2023-04-17, 22:33
Medlem
Roidberts avatar
Jag har en 13 år yngre fru. Vi gifte oss när jag var 31 och hon 18. Finns inget fel i det, utan det är helt naturligt. Skall vi vara sakliga så är åldersgränser för övrigt helt godtyckliga.
Citera
2023-04-18, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spallow
Man ska göra en psykisk utredning av personen och deklarera sina intentioner? Vilken jävla fjlolla du är. Det är klart man kullar en 18 eller 20 åring när chans ger. Är hon het så spelar det ingen roll för mig vilka ptst hon har jag kommer ändå dumpa henne när jag är klar såvida hon inte vill knulla mer.

Nja, vill du verkligen ligga med en 20 årig kvinna som är lågbegåvad?
Citera
2023-04-18, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Nja, vill du verkligen ligga med en 20 årig kvinna som är lågbegåvad?

De flesta brudar är lågbegåvade, även de som tror de är begåvade eller "gååår på universitetet!!!!". Allmänt bristande logik och sunt förnuft är något ständigt återkommande bland damer.

Citera
2023-04-18, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dansksisu
De flesta brudar är lågbegåvade, även de som tror de är begåvade eller "gååår på universitetet!!!!". Allmänt bristande logik och sunt förnuft är något ständigt återkommande bland damer.

Observationer från en högbegåvad man! 3 mille på kontot samtidigt som skräcken av utebliven CSN håller en vaken om nätterna, va händer!

Nej men ee TS: det är enbart du som vet vad som är rätt. Ni är ju båda myndiga och om båda är med på notorna så kör hårt... Men frågan är ju varför detta gnager på ditt samvete. Har hon förhoppningar om något annat än sex? Då borde du vara tydlig.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in