2023-04-15, 10:57
Medlem
Metaphysicals avatar
Ju snyggare desto bättre men givetvis vill man inte ha någon för snygg om man är medelmåttig.
Citera
2023-04-15, 11:08
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Metaphysical
Ju snyggare desto bättre men givetvis vill man inte ha någon för snygg om man är medelmåttig.

Oj, i de kretsarna jag har rört mig så har det där liksom skött sig själv, alltså en medelmåtta sätter inte på tjejen som är på omslaget på Elle. Har du andra erfarenheter så är ju det dunder.
Citera
2023-04-15, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Oj, i de kretsarna jag har rört mig så har det där liksom skött sig själv, alltså en medelmåtta sätter inte på tjejen som är på omslaget på Elle. Har du andra erfarenheter så är ju det dunder.

Det är sant, partners är oftast på samma nivå, i stort sett. MEN om båda två är sådär extremt suupersnygga kan det nästan bli patetiskt på nåt sätt. Vet inte varför, men det känns konstigt.

Freakshow på hög nivå eller nåt.
Citera
2023-04-15, 11:23
Medlem
kompjuters avatar
Absolut är det så!
Skulle bara vara jobbigt med en för snygg tjej, skulle kännas obekvämt vid sex tex.
En golddigger skulle jag heller inte stå ut med, att veta om att tjejen bara är med dig för pengarna.
No way.....fattar inte de killarna som gör det.
Är de dumma och tror på det eller skiter de i det?
Citera
2023-04-15, 11:31
Medlem
Millan1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kompjuter
Absolut är det så!
Skulle bara vara jobbigt med en för snygg tjej, skulle kännas obekvämt vid sex tex.
En golddigger skulle jag heller inte stå ut med, att veta om att tjejen bara är med dig för pengarna.
No way.....fattar inte de killarna som gör det.
Är de dumma och tror på det eller skiter de i det?
Har en kusin som jobbar nere i Bryssel och han säger det är ett jätteproblem att hitta normala vettiga tjejer pga av att stan är översvämmad med golddiggers som bara ser honom och hans kolleger som vandrade plånböcker, Att träffa nått hyfsat via nätet verkar omöjligt antingen är det ensamstående mammor, eller så är de väldigt fysiskt oattraktiva och ser de bra ut och är i rätt ålder handlar det nästan enbart om golddiggers.. Så han fått nog och kräver numera vid dejter att tjejen får betala för sig och vill hon inte det får det vara.
Citera
2023-04-15, 11:32
Medlem
Metaphysicals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan

TS utgår från att det skulle vara ett möjligt scenario.
Citera
2023-04-15, 11:39
Medlem
kompjuters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Millan1
Har en kusin som jobbar nere i Bryssel och han säger det är ett jätteproblem att hitta normala vettiga tjejer pga av att stan är översvämmad med golddiggers som bara ser honom och hans kolleger som vandrade plånböcker, Att träffa nått hyfsat via nätet verkar omöjligt antingen är det ensamstående mammor, eller så är de väldigt fysiskt oattraktiva och ser de bra ut och är i rätt ålder handlar det nästan enbart om golddiggers.. Så han fått nog och kräver numera vid dejter att tjejen får betala för sig och vill hon inte det får det vara.

Det är nog rätt väg att gå, ett bra tecken att det kan bli något på riktigt.....och kärlek ❤️
En fantastisk känsla som tyvärr händer för sällan 🥲
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in