Citat:
Ursprungligen postat av
Fibonaccital
Tack ska Du ha.
Jag försöker verkligen att hjälpa till så mycket jag kan med de små kunskaperna jag har med datorer och bildhjälpmedel. Jag lägger inga som helst aspekter.
Det blir Ni andra använder som kan utröna om dessa bilder kan hjälpa till att utforska vad som har hänt.
Ha en god dag min vän.
Till Norska:
Takk skal du ha.
Jeg prøver virkelig å hjelpe så mye jeg kan med den lille kunnskapen jeg har med datamaskiner og visuelle hjelpemidler. Jeg legger ikke til noen aspekter overhodet.
Det vil være dere andre brukere som kan finne ut om disse bildene kan hjelpe med å utforske hva som har skjedd.
Ha en fin dag min venn.
Tusen takk for forstørringen. Jätteförstorad.
Det er ikke lenger noen tvil om at det er bilde av en stor kniv. Og, det lettere å se hva de to andre gjenstandene ved siden av kniven, kan være.
Jeg lurer på om den mørke gjenstanden lengst borte fra fotografen, kan være en foldekniv, eller kanskje en springkniv av typen foldekniv.
Det er noe metall synlig på enden av den mørke gjenstanden. Som kan minne om foldekniv.
Citat:
Ursprungligen postat av
Hatabaka
Jag får inte upp bilderna här av någon anledning.
Men jag skulle vilja skicka bilderna till polisen i dk för jag känner att flera ändå här kan bekräfta den kniv jag ser.
Jag har granskat alla bilder MGM hade och det var så jag upptänkte kniven samt det som speglar sig i glasögonen.
Bilden med glasögonen verkar vara svår att se och antagligen behöver man kunna se den bild jag har och det bästa är väl om den ändå ses av polis i dk.
Jeg skulle gjerne ha sett din versjon av glasögonbildet.
De to nye siktelsene mot PW har begge tilknytning til kniv.
Politiet opplyser også at mannen er siktet for trusler med kniv, forsøk på frihetsberøvelse og forsøk på voldtekt av en ung kvinne i november 2022 i Sorø, skriver Ekstra Bladet.
Her skal han ha truet og overfalt en kvinne. Hun kom seg vekk.
Og politiet sier at det skal ha blitt funnet en kjøkkenkniv i nærheten av liket til Emilie Mengs.
Så, at PW har lagt ut bilder med kniv(er) på Facebook, må være interessant for politiet.
Veldig godt jobbet til deg!
Kilde: nrk.no 26. april 2023
32-åring siktet for drapet på Emilie Meng