Jag tänkte fråga...tror ni att det kommer bli möjligtvis populärt i framtiden att ha sin egen
hjärna synlig genom någon sorts "plexiglas"? Förmodligen inte just plexiglas, men någon
annan sorts material där man kan se genom, och som är relativt starkt.
Så man var tvungen att genomgå nån sorts operation där man tog bort delar av sitt kranium
(skallen), och sen opererade där nåt tex. ett plexiglas så att man kunde se hjärnan. Jag tänkte
såhär...det finns nuförtiden massa konstiga piercings osv. Vet inte ens allt vad som finns, men
efter en Googlesökande så hittade jag detta:
https://www.inkedmag.com/original-news/20-extreme-piercings-you-wont-believe-exist
Jag tror att vissa av dom kanske skulle kunna ta en "kraniumpiercing", eller vad man nu skulle kalla det för.
Så vad tycker ni om detta? Skulle ni kunna tänka er ta en "kraniumpiercing" och gå runt med hjärnan synlig?
Eller hur skulle ni reagera om ni såg någon vid Icakassan med en sån här "piercing"? Att hen gick runt så att
man kunde se hjärnan.
Vi är ju ändå hjärnan. Du är inte ansiktet du ser i spegeln, utan du är hjärnan. Vilket du säkert redan visste.
Äckligt? Eller coolt kanske? Vad tycker ni?
(Jag hoppas denna är rätt placerad tråd, hittade ingen annanstans att lägga denna)