ja, jag har provat alla tillgängliga typer av mediciner och behandlingar mot min Epilepsi men inget förutom Cannabis hjälper mig.
Sverige vill alltså att jag ständigt ska behöva gå runt varje dag och oroa mig för att dö?
/Mvh